Bachelor in internationaal management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Bachelor in International Management

Managers in de industrie en de handel moeten in staat zijn om de complexiteit van internationale waarde toevoegen en distributieprocessen begrijpen. Niet alleen hebben ze te veel kennis in de inkoop en handel markten, maar zij moeten ook helpen hun bedrijf te ontwikkelen zijn eigen strategische focus op het gedrag van consumenten.

In de bachelor studie cursus International Industry and Trade Management (afgekort: International Management) in de School van Koophandel te Neuss University for International Business maakt u kennis met de relevante delen van de industrie en de handel management. U krijgt praktisch inzicht in gebieden zoals multichannel verkoop / distributie, leverancier integratie, eindgebruiker marketing en branding te krijgen. Tijdens je studie zul je competent in gebieden die in aanmerking komen om zaken te doen in zowel nationale als internationale bedrijven. 

Zowel de inhoud en organisatie van het curriculum is ontworpen op een internationale basis. De inhoud van de cursus studies bezighoudt met mondiale waardeketens en handel verbindingen. Op organisatorisch niveau, een integraal onderdeel van de studie cursussen omvatten een studie semester in het buitenland (in de duale opleiding verplicht is, in de leerweg optioneel) en vreemde talen (Zakelijk Engels plus een tweede vreemde taal), evenals diverse evenementen die zullen plaatsvinden in het Engels.

Bovendien is bijzondere nadruk gelegd op beide aspecten van de industrie en handel. Het was onze bedoeling om te gaan met deze twee gebieden in een opleiding. Vanwege technische ontwikkelingen, aan de ene kant, meer en meer industriële bedrijven zijn zaken zelf doen als partners in E / M-commerce - en aan de andere kant, dealers / retailers spelen een belangrijke rol in de ontwikkeling van klantgerichte producten. Bovendien, het gaat over het beheer, de manier waarop de analyse methoden en gereedschappen doceerde aan de universiteit kan worden toegepast in een concrete dagelijkse werksituatie en ook in projecten in een nationale en internationale context.

Het keuzevak modules stellen u in staat om te combineren op basis van uw interesses en werkveld. Deze omvatten een groot aantal gangen opties, bijvoorbeeld, E- / Mobile Commerce Technologies, Store Planning en Design, Designing & Managing Industrial Operations, Multichannel Strategies, Business Psychologie, Marktonderzoek, Energie, Economie en Internationale Financiële Markten.

Laatst bijgewerkt op nov 2015

Over de school

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) pro ... Lees meer

The most modern IT based learning methods support these ideas of interactive learning. Conveyance of seminar contents for example by e-learning and computer supported collaborative learning (CSCL) promote the development of interdisciplinary qualifications that are needed for the acquisition of expertise and success in professional work life. In addition to this the role of evaluation plays an important part in our pursuit to provide quality teaching. We provide a positive learning environment in combination with continuous feedback on the learning success of our students and vice-versa: our teaching staff also receives feedback from our students. In this way improvements can be quickly implemented at the universityand in our collaborating firms. Lees Minder