Bachelor In Music

Allegheny College

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor In Music

Allegheny College

Bachelor in Muziek

De kracht van Allegheny's muziek programma kan worden gemeten door de manier waarop muziek doordringt de campus: één op de 6 studenten is actief betrokken bij een vocale of instrumentale uitvoering groep. De afdeling is zeer begaan met de voortdurende muzikale opleiding van zowel de majors en niet-majors.

Major en Minoren

Resultaat

  • Door de theorie complex: Begrip van de materialen waarvan de muziek in elkaar zit.
  • Door de geschiedenis complex: Inzicht in de evolutie van de muziek en de wederzijdse beïnvloeding muziek en maatschappij op elkaar hebben.
  • Door de toegepaste en ensemble programma's: Inzicht in de re-creatieve proces en de zelf-discipline die nodig is om dit te bereiken.

Groot

De belangrijkste programma in Music leidt tot een Bachelor of Arts graad in de muziek en vereist de voltooiing van 48 semester uren cursussen, waaronder: 12 uur semester van de muziektheorie (Music 189, 288, 289 en 400); 12 uur semester van de muziekgeschiedenis (Music 184, 286, 287, 384); 16 uur semester van het ensemble participatie en toegepaste muziek op het 400-niveau belangrijkste instrument student (ofwel 10 uur semester in Music 430-479 en 6 semester uur in Music of 430-479 530, of 11 uur semester in Music 430-479 en 5 uur semester in Music of 430-479 530, of 12 semester uur in Music 430-479 en 4 semester uur in Music 430-479 of 530); 2 uur semester van post-tonale muziek, de Junior Seminar en de Senior Project.

Mineur

Studenten kunnen ervoor kiezen om een ​​muziek-minor na te streven met een van de drie accenten: muziektheorie, muziekgeschiedenis, of prestaties. Een minimum van 24 semester uren cursussen vereist, als volgt verdeeld:

Muziektheorie nadruk: 12 uur semester van de muziektheorie (Music 189, 288, 289 en 400); 6 uur semester van de muziekgeschiedenis (Music 184 en ofwel 286 of 287); 6 semester uur belangrijkste instrument student: 4 uur semester van toegepaste lessen (Music 430-479 of 530) en 2 uur semester van het ensemble participatie (Music 110-118).

Music History nadruk: 6 uur semester van de muziektheorie (Music 189 en 288); 12 uur semester van de muziekgeschiedenis (Music 184, 286, 287 en 384); 6 semester uur belangrijkste instrument student: 4 uur semester van toegepaste lessen (Music 430-479 of 530) en 2 uur semester van het ensemble participatie (Music 110-118).

Prestaties nadruk: 6 uur semester van de muziektheorie (Music 189 en 288); 6 uur semester van de muziekgeschiedenis (Music 184 en ofwel 286 of 287); 12 semester uur belangrijkste instrument student: 8 uur semester van toegepaste lessen (Music 430-479 of 530) en 4 uur semester van het ensemble participatie (Music 110-118).

Abteilungsinfos

Music101

Allegheny Belangrijkste voordelen

  • Een belangrijk onderdeel van de voorbereiding op graduate studie.
  • Een evenwichtige achtergrond in de prestaties, theorie en geschiedenis.
  • Een appreciatie van de creatieve en recreatieve processen van de muziek.
  • Ervaring in het gebruik van onderzoek en bronmateriaal om zelfstandig te benaderen muziek studie.
  • Een verbeterde waardering van het belang van de kunst in het algemeen en in relatie tot andere disciplines en ongebruikelijke combinaties.

aantekeningen

  • Ongeveer 15-20% van de gehele student lichaam is betrokken bij de muziekafdeling programma.
  • "Ondanks het nastreven van een carrière buiten de muziek, heb ik geconstateerd dat de discipline van de muziektheorie is in veel gebieden van toepassing zijn, en dat ik meer goed afgerond in mijn kennis dan de techniek majors ik werk. Het belangrijkste onderdeel van de afdeling is de hoogleraren. Mijn muziek adviseur werd mijn mentor, een vriend, en leerde me dingen dan muziek, dingen die ik gebruik in mijn dagelijks leven "- Barbara Anderson Werner '91, wiskunde en belangrijke muziek, nu een programmeur analyst / software engineer met Logicon Geodynamics, Inc.
  • "Tijdens mijn jaren bij Allegheny, had ik de kans om uit te voeren als solist voor de Civic Symphony bij twee gelegenheden. Door de begeleiding en instructie die ik kreeg van de muziekafdeling, was ik in staat om iets wat ik had nooit geloofd dat ik kon doen. Door de uren en maanden van repetities, de praktijk en de voorbereiding, ontdekte ik dat, als ik mijn geest om het, kon ik alles bereiken. "- Jennifer Story '92, psychologie belangrijk.
  • "Allegheny voorzien van een verzorgende omgeving die kon ik mijn gebieden van belang met een uitstekende, zorgzame instructeurs, die uiteindelijk leidde tot mijn het veranderen van mijn grote muziek en drama te onderzoeken. Een van mijn adviseurs voor mijn twee majors was eerlijk over mijn vaardigheden en beperkingen. Niet alleen heeft hij instrueren en motiveren me, maar hij daagde me altijd het beste wat ik zou kunnen zijn. "- Steve Sheftz '83, muziek en drama belangrijke
  • "We waren niet alleen de opdracht om onze oren te openen naar een soort muziek die we hadden verworpen, maar in plaats daarvan kregen we het goede voorbeeld te waarderen en omarmen zijn universele en vegen schoonheid. In plaats van het onthouden van de geschiedenis, biografie en theorie, werden we geleerd een veel grotere en meer belangrijke vaardigheid: de kunst van het luisteren en begrijpen "- Reid Ockerman '95, Engels major.
  • Jonathan Hamilton, '07 Eredienst en Creative Arts Director, Erie First Assembly Church

faciliteiten Strengths

  • Elektronische muziek voice lab het verstrekken van gesynthetiseerd en gesamplede geluiden, evenals gedigitaliseerde grafische van stemgeluiden
  • Technologie lab geïntegreerd met muziek curriculum
  • Muziek lab met computers, synthesizers, en student docenten
  • Afdeling ondergebracht in Arnold Hall in het Henderson Campus Center, met klaslokalen, repetitie en oefenruimtes
  • Prestaties ruimte omvat 1700-seat Shafer Auditorium en 450 zitplaatsen Ford Memorial Chapel
  • Steinway piano's in concertzalen op de campus

Student Research en Special Projects

Elke Alleghenian voltooit een Senior Project in zijn of haar grote veld een aanzienlijk stuk van het originele werk, ontworpen door elke student en een faculteit adviseur, die een goede illustratie aan werkgevers en graduate schools het vermogen om zelfstandig te werken, te analyseren en synthetiseren informatie, om te schrijven en spreken overtuigend en een grote opdracht uit te voeren.

Recente Senior Projects

  • De helende kracht van muziek
  • Analytische Studies van Schönbergs Op. 11, 12 en 25
  • Een studie van het genre 'Suite'
  • Het verkennen van het gebruik van elektronische-Synthesizers in de schepping of Sound
  • Tone Clusters (geschiedenis en analyse van de drie werken van Ives, Cowell, Bartok)
  • Fantasia (compositie voor Chamber Choir en de controle van de hedendaagse muzieknotatie systemen)
  • Chryses Awakening (een originele opera)
  • Gebruik van Biofeedback in de studie van Singing
  • Vergelijking van de Sound Production Mechanisme van de Trompet en de Light Amplification System van de Laser
  • De gevolgen van Musical Belangrijkste veranderingen op de frontale kwabben in Musici en niet-musici met behulp van Elektro Alpha desynchronisatie
  • Het gebruik van MIDI-technologie als een Learning, uitvoeren en componeren Tool
  • Vocal pedagogie gisteren, vandaag en morgen: Een overzicht van vocale pedagogie
  • Een overzicht van de geschiedenis van de Music Education in de VS
  • Een studie van de barokke en klassieke compositie met een nadruk op JS Bach en WA Mozart
  • De gitaar in de 20e eeuw
  • De onderlinge verhoudingen van Chopin's leven en werk: een case study van Chopin Preludes op. 20
  • The Making of 'Ontbossing': de effectiviteit van Muziek als een interdisciplinaire benadering van Environmental Education (inclusief originele piano compositie)

Geselecteerde Student Achievements

  • Zes studenten zijn onlangs gekenmerkt als solist met de Civic Symphony. Drie anderen hebben gastdirigenten voor koor en de band concerten geweest.
  • Student was de musical director van de drie grote musicals uitgevoerd op de campus, evenals een gemeenschap kerstshow; ook een grote concert van de muziek van St. Saëns, met een gecombineerde Allegheny orkest plus professionele musici uitgevoerd.
  • De studenten zijn geselecteerd op de Kleine College Intercollegiate Band deelnemen als onderdeel College Band Directors National Association Conference aan de Universiteit van Minnesota, de Universiteit van Texas in Denton, de Universiteit van Texas in Austin en Alice Tully Hall, New York

Leerresultaten

Music Department onderwijsdoelstellingen

De studie van de muziek kunnen consumenten (luisteraars), re-makers (acteurs), en de makers (componisten) om hun begrip van zowel het klonk als schriftelijk aspecten van muzikale taal te verhogen.

Musical Materialen Cursussen
Deze cursussen hebben betrekking op het geluid materialen die worden gebruikt om muziekwerken, theirorganization construct in systemen en hun onderlinge relaties, die aanleiding geven tot de muzikale betekenis te geven. Studenten worden geacht te herkennen en te reproduceren de basiselementen zowel in geluid en in notatie, zowel afzonderlijk als in volledige muzikale contexten.

Musical Styles Cursussen
Dit zijn cursussen die betrekking hebben op muzikale stijl; haar historische progressie door verschillende tijden, plaatsen en culturen; en specifieke componisten en werken die aan bijgedragen progressie. Studenten worden verwacht te herkennen aan het geluid en het zicht van de manier waarop muzikale elementen worden gecombineerd compositorische overeenkomsten: binnen een bepaald werk, binnen de output van een componist, en door verschillende componisten op een bepaalde tijd of plaats.

Prestaties van de Muziek Cursussen
De cursussen richten zich op de prestaties van de werkelijke productie van de muziek in geluid. Studenten worden verwacht dat zij de fysieke eisen van het spelen van verschillende instrumenten om de elementen van de score en interpretatieve beslissingen toe te passen, zoals het potentieel van notatie wordt de realiteit van klonk muziek. Studenten leren repertoire voor solisten afzonderlijk in de toegepaste lessen en repertoire voor groepen van performers in ensembles.

Music Department Learning Outcomes

Studenten worden verwacht dat zij:

  • Begrijp instrumenten en methoden die worden gebruikt in de muzikale onderzoek en in staat zijn om bronnen nauwkeurig en kritisch te analyseren; presenteren hun onderzoek op een duidelijke en coherente wijze, zowel mondeling als schriftelijk
  • Aantonen dat er een breed begrip van muzikale materialen en stijlen, zowel als categorieën van muzikale betekenis en met betrekking tot specifieke werken en componisten,
  • Demonstreren competentie als uitvoerder van het gekozen instrument, zowel in solo andensemble repertoire.

Kansen

prestatie

  • Instrumental Ensembles: Civic Symphony, Jazz Band, Wind Ensemble, Wind Symphony.
  • Vocal: Chamber Choir, College Choir, College Koor, Women's Ensemble.
  • Elk semester worden gekwalificeerde studenten gekozen om concerto solisten met instrumentale ensembles zijn of kamermuziek, solo of gezamenlijke recitals geven.

Onafhankelijke studie

Met één-op-één faculteit begeleiding, studenten kunnen gebieden die niet in de standaard curriculum aangeboden te verkennen. Voorbeelden van recente onafhankelijke onderzoeken zijn onder andere:

  • Synthetische analogen van Vocal Sound
  • Fourier Analyse van Vocal Formats
  • Vorm en Analyse
  • Piano literatuur van klassieke en romantische Periodes
  • Debussy en Ravel

Veldstudie

Jaarlijks, de afdeling schema uitstapjes naar bezoekende kunstenaars en het uitvoeren van groepen in de nabijgelegen steden van Cleveland, Pittsburgh, Erie en Buffalo horen.

Touring Ensembles

Sommige optredende groepen, met inbegrip van de Wind Symphony, de Wind Ensemble en het American Music Ensemble, ga op rondleidingen, meestal tijdens semester pauzes.

Public Events

In een typisch semester, zijn er zes of zeven recitals door de muziek van studenten en docenten en drie of vier optredens van buitenlandse artiesten, zoals het Kronos Quartet, Richie Havens, het Boston Symphony Chamber Players, de Buffalo Philharmonic, en Ladysmith Black Mambazo. Sommige gasten houden residenties in aanvulling op het uitvoeren van op de campus. De Alexander String Quartet, bijvoorbeeld, heeft een jaarlijkse residenties op de campus al sinds 1990.

Onderscheidingen en prijzen

  • Flavia Davis Porter Award, voor de meeste getalenteerde instrumentale musicus
  • Morten J. Luvaas prijs aan koormuziek student
  • Ethyl Moore Miller Prize naar een junior of senior die uitzonderlijke vooruitgang en het vermogen in de muzikale studies en prestaties (eerste Miller Prize ontvanger was Dr. toont Richard A. Smith '50, een belangrijke chemie die grote onderscheiding heeft bereikt als chemicus en professor in de chemie)
  • Edith Mead Osborne prijs aan de persoon die toont duidelijk muzikaal vermogen, talent, of richting in de stem, piano of orgel.
  • De Frederick en Lucille Marantz Memorial Prize, uitgereikt aan uitstaande pianostudenten
  • De Robert en Bronwell Bond Award uitgereikt aan een uitzonderlijk getalenteerde Allegheny student die weg zullen profiteren van een rijke muzikale ervaring van de campus

andere mogelijkheden

  • Pennsylvania Intercollegiate Band
  • Samenwerkingsprojecten met openbare scholen
  • Begeleiding voor diensten van de plaatselijke kerken
  • Betaalde leeropdrachten met een oppervlakte jeugd
  • Geïnteresseerde studenten de kans krijgen om uit te voeren voor organisaties en evenementen in Meadville omgeving voor vrijwilligerswerk of betaalde diensten

Hogeschool

  • Ongeveer 95% van onze majors te wonen graduate of beroepsonderwijs uiteindelijk. Ongeveer 90% gaan direct, met een 100% acceptatie tarief.
  • Top scholen zijn onder andere:
    • Eastman School of Music
    • Cleveland Institute of Music
    • Universiteit van Illinois
    • University of Massachusetts
    • Old Dominion University
  • De meest populaire gebied van onderzoek zijn: muziekonderwijs, muziek therapie.

carrière gegevens

  • Ongeveer 10% van onze majors te zoeken taken direct na het afstuderen, en vele veilig werken in een gebied van belang meteen.
  • De meest populaire velden met een bachelor's degree: onderwijs, militaire prestaties.
  • Onze afgestudeerden zijn zoveel kans om geld te verdienen geavanceerde graden in de geologie, wiskunde of medicijnen als ze zijn om graduate studies voort te zetten in muziek. De lijst van alumni geeft een indicatie van de verscheidenheid van loopbaantrajecten muziek majors na te streven.
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
Voltijd
Locations
Verenigde Staten - Meadville, Pennsylvania
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates