Bachelor In Engels Filologie

The University Of Georgia

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In Engels Filologie

The University Of Georgia

Engels taal eis (B2 niveau) en andere wettelijke vereisten. In het bijzonder moeten de Georgische burgers met succes Unified National Examens en A) Voor buitenlandse burgers en staatlozen die algemeen onderwijs of een gelijkwaardige opleiding hebben ontvangen in een vreemd land, B) Voor de burgers van Georgië die algemeen onderwijs of een gelijkwaardige opleiding hebben ontvangen en bestudeerd in het buitenland in de laatste 2 jaar van het algemeen onderwijs, C) personen die studeren / hebben gestudeerd en verdiende credits in een vreemd land erkend door de wetten van de instellingen voor hoger onderwijs van dit land in staat zijn om over te dragen aan dit programma zonder langs Unified National Examens volgens zal zijn tot de orde (№ 224 / N ministerie van Onderwijs en Wetenschappen, 29 december 2011). In het geval indien de aanvragers niet een Engels taal certificaat FCE (First Certificate in het Engels) hun Engels taalvaardigheid wordt bepaald door de universiteit door de universitaire examens, met een minimum van 60% hebben.

Programma doelen

Gezien de complexiteit van het gebied van de filologie, is het programma ontworpen om hoog gekwalificeerde professionals met de bevoegdheid om de humanitaire gedachte relevant, pedagogische activiteiten en Engels-languaged effectieve communicatie vormen. De ontwikkeling van het onderzoek en praktische activiteiten gerelateerde vaardigheden, die door de synthese van de theoretische en praktische cursussen, ondersteunt de verwezenlijking van de doelstellingen van het programma. Studentgerichte onderwijs is gericht op het ontwikkelen van creatief denken, op het voldoen aan uiteenlopende belangen en eisen van de studenten, bij de vorming van de vaardigheden die nodig zijn om zich te houden aan de normen van de academische eerlijkheid, ethische en professionele normen, bij het vormgeven van de vaardigheden die nodig zijn voor het accepteren van de nationale en internationale waarden. De competenties ontwikkeld in de lokalen van het programma in staat stellen de afgestudeerde te worden ingezet in het publiceren van huizen, het systeem van de middelen van massacommunicatie en in de bedrijven waar de vraag naar Engels-languaged professionele communicator blijkt. Gezien de veranderende eisen van de arbeidsmarkt, het programma aanzienlijk verbreedt gebied van werkgelegenheid filologen ', in het bijzonder, het programma bestaat uit de onderwerpen gericht op het ontwikkelen van de competenties die nodig zijn voor het onderwijzen van de Engels taal. De genoemde competenties in staat stellen de afgestudeerde te worden toegepast in de onderwijsinstelling (scholen). De bacheloropleiding van het Engels Filologie biedt de toekomstige professionals met uitgebreide kennis van het gebied. Het programma is gericht op het vormen van de bachelors in overeenstemming met de eisen van de arbeidsmarkt. Het programma biedt de afgestudeerde met de mogelijkheid om verder te studeren op de aangrenzende specialiteiten. De genoemde mogelijkheid wordt geleverd door academisch personeel en educatieve onderdelen geïntegreerd in het programma. Het programma biedt student-georiënteerde studies aan de moderne normen van de geesteswetenschappen en schimmels concurrerende professionals relevant. Om de gestelde doelen van het programma beschouwt de moderne internationale normen van het onderzoek te bereiken.

Methoden voor het bereiken van Learning Outcomes:

  • Werkboek methoden;
  • Verklarende methode;
  • Demonstratie methode;
  • Interactieve hoorcolleges;
  • Laboratorium;
  • presentaties;
  • Leveren presentatie;
  • Zoek het betreffende materiaal in elektronisch formaat of bibliotheken;
  • Geschreven werk methode;
  • essays;
  • Verbale / Oral-methode;
  • Discussies / Debatten;
  • case study
  • Rollenspel;
  • Teamwerk methode;

Kennis en begrip

Afgestudeerde in staat zal zijn om:

  • Weet fundamentele taalkundige concepten en taalfuncties;
  • Ken de beginselen van fonemische en morfematische analyse, de wijze van onmiddellijke bestanddelen, de werkwijzen component en stilistische analyse; de wijze van onmiddellijke bestanddelen, de principes van hyponymy, categorisatie en conceptualisering, synchrone en diachrone benaderingen;
  • Realiseren van de specificiteit van de taal onderzoek in de context van de sociolinguïstiek, psycholinguïstiek en toegepaste taalkunde;
  • Begrijpen de basisprincipes van de stilistische indeling van het Engels vocabulaire;
  • Begrijp de essentie van het semantische, stilistisch, emotioneel en samenhangende betekenissen;
  • Begrijp specificiteit van verschillende functionele stijlen van het Engels;
  • Begrijpen de eigenaardigheden van de verschillende periodes en beïnvloedende factoren op de taalontwikkeling;
  • Begrijpen de essentie van de veranderingen op verschillende stadia van taalontwikkeling;
  • Begrijp de essentie van de eigenaardigheden van integratie en differentiatie processen;
  • Begrijpen de essentie van oorzaak en gevolg tussen de extra-linguïstische en taalkundige factoren;
  • Ken de mechanismen van het faciliteren van interculturele communicatie en het opbouwen van een interculturele relatie;
  • Realiseer specificiteit van verschillende soorten van cultuur en communicatie contexten;
  • Begrijpen de essentie van de culturele dimensies van de taal;
  • Realiseer baanbrekende markers van de wereldliteratuur;
  • Realiseren van de essentie van de begrippen "genre", "tekst type" en "discours";
  • Begrijp eigenaardigheden van de "politieke", "sociale" en "historische" niveaus in de literatuur;
  • Begrijp specificiteit van de fenomenologische methode en de hermeneutische analyse van de tekst;
  • Begrijp specificiteit van de APA-stijl normen;
  • Ken de strategieën voor de bouw van het verhaal, beschrijving, vergelijking, classificatie, oorzaak en gevolg, argument, analyse;
  • Ken de strategieën van differentiëren en generaliseren informatie;
  • Pak de inhoud van zowel de expliciete en impliciete informatie, waaronder zowel de belangrijkste ideeën en ondersteunende details van complexe mondelinge en schriftelijke teksten;
  • Vatten de specificiteit van het doel woordenschat inclusief nuances van betekenis;
  • Realiseer specificiteit van brieven van verschillende formaten;
  • Begrijp eigenaardigheden van de syntactische structuren aan de bevoegde taalgebruik (C2) relevant.
  • Realiseer specificiteit van de manieren om de praktische toepassing van verschillende methoden van klasse, het beheer, discipline en motivatie;
  • Begrijp eigenaardigheden van de manieren om het beheer van gedragsproblemen van de lerenden en de wegen van de preventie;
  • Kennen verschillende strategieën, benaderingen en theorieën over het proces van het leren, onderwijzen en beoordelen;
  • Begrijpt de eisen uitzonderlijke leerlingen en de behoefte aan het creëren van speciale omgeving voor hen;
  • Ken de techniek van beschrijving, de vergelijking en differentiatie van de trends en methoden om de hedendaagse methodologieën relevant;
  • Realiseer eigenaardigheden van de woordenschat en syntactische structuren aan de onafhankelijke relevante
  • Ken de techniek van de tekst compressie;
  • Gebruik (B2) van de tweede Europese (keuzevak) taal;
  • Begrijp specificiteit van de vergelijkende analyse van de verschillende beschavingen;
  • Realiseren van de rol en de plaats van de mens, de specificiteit van hun activiteiten en hun economische en sociale verhoudingen in verschillende historische tijdperken;
  • Ken de belangrijkste aspecten van de politieke geschiedenis van de verschillende volkeren en landen;
  • Begrijp de rol en de bijdrage van de verschillende landen en culturen aan de wereldcultuur.
  • Begrijp specificiteit van de computer op kantoor programma's.

Toepassen van kennis

Afgestudeerde in staat zal zijn om:

  • Breng de methoden en beginselen taalkunde (beschrijving, vergelijkers, differentiatie, principes van fonemisch en morfematische analyse relevant, de wijze van onmiddellijke bestanddelen, de methoden van de component en stilistische analyse, de wijze van onmiddellijke bestanddelen, de principes van hyponymy, categorisatie en conceptualisering ; synchrone en diachrone benaderingen) om de cursus papier onder de continue begeleiding en monitoring van de toezichthouder te voltooien;
  • Solliciteer APA normen terwijl de productie van geschreven teksten;
  • Met doel woordenschat waaronder nuances van betekenis;
  • Produceren letters van verschillende formaten;
  • Solliciteer syntactische structuren aan de bevoegde taalgebruik relevant;
  • Breng de methoden om de sfeer van de literatuur (de methoden van de fenomenologische en hermeneutische analyse van de tekst) om de cursus te voltooien papier onder continue begeleiding en controle van de toezichthouder betrokken;
  • Breng de methoden en principes om de sfeer van het taalonderwijs (beschrijving, vergelijkers, differentiatie, analyse) om de cursus te voltooien papier onder continue begeleiding en controle van de toezichthouder betrokken;
  • Plannen en uitvoeren van Engels taallessen, de kennis van de leerlingen te beoordelen;
  • Bouw van het verhaal, beschrijving, vergelijking, classificatie, oorzaak en gevolg, argument, analyse.
  • Differentiëren en generaliseren informatie;
  • Druk de tekst;
  • Produceren duidelijk gestructureerd complexe mondelinge en schriftelijke teksten presenteren zowel expliciete en impliciete informatie in de lokalen van het bevoegde gebruik van het Engels;
  • Begrijpen en produceren van voldoende schriftelijke en mondelinge teksten complexiteit onafhankelijk gebruik van de tweede Europese (keuzevak) taal in de lokalen van de onafhankelijke gebruik van de taal betrokken;
  • Op basis van aanbevelingen geschetst, synchroniseren verschillende historische gebeurtenissen van de verschillende landen zich in dezelfde historische leeftijd;
  • Verenigen historische bronnen van verschillende periodes in het algemeen chronologisch kader onder leiding van de toezichthouder;
  • Breng het kantoor computerprogramma's.

Het maken van beslissingen

Afgestudeerde in staat zal zijn om:

  • Samenstel verkregen door toepassing van de werkwijzen en principes om het vakgebied (relevante data beschrijving vergelijking differentiatie beginselen van fonemische en morfematische analyse, de wijze van onmiddellijke bestanddelen, de werkwijze component en stilistische analyse, de wijze van onmiddellijke bestanddelen, de principe van hyponymy, categorisatie en conceptualisering; synchrone en diachrone aanpak);
  • Samenstel verkregen door toepassing van de werkwijzen en principes literatuur relevante data (de werkwijzen van fenomenologische en hermeneutische analyse van de tekst);
  • Synthetiseren de verkregen door toepassing van de methoden en principes om de sfeer van het taalonderwijs relevante gegevens (strategieën en theorieën van leren en assessment);
  • Interpreteren van de gebeurtenissen die zich in verschillende historische tijdperken en argumenten te ontwikkelen onder toezicht van de academische toezichthouder;
  • Beoordelen historische processen binnen de lokale en globale contexten en argumenten te ontwikkelen onder toezicht van de academische toezichthouder;
  • Ontwikkelen van op kennis gebaseerde logische beslissingen tijdens het analyseren van professionele wetenschappelijke literatuur.

communicatieve vaardigheden

Afgestudeerde in staat zal zijn om:

  • Leveren informatie over de kwesties op het gebied van taalkunde aan professionals (filologen, taaldocenten) als niet-professionals (publiek) relevant;
  • Effectief te communiceren met de leerlingen gezien hun intellectuele en psychologische eigenaardigheden;
  • Leveren informatie over de problemen van de wereldgeschiedenis aan professionals (historici) als niet-professionals (publiek);
  • Daadwerkelijk deelnemen aan debatten en publieke discussies;
  • Bereiden en presenteren duidelijk gestructureerd rapport, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Adequaat te reageren op complexe uitingen in de lokalen van het bevoegde gebruik van het Engels;
  • Overtuigend communiceren en vragen te stellen in de lokalen van verschillende sociale contexten;
  • Commentaar op de verschillende onderwerpen en express de eigen positie over belangrijke vraagstukken op het terrein van de onafhankelijke gebruik van de tweede Europese (electieve) taal;
  • Zoeken naar de relevante materiaal in online gedaan beroep;
  • Solliciteer moderne informatietechnologieën voor het verstrekken van effectieve visuele informatie.

Leer vaardigheden

Afgestudeerde in staat zal zijn om:

  • De kennis op het gebied van filologie en pedagogie continu vernieuwen;
  • Verfijnen van de talenkennis;
  • Integreer de opgebouwde kennis met de nieuw verworven kennis;
  • Streven naar verdere zelfontplooiing;
  • Leren en wetenschappelijke literatuur toe te passen;
  • Maak onpartijdige zelfevaluatie;
  • Plannen en beheren van academische tijd;
  • Verder onderzoek naar het volgende opleidingsniveau.

Waarden

Afgestudeerde in staat zal zijn om:

  • Toon betreft de taal als het systeem van waarden.
  • Toon respect voor het fenomeen van de interculturele communicatie met betrekking tot de dialoog tussen de culturen;
  • Toon respect voor de culturele waarden van het tijdperk van het literaire werk van belang;
  • Toon respect voor het historische verleden van het land en taal;
  • Toon respect voor de culturele en historische erfgoed van de wereld volkeren;
  • Deelnemen aan het proces van het delen van kennis;
  • Waardeer tweetaligheid en multiculturalisme als specifieke pedagogische contexten;
  • Toon professionele eerlijkheid en rechtvaardigheid in de relatie met de leerlingen;
  • Respect en zich te houden aan de ethische normen geaccepteerd op school;
  • Toon objectieve houding ten opzichte van de ethische kwesties die zich op het gebied van onderwijs;
  • Toon respect voor de normen van academische eerlijkheid.
  • Toon respect voor de persoonlijkheid van de leerlingen, te accepteren en de waarde van hun gevoelens, emoties en ideeën;
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 15, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Jan. 2019
Duration
Duur
Voltijd
Price
Prijs
3,000 USD
Locations
Georgiƫ - Tbilisi
Startdatum: Jan. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Jan. 2019
Georgiƫ - Tbilisi
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan