Bachelor In Environmental Engineering

Saint Francis University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In Environmental Engineering

Saint Francis University

Bachelor in milieutechniek

Milieu-engineering is een van de snelst groeiende beroepen in de Verenigde Staten. Waarom? Omdat we mensen en het milieu helpen gezond blijven. Milieu-ingenieurs gebruik maken van de principes van de wetenschap en wiskunde aan ecosystemen te beheren, het herstel van vervuilde gebieden, en de bescherming van onze bodem, lucht en water. Deze natuurlijke hulpbronnen zijn net wat mensen nodig hebben om gezond en productief leven te leiden en, dus, milieu-ingenieurs zijn in hoge vraag.

Onze studenten voor te bereiden op de leiders in de milieu-engineering beroep te zijn door te focussen op vijf overdraagbare vaardigheden:

  • Laboratoriumschaal experimenten.
  • Field-schaal design.
  • Theorie en computermodellen.
  • Schriftelijke en mondelinge communicatie.
  • Ethische besluitvorming.

Wij streven ernaar om deze vaardigheden te ontwikkelen door middel van extra-curriculaire activiteiten, de zomer onderzoek / stages, service-learning, en, natuurlijk, lessen.

Leerplan

Milieu-ingenieurs ontwerpen oplossingen voor real-world problemen. Er is geen betere leraar dan ervaring, dus ons curriculum is gevuld met projectgebaseerde cursussen van eerstejaars via senior jaar. Deze real-world projecten staan ​​bovenop een basis van basis wiskunde-, wetenschaps- en vrijetijdskunde cursussen met toegepaste engineering cursussen die dienen als brug tussen de fundamenten en applicaties. De hierboven beschreven curriculaire structuur wordt visueel weergegeven in onze kleurcodes.

Naast onze ABET-geaccrediteerde bacheloropleiding Environmental Engineering, kunt u een concentratie halen in Hernieuwbare Energie of Ecologische Engineering. Beide concentraties bereiden de studenten voor om op groeiende gebieden in milieutechniek te komen.

Cursusbeschrijvingen en programmavereisten zijn te vinden in onze online catalogus.

Echte wereld ervaringen

Om een ​​uitstekende milieutechnicus te worden, is meer dan alleen klaslokaal leren. Je moet ook ervaring opdoen in de praktijk. Engineering werkgevers kijken altijd naar studenten die ervaring hebben buiten de klas. Mogelijkheden zoals die hier vermeld, staan ​​onze studenten in staat om tijdens hun tijd een rijke portefeuille te ontwikkelen in Saint Francis.

Service leren: Milieu ingenieurs hebben nuttige vaardigheden om te bieden aan non-profit organisaties, staats- en lokale overheden, en gemeenschap groepen. Tegelijkertijd hebben deze typen partnerinstellingen vaak interessante problemen voor milieutechnici om te werken. Door middel van service-learning verbinden we de punten: onze studenten bieden de nodige vaardigheden om belangrijke problemen op te lossen die rechtstreeks met community partners werken. Meer informatie over het lezen van enkele van onze recente projecten of door het SFU Centrum voor Watershed Research and Service te bezoeken.

Voorgraadse Onderzoek: Een van de beste manieren om te leren is het creëren van nieuwe kennis door middel van onderzoek. Bij SFU kunt u zo vroeg als uw eerstejaarsjaar bij het onderzoek betrokken zijn. Onze studenten doen onderzoek in het kader van credit of door middel van voltijdse onderzoeksposities in de zomer (betaald door subsidies en stipendies). SFU's Office of Student Research biedt financierings- en presentatiemogelijkheden. Undergraduate research is een lonende manier om een ​​beter begrip te krijgen van de vele verschillende wegen die beschikbaar zijn voor milieu-ingenieurs.

Stages: Wilt u weten wat werk als milieu-ingenieur zal betekenen? Probeer het! Bijna alle onze studenten doen minstens een zomer stage, meestal door een milieutechniek firma of overheidsinstelling, en veel van onze studenten gebruiken deze stageplaatsen om hun werk te starten. Het vinden van een stageplaats kan echter een uitdagende taak zijn, zodat SFU een stagecoördinator gebruikt. De afdeling milieutechniek biedt ook hulp bij het helpen van studenten om een ​​professioneel netwerk te bouwen.

In het buitenland studeren: Service-learning kan een geweldige manier zijn om te reizen, terwijl u ook wat nuttige service levert, en op een niet-traditionele manier milieutechnische vaardigheden leert. Via onze Engineering in Bolivia programma krijgen studenten een internationaal perspectief op milieutechniek. Door middel van een partnerschap met het ETHOS-programma van de University of Dayton, kunt u tien weken in een ander land onderdompelen, vrijwilligerswerk doen zonder winstoogmerk en uw technische vaardigheden in het buitenland verrichten. SFU biedt ook een aantal andere studie in het buitenland ervaringen.

Communicatie vaardigheden

Het meest briljante milieutechniekontwerp komt pas tot stand als de ingenieur de ideeën achter het ontwerp kan communiceren. Werkgevers geven doorlopende communicatie aan als een van de beste vaardigheden die nodig zijn voor ingenieurs afgestudeerden en wij leggen de nadruk op het helpen van onze studenten om hun communicatievermogen te ontwikkelen. Effectieve communicatie brengt een breed scala aan formulier-geschreven rapporten, formele presentaties, teambijeenkomsten, publieke forums en oefening in alle vormen de sleutel tot succes. Studenten in ons programma oefenen zowel schriftelijke als mondelinge communicatie in elke ingenieursklasse. Met onze kleine klasgroottes kunnen professoren uitgebreide feedback bieden om studenten te helpen verbeteren.

De ervaringen in de wereld waarin onze studenten zich inzetten, bieden ook uitstekende mogelijkheden om communicatievaardigheden te honen. Van onderzoeksprojecten tot internationaal dienstverlening leren onze studenten resultaten die andere ingenieurs geïnteresseerd zijn in het horen van. We zorgen ervoor dat onze studenten kansen hebben om te presenteren op technische conferenties en publicaties die door de auteur worden beoordeeld. Omdat we vertrouwen hebben in de communicatievaardigheden die onze student ontwikkelt, zijn we er ook van overtuigd dat ze SFU voor de professionele gemeenschap van milieu-ingenieurs vertegenwoordigen.

U kunt een aantal van onze studentenpresentaties (evenals professoren en andere vrienden van de afdeling) bekijken via ons Saint Francis Engineering YouTube-kanaal.

Geïndividualiseerde Carriere Begeleiding

Elke SFU milieutechnicus heeft een faculteitsadviseur binnen de afdeling milieutechniek. Uw faculteitsadviseur zal u helpen bij het selecteren van cursussen voor de volgende termijn, en nog veel meer: ​​we kijken naar onze studenten om ervoor te zorgen dat ze goed in hun vakken gaan en dat ze hulp nodig hebben. We bespreken ook regelmatig loopbaanopties met onze adviseurs om ervoor te zorgen dat ze de stappen nemen als studenten die hen zullen helpen om hun carrièremål na SFU te vervullen.

De gepersonaliseerde aandacht die studenten bij SFU krijgen, helpt de milieutechniek majors door de moeilijke dingen te gaan en is een van de redenen waarom onze studenten veel hoger presteren dan het nationale gemiddelde. Het is ook een onderdeel van de reden dat onze afgestudeerden op uitstekende vacatures gaan.

ABET Accreditatie

Het milieu-ingenieursprogramma is geaccrediteerd door de Engineering Accreditation Commission of ABET.

ABET accreditatie is extern bewijs dat ons milieutechniek programma voldoet aan bepaalde standaarden die nodig zijn om afgestudeerden te produceren die klaar zijn voor de milieutechniek. Om onze status als geaccrediteerd programma te behouden, richten we ons op om onze studenten te helpen de 'Programma Educatieve Doelstellingen' en 'Studentenuitkomsten' te bereiken die hieronder worden gepubliceerd.

Programma onderwijsdoelstellingen

Afgestudeerden van het Saint Francis University Environmental Engineering programma worden binnen enkele jaren van afstuderen verwacht: 1. Bereikte de certificeringen, registraties en / of licenties nodig zijn om effectief te werken als milieu-ingenieurs.

  1. Vestigden zich als het beoefenen van professionals, of op het gebied van milieu-engineering direct, of op aanverwante gebieden die gebruik maken van de kennis, vaardigheden en waarden van de milieu-engineering beroep.

  2. Schoof op naar posities van een grotere verantwoordelijkheid in hun werk, hun beroep en hun gemeenschap.

  3. Een Franciscaanse perspectief omdat ze vorm van cultuur in hun werk, hun gemeenschap, en het maatschappelijk middenveld een hoofdletter.

  4. Bereiken doelstellingen 1-4 met een verbintenis tot levenslang leren en continue professionele ontwikkeling.

Student Outcomes

Elke student heeft de vaardigheid aangetoond in de volgende uitkomsten na afstuderen met een bachelor of science in milieutechniek: a) een vermogen om kennis van wiskunde, wetenschap en techniek toe te passen.

b) Het vermogen om experimenten in het Lab te ontwerpen en uit te voeren, en om gegevens te analyseren en te interpreteren (in meer dan één van de belangrijkste milieutechnische focusgebieden, bijvoorbeeld lucht, water, land, milieu gezondheid).

b ') Het vermogen om experimenten in het veld te ontwerpen en uit te voeren, alsmede om gegevens te analyseren en te interpreteren (in meer dan één belangrijke milieutechnische focusgebieden, bijvoorbeeld lucht, water, land, milieu gezondheid).

c) Het vermogen om een ​​systeem, onderdeel of proces te ontwerpen om te voldoen aan de gewenste behoeften binnen realistische beperkingen zoals economische, milieu, sociale, politieke, ethische, gezondheid en veiligheid, fabricage en duurzaamheid (door middel van door de professionele professional geïntegreerde ontwerpervaringen onderdeel van het curriculum).

d) Er is een mogelijkheid om te functioneren op multidisciplinaire teams.

e) Er is een mogelijkheid om te identificeren, te formuleren, en het oplossen van technische problemen.

f) Een begrip van professionele en ethische verantwoordelijkheid.

g) Het vermogen om effectief te communiceren.

h) Het brede onderwijs is nodig om de impact van technische oplossingen in een globale, economische, milieu- en maatschappelijke context te begrijpen.

i) Een erkenning van de behoefte aan, en het vermogen om deel te nemen in het leven lang leren.

j) Kennis van hedendaagse milieuproblemen (met name die welke verband houden met lucht-, land- en watersystemen en daarmee verband houdende milieurisico-effecten).

k) Een mogelijkheid om de technieken, vaardigheden en moderne engineering tools die nodig zijn voor vakmanschap te gebruiken.

l) Begrippen van de professionele praktijk en de rollen en verantwoordelijkheden van publieke instellingen en particuliere organisaties met betrekking tot milieutechnische professionele ontwikkeling begrijpen.

Inschrijving en plaatsingsstatistieken

SFU milieutechniek majors profiteren van kleine klasse maten, geïndividualiseerde aandacht en hoge retentie percentages. Tegelijkertijd is het afstuderen met een milieutechniek diploma een ideale manier om de arbeidskrachten na de opleiding te betreden.

Hier zijn onze recente programma statistieken:

Totaal Programma Inschrijving (2016-2017): 36 Aantal Afgestudeerden (2017): 10 2016 Afgestudeerden Werkzaam binnen 6 maanden: 93% Gemiddeld ENVE Klasse Grootte (2016-2017): 9 Gemiddelde Afstudeercyclus in Major: 76%

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op September 28, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Aug. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Price
Prijs
33,856 USD
Locations
Verenigde Staten - Loretto, Pennsylvania
Startdatum: Aug. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Price
2017-18 Onderwijskosten (Jaargetallen): Onderwijsvlak (12-18 studiepunten per semester)