Bachelor in internationaal management en informatiesystemen

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Bachelor in International Management en Informatiesystemen

Heeft u genieten van het ontwerpen en realiseren van software voor het web en e-business-toepassingen in een toekomstgerichte tak, doe je het combineren van de ontwikkeling van overleg, bent u geïnteresseerd in het ontwerp en de begeleiding van de gebruiker in de nieuwe media, wilt u beslissende impulsen en steun te geven uw collega's in de conceptuele en technische specificaties, heb je het initiatief nemen om nieuwe dingen te leren, of zoals de ontwikkeling in een team omgeving? Als dat zo is, dan is dit precies de juiste plek voor jou. Of het nu in Cloud Commerce, in de financiële dienstverlening, in adviesbureaus, mediabedrijven of traditionele industrie en de handel bedrijven: creativiteit en technische knowhow zijn in de vraag.

In de bachelor opleiding International Management en Information Systems in de School of Engineering bij Neuss University for International Business studenten krijgen on-target training door het leren van de basics in informatie technologie en business management in een internationale context te worden toegepast. Om dit te bereiken zul je theoretische en praktische kennis in verschillende programmeertalen, databases en data architecturen te verwerven. Naast de informatie-technologie methoden en instrumenten gebruikt in de informatie- en communicatiesystemen vindt u de vereiste vaardigheden te leren om zakelijke processen te begrijpen. U gespecialiseerd in de gebieden Technical Sales, Business Intelligence, Operations Research, Media Design, Marketing, IT-management, consultancy of Enterprise Application Integration.

Laatst bijgewerkt op nov 2015

Over de school

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) pro ... Lees meer

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) promote the development of interdisciplinary qualifications that are needed for the acquisition of expertise and success in professional work life. In addition to this the role of evaluation plays an important part in our pursuit to provide quality teaching. We provide a positive learning environment in combination with continuous feedback on the learning success of our students and vice-versa: our teaching staff also receives feedback from our students. In this way improvements can be quickly implemented at the universityand in our collaborating firms. Lees Minder