Bachelor of Arts (Hons) mode marketing en branding (uitgereikt door Nottingham Trent University, UK)

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Doelstellingen van het programma

Dit programma biedt u een geïntegreerd inzicht en gespecialiseerde perspectief op de toepassing van de cultuur, de context en de beroepspraktijk in de mode-industrie.

Door deze dynamische programma, zult u profiteren van het project en de studio is gevestigd werk integratie van ontwerp praktijk, technologie en theorie. U zal ontwikkelen, implementeren en realiseren van creatieve concepten en verkoopbare producten.

Niveaus en modules zijn thematisch ontworpen om zich te concentreren op de leerresultaten tegen de richtlijnen van de school.

Wij streven ernaar om afgestudeerden die zijn creatieve, innovatieve, veelzijdige en concurrerend te produceren. Dit doel wordt bereikt door:

  • Het produceren van afgestudeerden die theoretische en praktische kennis en vaardigheden die nodig zijn door de mode-industrie hebben verworven;
  • Het ontwikkelen van afgestudeerden met een kritische en analytische vaardigheden het oplossen van problemen en algemene overdraagbare vaardigheden (interpersoonlijke vaardigheden, teamwork, enz.);
  • Het voorbereiden van studenten voor een breed scala aan gerelateerde werkgelegenheid.

Beoordelingsmethoden

Het programma wordt aangeboden in een 3-jaar full-time studie mode en alle studenten moeten 120 studiepunten te voltooien op elk niveau tot een totaal van 360 studiepunten behalen. Beoordelingscriteria zijn direct gekoppeld aan leerresultaten en de beoordeling is van 100% cursussen module. Studenten zullen een algemene score ontvangt voor elke module bestaat uit individuele merken tegen elk van de module leerresultaten.

Graduatie

Studenten die met succes het programma compleet zal worden bekroond met de Bachelor of Arts (Hons) in Fashion Marketing en Branding uitgereikt door Nottingham Trent University, UK.

Jaar 1

  • Principes van Fashion marketing en branding
  • Visuele en culturele invloeden

Jaar 2

  • Marketing Strategie en Communicatie
  • Brand Milieu

Laatste jaar

  • Strategische en creatieve oplossingen

Toelatingseisen

Kandidaten moeten leeftijd 18 en hoger, en aan ten minste één van de volgende eisen:

  • 2 GCE 'A' Level credits of gelijkwaardig;
  • MDIS Diploma in Fashion Design en Marketing;
  • Andere relevante diploma's.

Aanvullende vereisten

Alle aanvragers moeten ook beschikken over een C6 krediet in het Engels als eerste taal (EL1) of het equivalent op GCE 'O' Level Aanvragers die niet voldoen aan de Engels taal eisen hierboven vermeld zijn verplicht om:

  • Een minimum van 550 punten (paper-based), 213 punten (computer-based), of 79 punten (internet-based);
  • Bereiken een IELTS (Internationaal Engels Language Testing System) score van 6,0.
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

The Management Development Institute of Singapore (MDIS), founded in 1956, is Singapore’s oldest not-for-profit professional institute for lifelong learning. MDIS has two main subsidiaries: Management ... Lees meer

The Management Development Institute of Singapore (MDIS), founded in 1956, is Singapore’s oldest not-for-profit professional institute for lifelong learning. MDIS has two main subsidiaries: Management Development Institute of Singapore Pte Ltd (MDIS Pte Ltd) to oversee its Singapore academic operations, and MDIS International Pte Ltd to further its globalisation strategy. Lees Minder
Singapore , Grenoble + 1 Meer Minder