Bachelor Of Arts Toeristische Economie

Diploma University of Applied Sciences

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor Of Arts Toeristische Economie

Diploma University of Applied Sciences

De Studies toeristische sector is een gericht op managementvaardigheden bacheloropleidingWaardoor een eerste academische kwalificatie voor het midden en hoger management in de internationale toerisme-industrie. Voor professionals, het diploma biedt de opleiding toeristische industrie als een schriftelijke cursus in twee versies: als een virtueel afstandsonderwijs met virtuele online Lezingen en tests zaterdag in het hele land testcentra of, als alternatief, als een part-time studie met werkelijke aanwezigheid fasen zaterdag om de studiecentra Berlijn, Hannover en Mannheim. Naast afstandsonderwijs toeristische sector is ook beschikbaar als een full-time campus programma op het hoofdkantoor van de universiteit in Bad Sooden-Allendorf.

Toerisme-industrie als afstandsonderwijs

De normale periode is in Afstandsonderwijs 7 semester en kan kosteloos verlengd met maximaal 4 semesters studeren. In afstandsonderwijs, een verandering tussen zelfstudie met studie boekjes en de hele dag zaterdag-seminars start (ca. 12-14 zaterdagen per semester) in één van onze studie en examencentra in Berlijn, Hannover en Mannheim, of de online "virtuele auditorium 'van DIPLOMA online campus.

Naast het leren op afstand met face-to-face aanwezigheid fasen biedt vooral de ruimtelijke flexibele online leren op afstand ideale omstandigheden voor een part-time studie. Volgens het concept van "blended learning" Ze studeren in kleine groepen leven in de virtuele auditorium een ​​online-based learning platform. Met een stabiele internetverbinding, kunt u praktisch studeren overal met ons!

Prioriteiten in Tourism Studies

Het programma biedt een breed en geïntegreerd inzicht in de economie in het algemeen en de toeristische sector in het bijzonder - evenals de belangrijkste inhoud de opleiding op verschillende gebieden zoals Destinations-, hotel en event management of touroperators reizen en sales management.

Het doel is om een ​​kritisch inzicht in de belangrijkste theorieën, principes en methodes van het toerisme en het toerisme gerelateerde business management te krijgen. De switching gedegen kennis en kunde op het gebied Information Technologies, buitenlands (Engels en Spaans of Chinees) en de toe-eigening interculturele vaardigheden Bovendien, bij de analyse reizen en mobiliteitsconcepten duurzame de focus van dit programma.

Vroeg kerncompetenties bijvoorbeeld in de vorm van communicatie vaardigheden gevormd, verder een belangrijke rol spelen in het onderzoek en. een uitstekende begeleiding verhouding met een kleine groep maten biedt de ideale omstandigheden voor een actieve, reflectief en zelfkritisch werk. In presentaties en discussies, studenten ervaring opdoen, de gevolgen van een bepaald uiterlijk en gedrag, hoe om te gaan met opbouwende kritiek en komt tot een gerichte resultaatbepaling.

De cursussen van het programma, waarin werk is projectgerichte, vast echte verwijzingen naar de economische, sociale en culturele toeristische bedrijven. Zowel in de colleges van de speciale toeristische sector, evenals de algemene bedrijfskunde en corporate governance, globalisering, marketing, reizen wet, project en time management zijn tal van concrete projecten integraal onderdeel. Voortbouwend op deze fundamenten, de studenten tussen de drie majors selecteren: "Bestemming en Event Management", "sport en gezondheid toerisme" en "Business Travel Management".

Internationale oriëntatie en carrièremogelijkheden

De internationale focus van het programma is in het bijzonder bevorderd door mondiaal gerichte modules, praktische projecten en excursies. in een 14-week bedrijf of instelling StageWelke studenten volledig over het algemeen overgelaten aan bedrijven, instellingen of NGO's in het buitenland, krijgen ze meer werkervaring.

De bachelor's degree programma bereidt studenten voor een loopbaan in het middenkader of als toekomstige leiders in middelgrote toeristische ondernemingen, alsook op marktverwachtingen toonaangevende en wereldwijd opererende toeristische bedrijven voorheen. Dit resultaat voor de afgestudeerden meest uitstekende carrièremogelijkheden en snelle doorgroeimogelijkheden. Bijvoorbeeld, met leidende posities in het lagere en middenkader op het gebied van hotels, restaurants, touroperators, internet portals, luchtvaartmaatschappijen en de luchthaven bedrijven, rederijen, busmaatschappijen, Cruise Lines, autoverhuur makelaar, toeristenorganisaties, evenementenbureaus, beurs partner, organisatoren van sportevenementen, klinieken en kuuroord beheer, gezondheid en wellness-toerisme, en marktonderzoek.

Met de succesvolle afronding van de studies toerisme-industrie 180 ECTS worden behaald, een optimale conditie voor het programma van een volgende Master's, bijvoorbeeld de opeenvolgende Master of Arts (MA) Economie en Recht - Research Management of de Postgraduate MBA aan DIPLOMA.

normale periode

Afstandsonderwijs: 7 semesters / 180 ECTS De werkelijke studietijd kan worden uitgebreid onderzoek kosteloos maximaal 4 semesters over de normale periode.

basislijn

Bij voldoende aantal deelnemers in de winter termijn (oktober) en in de zomer termijn (april).

accreditatie

Accreditatie van de cursus door de accreditatie-agentschap FIBAA.

Collegegeld

Afstandsonderwijs: 227,00 € / maand (Totaal bedrag € 9,534.00 plus eenmalige examengeld van € 615,00.)

studie vorm

Afstandsonderwijs met virtuele klassikale sessies of campus programma. Afstandsonderwijs plaatsvindt afwisselend zelfstudie met studie boekjes en de hele dag online seminars op zaterdag (ca. 12 zaterdagen per semester). De campus programma via wekelijkse lezingen, oefeningen en seminars op de universiteit plaats.

toelatingseisen

Algemeen onderwijs entree hoger, de meester onderzoek of op basis van de verordening inzake de toegang beroepskwalificaties tot het hoger onderwijs in de deelstaat HessenIe beide uiteinden van een professionele loopbaan van ten minste 400 uur, een technische school of een professionele of administratieve academie of audit in een nationaal erkende training bezetting gevolgd door ten minste 2 jaar werk en het bestaan ​​van een bijzondere universiteit toelatingsexamen.

Meer informatie over specifieke accounts verleende de DIPLOMA Hochschule als on demand. Aanvragers / binnen, die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kan in eerste instantie deelnemen als auditor in het onderzoek, indien de toegang vergunning binnen max. 2 semesters wordt bereikt.

In buitenlandse diploma's gelijkwaardigheid voor de toelating moet worden bewezen.

statements

Bachelor of Arts (BA) - Afgestudeerden krijgen het certificaat van een bachelor en een certificaat en een geschreven in het Engels "Diploma Supplement" en een "Transcript of Records" (Transcript of Records) dat hij / deporteren hem internationaal als academicus met een bachelor's degree.

Belangrijkste gebieden van STUDIE

Bestemming en Event Management

De belangrijkste gebied van de studie "Bestemming en Event Management 'leert een systematische en internationaal management aanpak in de internationale bestemming en event management. In dit als interdisciplinaire aanpak zijn demand-specifieke veranderingen en de aanpassing ervan in een moderne (internationaal georiënteerd) en duurzame bestemming en event management op de voorgrond. Hier de nieuwste ontwikkelingen en trends in de internationale bestemming en event management worden besproken.

In Specialisatie in 'bestemming en event management "zijn u. een de inhoud vervoert:

destination management

Het bepalen van de destination management, fundamentals en ontwikkelingen

  • Kenmerken, eisen en evaluatiecriteria bestemmingen
  • Classificatie en noodzaak van het beheer van de bestemmingen
  • toerisme financiering
  • Toeristische organisaties en hun vormen
  • Ontwikkeling en profilering van bestemmingen

bestemmingstypen

  • Toeristische bestemming en regio, land als bestemming
  • Het toerisme in beschermde gebieden, Scenic Routes
  • tijdelijke bestemmingen

Functies van destination management

  • Planning en strategisch management
  • Maatregelen in de marketingmix
  • Informatie- en communicatietechnologie in Destination Management

Dwarsdoorsnede gebieden in het beheer van de bestemmingen

  • Het beheer van het product en de kwaliteit van de dienstverlening
  • ecologisch beheer
  • Duurzaam beheer van bestemmingen
  • Demografische veranderingen en andere sociaal-economische factoren
  • vorming en certificeringen Afbeelding

event management

event markt

  • Basisbegrippen (event, event, incentive, etc.)
  • Het evenement markt - structuur en spelers
  • Typologie en systematisering van Evenementen
  • ontwikkelingen en trends in de markt

event marketing

  • Strategische Event Marketing / Market Research en marktsegmentatie
  • Concept en Product Development
  • Prijsbeleid en budgettering; Sponsoring, fondsenwerving, merchandising, Yield Management
  • gebeurtenis Controlling

Eventrecht

  • Contracten / Verzekeringen / goedkeuringen / patroon assemblagefaciliteiten-VO
  • Bepaalde aspecten van de belasting- en merkenrecht
  • Safety & Security

Beheer van geselecteerde types event

  • Conferenties, congressen, beurzen en tentoonstellingen
  • Culturele en sportieve evenementen
  • Gebeurtenissen van de politiek

event technologie

  • Information Technologies
  • Vergadering, congres en mediatechnologie
  • Tentoonstelling bouw en techniek (event structuren, verlichting, effect technologie)

Case study (planning, voorbereiding, uitvoering en volg de concreet voorbeeld)

  • Planning en voorbereiding
  • Dramaturgie en productie / marketing activiteiten
  • Workflow management / technologie
  • Event kost / budgettering
  • Follow-up en monitoring

Sport en gezondheid toerisme

De belangrijkste gebied van de studie "Sport en Gezondheid Toerisme" leert een systematische en internationaal management benadering in de internationale sport, wellness en gezondheid toerisme. In dit als interdisciplinaire aanpak zijn activiteit gericht en gezondheid-economische - en in het bijzonder sport en gezondheid toerisme - aspecten in ondernemers- en particuliere contexten (nationaal en internationaal) sport en gezondheid van de toeristen op de voorgrond. Hier huidige internationale ontwikkelingen van actieve en avontuurlijke toeristische markt, evenals kurtouristischen en complementaire medische gezondheid toeristische markt worden besproken.

In Specialisatie in 'sport en gezondheid toerisme "are u. een de inhoud vervoert:

Sport en actief toerisme

  • Formulieren en markten, de huidige trends
  • Providers en partners
  • Verenigingen en organisaties
  • Klantenkring en passende marketing strategieën
  • Duurzaamheidsaspecten van de geselecteerde sporten toerisme vormen

avontuurlijk toerisme

  • Formulieren en markten
  • Historische ontwikkeling en de huidige trends
  • Providers, Europese en internationale deals
  • Uitweiding: Bergsteig- en trekking toerisme

gezondheidstoerisme

  • Formulieren en markten
  • Providers en partners
  • Wellness, Medical Wellness and Prevention
  • Aanvullende cursussen Health
  • Gezondheid toerisme in Duitsland, Europa en wereldwijd deals

Spa toerisme en gezondheid resort management

  • Behandeling, behandelingen, gezondheid resort biedt; Spas in Transition
  • Dienstverleners en partners in gezondheidstoerisme
  • Natuurlijke remedies en hun toepassing
  • Definities en rechtsgronden
  • Badkamers divisies en Prädikatisierung
  • Verenigingen en organisaties, merken en labels
  • Spa resort management en marketing

Wellness en spa toerisme

  • Indeling Spa in gezondheidstoerisme
  • Ontwikkeling van internationale Well¬ness en spa markt
  • International Wellness modellen en core beschikt over een spa; Complementaire Geneeskunde / Alternatieve behandeling
  • Succesfactoren van de spa en wellness-beheer (strategie, corporate governance, informatie en positionering, doelgroep oriëntatie, kwaliteit, communicatie en sales, winstgevendheid)
  • Wellness en spa biedt hotels, touroperators, cruiseschepen, resort en club faciliteiten van de resorts,

Business Travel Management

De belangrijkste gebied van de studie "Business Travel Management 'leert een systematische en internationaal management aanpak in het internationale bedrijfsleven reissector. Deze aanpak is de mobiliteit van werknemers en goederen (informatie-producten) van een onderneming op de voorgrond. In deze actuele ontwikkelingen en trends in de nationale en internationale zakelijke reismarkt en concepten voor duurzaamheid en interculturele vraagstukken in het bedrijfsleven worden gepresenteerd.

In de grote vakgebied "Business Travel Management" zijn u. een de inhoud vervoert:

De zakenreizen als toeristisch product

De binnenlandse markt en toonaangevende zakelijke reizen markten internationaal: verkopers en kopers (Verband Dt Travel Management - VDR etc ..)

Het economisch belang van het bedrijfsleven Duitse bedrijven via de jaarlijkse VDR analyse

Het management van het bedrijfsleven

  • De Business Travel Manager
  • De kostenstructuur (directe en indirecte kosten)
  • Deelprocessen van bedrijf (supply chain)
  • Normatieve beheer: De reis-beleid
  • Strategic Management: Inkoopmanagement
  • Operationeel beheer:
  • Quality Management
  • Corporate credit cards
  • reiskosten
  • Rapportage / Controlling

Interculturele bijzonderheden van BTM

Beveiliging van gegevens op het bedrijfsleven

Deze school biedt programma's in:
  • Duits


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus of Online
Start Date
Startdatum
Apr. 2018
Oct. 2018
Duration
Duur
7 semesters
Deeltijd
Voltijd
Price
Prijs
227 EUR
Locations
Duitsland - Mannheim, Baden-Württemberg
Startdatum: Apr. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Duitsland - Berlin, Berlijn Regio
Startdatum: Apr. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Duitsland - Duitsland Online
Startdatum: Apr. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Duitsland - Bad Sooden-Allendorf, Hessen
Startdatum: Apr. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Duitsland - Hannover, Nedersaksen
Startdatum: Apr. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Startdatum: Oct. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Price
Afstandsonderwijs: 227,00 € / maand