Bachelor in Marketing en Business Intelligence

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Dit programma waarvan de uitvoering gehoorzaamt aan de LMD-systeem en het ISO-programma ontwerp methodologische repository 9001 versie 2008 is alleen of in joint-diploma met Bachelor UQAC beschikbaar. Originaliteit, samenhang en pedagogische structuur hebben verdiend accreditatie Afrikaanse en Malagasi Raad van Hoger Onderwijs (Cames) en het centrum van uitmuntendheid van de UEMOA.

EG AANGEBODEN DIT PROGRAMMA

Voorbij de kennis en expertise die door dit programma in Marketing, hij geeft je ook de vaardigheden om echte toegevoegde waarde te krijgen in een markt waar het nodig om te onderscheiden is. Dit programma geeft u de tools en de nieuwste marketing technieken voor u aan te passen aan zowel de trends en verwachtingen van de werkplek.

Onze tekenen eerst een methodologische kennis te ontwikkelen en vervolgens te stellen een toepassing van deze vaardigheden om verschillende zakelijke functies en sectoren.

PROFIEL IS VOOR DE LICENTIE?

Managers met een solide basis in het management en in staat om in te grijpen in de verschillende functies van een bepaald bedrijf. Afhankelijk van hun keuze laat rusten zich in de eerste ronde van de nieuwe multidisciplinaire vaardigheden in marketing en business intelligence.

Licentie Programma:

Het vindt plaats op zes semesters, met inbegrip van de eerste vijf semesters vertegenwoordigen kernvakken. De zesde semester is de concentratie of specialisatie door de student gekozen. Vóór het verkrijgen van de vergunning (Bachelor in Business Administration in deze specialiteit), voorbij de validatie van de lessen van de student units, ondersteuning moeten presenteren en begeleid een succesvol project op basis van het ingelijst werk van intelligentie en Marketing case.

SUBSIDIABILITEIT

• Bachelor • Aanvraagformulier • BSAT toelatingsproef • Onderhoud

TALEN

• Engels • Japans • Chinees • Fulani en Mandinka zakelijke Bereid studenten tot geavanceerde technische vaardigheden, een echte meerwaarde te verwerven in alle functies, geven de studenten een gevoel van de consument / cliënt ervaring die het land nodig heeft voor de verkoop of customer relationship "face to face" en teamgeest, aangemoedigd door meerdere projecten uit te voeren, het enthousiasme en de wens: van onschatbare waarde voor de onderneming, van essentieel belang voor professionele en persoonlijke ontwikkeling. Trein in staat zijn om de Afrikaanse bedrijfsleven en de nieuwe economische omgeving (digitale en groen) en haar internationale handelsomgeving begrijpen. Trein naar operationele en in staat om de groei van het bedrijf te ondersteunen

  • Technical Sales
  • Productmanager
  • Brand Manager
  • Studie lading
  • Chief Market
  • Purchasing Manager
  • Sales manager (MKB)
  • Account Manager
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Founded in 1996, the African Institute of Management (Institute Africain de Management) is one of the leading West African private business schools. Set in Dakar, the capital of Senegal, IAM is set in ... Lees meer

Founded in 1996, the African Institute of Management (Institute Africain de Management) is one of the leading West African private business schools. Set in Dakar, the capital of Senegal, IAM is set in a unique and life changing learning environment. Over 2,000 students from 28 countries from all over the world populate IAM’s campus ensuring that you will get to meet friends from all over the world, and will broaden your horizons to different cultural, professional and educational perspectives. Lees Minder