Bachelor Of Business Administration (BBA)

The University Of Georgia

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor Of Business Administration (BBA)

The University Of Georgia

Programma toestemming:

Engels taal B1-niveau (70%) en overige wettelijke vereisten, namelijk de burgers van Georgië moet met succes afleggen Unified National toelatingsexamens. Buitenlandse high-school afgestudeerden die volledige algemeen onderwijs in het buitenland of het equivalent daarvan en de laatste twee jaar van volledige algemeen onderwijs ontvangen had in het buitenland gestudeerd of studenten die in het buitenland woonde voor de laatste twee jaar of meer en die momenteel in het buitenland studeren in instellingen voor hoger onderwijs erkend door de wetgeving van het gastland in staat zal zijn om het programma in te voeren zonder het passeren van uniforme nationale toelatingsexamens volgens Bestel №224 / N van de minister van Onderwijs en Wetenschappen van Georgië (29 december 2011).

Programma Doelen:

Het doel van het programma is voorzien van een student met basisprincipes van moderne zakelijke administratie. Solide fundament voor bedrijfskunde secties wordt -zoals financiën, marketing, boekhouding, management en etc. als zakelijke afdelingen zoals banken, verzekeringsmaatschappijen, industriële, financiële en etc. Na het voltooien van de opleiding een student elementaire ondernemer vaardigheden zal ontwikkelen, evenals ontvangt kennis en vaardigheden die nodig zijn voor de lagere en middelste niveau managers in Georgië en over de hele wereld zijn.

Kennis en begrip Graduate staat zal zijn: Ken de belangrijkste principes en theorieën van micro- en macro-economie Begrijp deelnemers aan de markt, marktwerking, de rol van de concurrentie voor de prijsstelling van producten Ken de toestand rol in de economie kennen monetair en fiscaal beleid, inflatie, werkloosheid, theorieën het ontwikkelen van state economie Ken wiskundige en statistische theorieën Begrijp verworvenheden van de school van het management begrijpen ethiek van zakelijke omgeving weten wetgevende vormen van bedrijfsorganisatie weten kritische methodes voor de analyse van een organisatie en omgeving, moderne methoden van evaluatie en modellering van de happening weten discussie en besluitvorming het maken van principes kennen evaluatie principes van de strategische alternatieven en de methodologie van competitieve business strategie Begrijp theoretische basis van het business optimalisatie en het beheer Begrijp managementstructuur, de subsystemen en de relatie Begrijp bestuur op strategisch, financieel, productie, administratieve, internationale, sociale, culturele aspecten weet fundamentele principes en theorieën van marketing, modern begrip van het concurrentievermogen van de bedrijven begrijpen modellering van het netwerk voor de distributie van de producten kennen prijs systemen, merken die worden gebruikt door internationale marketing systemen kennen moderne technologieën voor het beheer van reclame en promoties, algemene methodologie van de promotie en prijsstelling, kost en cost strategie analyse Begrijp theoretische basis voor het bieden van effectieve reclame prestaties Know modern PR methoden voor het vormen van de publieke opinie, begrip van de concurrentiepositie Begrijp internationaal aanvaarde grondslagen, methoden ter beoordeling van de financiële positie van de onderneming, het produceren van winst- en verliesrekening, balans en kasstroomoverzicht Know financiële markten, financiële instrumenten en financiële instellingen weten evaluatie principes van de financiële investeringen instrumenten, methoden van de aanleg van de financiële portefeuilles, risk management en analyse

Toepassen van kennis

Afgestudeerde in staat zal zijn om:

  • Werken individueel en in teamverband
  • Plan, motiveren, controle, uit te voeren
  • Leiden
  • Ontwikkelen van strategische visie, ontwerp business plan met de overeenstemming van de eisen, te identificeren kritische oplossing, het ontwikkelen van een operationeel plan
  • Organiseer met de overeenstemming van de eisen marktonderzoek, statistische informatie te analyseren
  • Gebruik wiskundige en statistische toepassing voor het oplossen van financiële problemen
  • Maak financiële en boekhoudkundige documentatie
  • Genereren evaluatie coëfficiënten eindresultaten '
  • Beoordelen investeringsproject
  • Produceren uitgaven, uitgaven en budget documenten, berekening van de productiekosten
  • Vind informatie over de financiële markten ten aanzien van financiële instrumenten en het organiseren van financiële portefeuilles

Het maken van beslissingen

  • Afgestudeerde in staat zal zijn om:
  • Analyse kwantitatieve en kwalitatieve resultaten van een onderzoek
  • Maak conclusies en argumenten op basis van de statistische analyse van marktonderzoek
  • Voorspel toekomstige verkopen en de prijzen op basis van eerdere statistische resultaten
  • Analyse van de markt en het milieu krachten; te vergelijken concurrenten en week en sterke kanten in het bedrijfsleven SWOT-analyse
  • Analyse van de financiële documentatie van de organisatie en beslissingen te nemen ten aanzien van de financiële positie
  • Analyse redenen dat verschil brengt tussen de gebudgetteerde en de werkelijke resultaten
  • Optimaal oordeel bij de beoordeling van investeringsprojecten
  • Analyse speciale financiële informatie uit speciale tv-programma's en kranten en juist oordeel te maken op basis van deze informatie
  • communicatieve vaardigheden
  • Afgestudeerde in staat zal zijn om:
  • Presenteren eigen visie schriftelijk alsmede presentatie maken met behulp van moderne technologie
  • Gebruik de juiste terminologie tijdens een presentatie
  • Uitleggen of vertel juiste informatie aan de specialisten en andere geïnteresseerden
  • Deel te nemen aan de discussie
  • Huidige gedetailleerde analyse van de uitslag schriftelijk
  • Communiceer vloeiend in Georgisch en in het Engels
  • Gebruik elektronische communicatie op academisch niveau

Leer vaardigheden

  • Afgestudeerde in staat zal zijn om:
  • Staat zijn eigen professionele belangen en zelfstandig vast voorkeur voortzetting van de studie bij de volgende niveau van het onderwijs of de voortgang van kennis van de nieuwe gecertificeerde cursussen
  • Zoek verplichte literatuur elektronisch in de bibliotheek
  • Constant vooruitgang zijn kennis met behulp van Georgische en Engels speciale literatuur

Waarden

  • Afgestudeerde in staat zal zijn om:
  • Overweeg liberaal-democratische attitudes uitgedrukt met respect voor de individuele en eigendommen
  • Overweeg juiste houding ten opzichte van fysieke en intellectuele eigendommen. Denk aan persoonlijke en collectieve verantwoordelijkheid
  • Overweeg verantwoordelijkheden naar de gemeenschap en staat uitgedrukt als ten aanzien van de wet en bedrijfsethiek
  • Denk aan de rol van de waarden in de ontwikkeling van de staat en het welzijn van de toekomstige generatie
Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op October 23, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Jan. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Price
Prijs
4,000 USD
Locations
Georgiƫ - Tbilisi
Startdatum: Jan. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Jan. 2018
Georgiƫ - Tbilisi
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan