Bachelor in marketing

Suleyman Demirel University - Kazakhstan

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor in marketing

Suleyman Demirel University - Kazakhstan

Marketing is van cruciaal belang voor een autonome groei van een bedrijf en zijn centrale rol in het creëren, communiceren, het vastleggen en behouden van waarde voor een organisatie. Marketing helpt een bedrijf in het creëren van waarde door een beter inzicht in de behoeften van haar klanten en hen te voorzien van innovatieve producten en diensten. Deze waarde wordt gecommuniceerd via diverse kanalen als via branding strategie van het bedrijf. Effectief beheer van klanten en de prijsstelling maakt de firma om een ​​deel van de waarde die het heeft gemaakt vast te leggen. Tot slot, door het bouwen van een effectieve klantgerichte organisatie een stevige probeert waarde langere tijd volgehouden. Onze faculteit richt zich op een breed scala van onderwerpen in al deze gebieden. Ons werk probeert een beter begrip van hoe de consumenten gebruik van informatie en het maken van keuzes en hoe deze keuzes invloed hebben op de strategie van het bedrijf voor de ontwikkeling van nieuwe producten, customer relationship management, branding en andere marketing inspanningen te krijgen. We onderzoeken kwesties in verband met branding, business marketing, wereldwijde marketing, distributiekanalen, prijzen, directe en interactieve marketing, sales management en return on marketing investment. Sommige van onze faculteit is gespecialiseerd in specifieke sectoren zoals de detailhandel, agribusiness, sociale onderneming, media, kunst en amusement. Er zijn een aantal nieuwe ontwikkelingen in de marketing die de mogelijkheden voor ons om belangrijke bijdragen in de toekomst te kunnen bieden. De huidige economische crisis is het veranderen van de huidige en toekomstige aankoop en consumptiepatronen van consumenten. Zoekmachines hebben de manier waarop consumenten informatie krijgen en beslissingen nemen veranderd en ze zijn ook drastisch veranderen van de reclame-industrie. Sociale netwerken en user generated content hebben een nieuwe manier voor consumenten om te gaan met elkaar en met merken en bedrijven geopend. Er zijn significante veranderingen in de houding van consumenten en bedrijven over sociale kwesties. Consument voorkeuren en keuze van de producten worden steeds meer beïnvloed door sociale factoren. Bedrijven erkennen dat er een grote markt aan de "onderkant van de piramide" en marketing om deze consumenten kan een nieuw kader nodig. Deze en aanverwante ontwikkelingen bieden grote kansen voor de marketing faculteit een significante invloed in de toekomst te maken.

Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Kazachstan - Alma-Ata, Oblast Almaty
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Kazachstan - Alma-Ata, Oblast Almaty
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan