Bachelor in toerisme, recreatie en travel management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Studenten kiezen van de Bachelor in Toerisme, Leisure & Travel Management, Zal volledig operationeel zijn zodra hun studie voltooid zijn.

De bacheloropleiding biedt de juiste academische benadering om studenten voor te bereiden op de arbeidsmarkt, met een minimum van 8 maanden op een stage. Het programma biedt een internationale academische ervaring studeren één semester aan partneruniversiteit.

De pedagogiek is gebaseerd op een interdisciplinaire benadering, Die gespecialiseerd is op het management op het gebied van toerisme. Het derde jaar is hoofdzakelijk samengesteld uit professionele seminars alsook meer diepgaande management cursussen. Professionele delen hun ervaring met leerlingen ...

Met een internationale dimensie, de structuur van het programma leidt geleidelijk aan studenten om een ​​sterke ervaring in de zakelijke wereld. De bachelor's degree geeft het gereedschap voor een carrière in alle sectoren van het toerisme, zoals horeca, evenementen, reisbureaus, themaparken, luchtvaartmaatschappijen ... op operationeel management posities in Frankrijk en in het buitenland.

Dit Bachelor vereist een voldoende basis in het Frans en in het Engels.

Een curriculum ONTWORPEN voor de toeristische sector

Jaar 1

Jaar 1 is gebaseerd op het leren van de basisprincipes van management en toerisme en het versterken van vreemde talen en culturen. Studenten besluiten hun eerste jaar met een 2 maanden durende stage.

Natuurlijk voorbeelden: Basics in Marketing, Business en burgerlijk recht, World Languages ​​en cultuur, de geschiedenis en de toekomst van de Travel and Leisure Industry, verkoop en marketing van toeristische producten, onderscheidende kenmerken van diensten Marketing, Event Management, etc.

Jaar 2

Een semester in het buitenland: de internationale bestemmingen De toeristische sector is wereldwijd. Studenten brengen een minimum van één semester in het buitenland aan een partneruniversiteit. Klaar om het te ontdekken?

Natuurlijk voorbeelden: Nationale en internationale toerisme verordening, Event Management Marketing, het hotelwezen, Restaurant en Horeca, territoriale Toeristische Ontwikkeling, Management Control, Distribution Strategies.

Optionele Gap Year

Jaar 3

Natuurlijk voorbeelden: Yield Management, Actuele ontwikkelingen in het toerisme, Team Management, Financiële Analyse, Theater en Improvisatie.

Professionele Trade Seminars: Tour Operators, vervoer van toeristen, Camping de Rural Hotel Industrie, Pretparken, VVV Catering, Luxe Toerisme / Wijn / Champagne, Casino's, Event Management / tentoonstellingen en beurzen / Zakelijk toerisme, territoriale Toeristische Marketing, Ski Resort Management (winter en zomer ).

Een commun spoor en 3 majors: Creatie en het beheer van een bedrijf in de toeristische sector, het toerisme accommodatie beheer of destination management en duurzame ontwikkeling.

Laatst bijgewerkt op apr 2015

Over de school

Being the youngest Grande Ecole in France is an asset for Groupe ESC Troyes, which since its creation in 1992, has strived to forge ahead through daring innovation and, as much as possible, challengin ... Lees meer

Being the youngest Grande Ecole in France is an asset for Groupe ESC Troyes, which since its creation in 1992, has strived to forge ahead through daring innovation and, as much as possible, challenging experimentation Lees Minder