Read the Official Description

Graduate Outcomes

Een zekere mate in het bedrijfsleven en marketing is zeer relevant voor de behoeften van organisaties van elke omvang.

Carrièremogelijkheden zijn verkrijgbaar op gebieden als marketing management, marketing research en marketing communicatie.

Doelstellingen

  • Om studenten in staat om relevante kennis en begrip van organisaties, de externe omgeving waarin ze werken en hoe ze worden beheerd tonen
  • Het ontwikkelen en onderhouden van een bewustzijn en begrip van het bedrijfsleven in een regionale, nationale en internationale context.
  • Voor studenten met een scala van onderwerpen specifieke en overdraagbare vaardigheden die hen voor te bereiden op een carrière binnen een breed scala aan commerciële en not-for-profit organisaties en het opstarten van bedrijven te ontwikkelen.
  • Om zelfstandig leven lang te leren ontwikkelen.
  • Om een ​​programma dat is aantrekkelijk voor werkgevers op regionaal, nationaal en internationaal niveau te leveren
  • Om de toegang voor studenten met diverse educatieve achtergronden verbreden door middel van passende in-en uitgangen en adequate studiebegeleiding.
  • Om een ​​programma dat de school helpt bij het bereiken van haar missie van het bevorderen van en het leveren van hoge kwaliteit onderwijs en onderzoeksinstellingen, aan de hedendaagse business en management relevant, door samenwerking tussen medewerkers, studenten, het bedrijfsleven en de samenleving te leveren.

Assessment Methods

De meerderheid van de modules worden beoordeeld door alleen cursussen.

Graduatie

Studenten die met succes het programma compleet zal worden bekroond met de Bachelor of Arts (Hons) Business en Marketing van de Universiteit van Sunderland, Verenigd Koninkrijk. De mate zal dezelfde zijn als die toegekend aan de full-time studenten aan de universiteit belangrijkste campus in het Verenigd Koninkrijk.

Modules

  • Strategic Management (20 studiepunten)
  • Managing Projects (20 Credits)
  • Marketing Strategy (20 Credits)
  • E-Marketing Strategie (20 Credits)
  • Consumer Psychology (20 Credits)
  • Strategische Integrated Marketing Communications (20 Credits)

Toelatingseisen

Higher National Diploma (HND) in Business of het equivalent daarvan vereist is voor de toegang tot jaar 3 -: De aanvrager moet een van de volgende toelatingseisen bezitten.

  • MDIS Geavanceerde Diploma in business / management gerelateerde discipline of gelijkwaardig document van andere Private Onderwijsinstellingen (PEIs) - Andere relevante diploma's van erkende hogescholen - Andere kwalificaties van professionele instituten kan worden beschouwd op een case-by-case basis aanvragers moeten de leeftijd van 18 te zijn en hoger.

Engels taaleisen

Studenten zullen worden verplicht om een ​​relevante norm van het Engels aan te tonen (IELTS 6.0 of TOELF score 550 of gelijkwaardig)

Program taught in:
Engels

See 18 more programs offered by Management Development Institute of Singapore (MDIS) »

Deze cursus is Campus based
Begindatum
Aug. 2019
Duration
9 - 12 maanden
Deeltijd
Voltijd
Prijs
16,050 SGD
By locations
By date
Begindatum
Aug. 2019
Application deadline

Aug. 2019

Location
Application deadline
Einddatum