Bachelor Of Arts In Game Design

DigiPen - Institute of Technology Singapore

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor Of Arts In Game Design

DigiPen - Institute of Technology Singapore

De Bachelor of Arts in Game Design richt zich op de visuele en narratieve aspecten van game design. Het eerste jaar van het programma richt zich vooral op het ontwikkelen van fundamentele kennis en vaardigheden in tekenen, kleur, toon, compositie en animatie, in aanvulling op de wiskunde en informatica. Studenten leren hoe te ontwerpen, model en textuur zowel 2D als 3D kunst activa, van individuele karakters hele niveaus. Als studenten vooruitgang, zetten ze hun vaardigheden op de proef in de echte wereld, samenwerkingsprojecten waar ze ontwerpen, ontwikkelen en herhalen hun eigen volledig speelbaar 2D- en 3D-games.

Het gebied van digitale entertainment is verhuisd van een tijdperk waarin ontwerpers waren autodidact en leerde op de baan, naar een situatie waarin zelfs entry-level designers zullen naar verwachting worden goed getraind met bewezen ontwerp vaardigheden, samen met een goed begrip van de technologie, kunst , audio, verhalende, en psychologie. Het ontwerpen van digitale entertainment is uiteindelijk om leven te blazen in elk aspect van wat anders levenloze code en statische pixels op een scherm. Ontwerpers moeten voortdurend plaatsen zich in de hoofden en harten van hun spelers, het vormgeven van elke actie, elke reactie, de eb en vloed van de intensiteit van het spel, en vervolgens vakkundig mengen van de mechanische, ruimtelijke, verhalende, visuele en auditieve aspecten van het hele ervaring. Deze opleiding bereidt afgestudeerden voor een moderne game designer, die geschikt zijn voor grote teams, communiceren en samenwerken met andere ontwerpers, kunstenaars en ingenieurs, en in staat om een ​​ervaring die groter is dan de som van de delen te creëren.

Afgestudeerden zullen zeer goed thuis zijn in game design theorie voor digitale en niet-digitale games, level design, ontwerp van het systeem, en het gedrag van het ontwerp. Afgestudeerden zullen uitgebreide ervaring testen hebben, iteratie, en polijsten van zowel digitale als niet-digitale ontwerpen, door de voltooiing van de vele individuele projecten en meerdere teamspel projecten. Echter, moet de moderne game ontwerpers een veel grotere breedte van kennis dan alleen ontwerpen hebben. Afgestudeerden zullen ook leren de basisprincipes van het programmeren, kunst, psychologie, en schrijven, samen met een inleiding tot het ontwerp, economie, statistiek en waarschijnlijkheid klinken. Studenten kunnen elk van deze gebieden te versterken door aanvullende cursussen om vaardigheden te benadrukken in verhalend ontwerpen, wereld design, character design, visual design, sound design, of psychologie.

Afgestudeerden van deze opleiding zullen bereid zijn om de video game-industrie in te voeren als entry-level game-ontwerpers. Mogelijke entry-level positie titels zijn spel scripter, technisch ontwerper, systeemontwerper, niveau ontwerper, inhoud ontwerper, ontmoeting ontwerper, user interface designer, quest designer, en game designer. Na vele jaren in de industrie, kunnen afgestudeerden titels als lead designer, creatief directeur en directeur verkrijgen. Deze opleiding omvat ook secundaire training die direct kunnen bijdragen aan een afgestudeerde verkrijgen van posities met titels als producer, programma manager, schrijver, technisch schrijver, redacteur, artiest of technische kunstenaar.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Aug. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Locations
Singapore - Singapore
Startdatum: Aug. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Aug. 2018
Singapore - Singapore
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan