Bachelor of Business Administration (BBA) in marketing management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De BBA in Marketing Management bestaat uit verplichte modules en keuzemodules. Deze graad bestaat uit 20 modules en is als volgt:

Jaar 1

  • MAR101 - Marketing 1 (20 studiepunten)
  • BC101 - Business Communication 1 (20 studiepunten)
  • BL101 - Business Law 1 (20 studiepunten)
  • BM101 - Business Management 1 (20 studiepunten)
  • BS101 - Business Statistics 1 (20 studiepunten)
  • ECO101 - Economie 1 (20 studiepunten)
  • FM101 - Financieel Management 1 (20 studiepunten)

Jaar 2

  • MAR202 - Marketing 2 (20 studiepunten)
  • BM202 - Business Management 2 (20 studiepunten)
  • ECO201 - Economie 2 (20 studiepunten)
  • FM202 - Financieel Management 2 (20 studiepunten)
  • MC201 - Marketing Communications 2 (20 studiepunten)
  • Electieve (20 studiepunten)

Jaar 3

  • MAR303 - Marketing 3 (20 studiepunten)
  • BM303 - Business Management 3 (20 studiepunten)
  • FM303 - Financieel Management 3 (20 studiepunten)
  • IAM301 - Internationale en Afrika Marketing 3 (20 studiepunten)
  • MRT301 - Marketing Research: Theorie 3 (20 studiepunten)
  • MRP302 - Marketing Research: Project 3 (20 studiepunten)
  • Electieve (20 studiepunten)

Keuzemodules

U moet twee van de volgende opties te selecteren:

  • BM001 - Brand Management (20 studiepunten)
  • BBM001 - Business-to-Business Marketing (20 studiepunten)
  • EC001 - e-Commerce (20 studiepunten)
  • ENT001 - Ondernemerschap (20 studiepunten)
  • HRM001 - Human Resource Management (20 studiepunten)
  • PM001 - Product Management (20 studiepunten)
  • RM001 - Retail Marketing (20 studiepunten)
  • SEM001 - Services Marketing (20 studiepunten)
  • SPM001 - Sponsoring Management (20 studiepunten)
  • THM001 - Toerisme en Hospitality Marketing (20 studiepunten)

De BBA in Marketing Management zal worden aangeboden op niveau 7 van de NKK (HEQF uitgelijnd) en zal bestaan ​​uit 400 studiepunten.

De BBA in Marketing Management kan worden voltooid binnen een minimum van drie jaar full-time studie of binnen vier jaar part-time studie. De BBA in Marketing Management moet worden voltooid binnen acht jaar.

Articulatie van het Diploma in Marketing Management aan de BBA in Marketing Management

Toelatingscriteria

Afgestudeerden moeten met succes hebben afgerond alle modules op het Diploma in Marketing Management. Aanvragen moeten worden ingediend binnen een termijn van vijf jaar na de kwalificatie met de Diploma in Marketing Management. De articulatie van het Diploma in Marketing Management aan de nieuwe BBA in Marketing Management bestaat uit zeven verplichte modules en twee keuzevakken. De articulatie moet in vier jaar worden afgerond.

Verplichte Modules

  • BL101 - Business Law 1 (20 studiepunten)
  • BS101 - Business Statistics 1 (20 studiepunten)
  • ECO201 - Economie 2 (20 studiepunten)
  • BM303 - Business Management 3 (20 studiepunten)
  • FM303 - Financieel Management 3 (20 studiepunten)
  • MRT301 - Marketing Research: Theorie 3 (20 studiepunten)
  • MRP302 - Marketing Research: Project 3 (20 studiepunten)
  • Studenten die Business Law 1 hebben afgerond als keuzevak op het Diploma in Marketing Management moet selecteren en geef een extra keuzevak.

Keuzevakken

U moet twee modules te selecteren uit de onderstaande lijst. Geen studiepunten worden toegekend voor keuzevakken voltooid op het Diploma in Marketing Management.

  • BM001 - Brand Management (20 studiepunten)
  • BBM001 - Business-to-Business Marketing (20 studiepunten)
  • EC001 - e-Commerce (20 studiepunten)
  • ENT001 - Ondernemerschap (20 studiepunten)
  • HRM001 - Human Resource Management (20 studiepunten)
  • PM001 - Product Management (20 studiepunten)
  • RM001 - Retail Marketing (20 studiepunten)
  • SEM001 - Services Marketing (20 studiepunten)
  • SPM001 - Sponsoring Management (20 studiepunten)
  • THM001 - Toerisme en Hospitality Marketing (20 studiepunten)

Articulatie van het Diploma in Marketing (IMM GSM programma aangeboden voorafgaand aan 2011) aan de BBA in Marketing Management

Toelatingscriteria

Afgestudeerden moeten met succes hebben afgerond alle modules op het Diploma in Marketing. Aanvragen moeten worden ingediend binnen een termijn van vijf jaar na de kwalificatie met de Diploma in Marketing.

De articulatie van het Diploma in Marketing aan de BBA in Marketing Management bestaat uit vijf verplichte modules en twee keuzevakken.

De articulatie moet in vier jaar worden afgerond.

Verplichte Modules

  • BM202 - Business Management 2 (20 studiepunten)
  • BM303 - Business Management 3 (20 studiepunten)
  • FM101 - Financieel Management 1 (20 studiepunten)
  • FM202 - Financieel Management 2 (20 studiepunten)
  • MRP302 - Marketing Research: Project 3 (20 studiepunten)

Keuzevakken

U moet twee van de volgende opties te selecteren:

  • BM001 - Brand Management (20 studiepunten)
  • BBM001 - Business-to-Business Marketing (20 studiepunten)
  • EC001 - e-Commerce (20 studiepunten)
  • ENT001 - Ondernemerschap (20 studiepunten)
  • HRM001 - Human Resource Management (20 studiepunten)
  • PM001 - Product Management (20 studiepunten)
  • RM001 - Retail Marketing (20 studiepunten)
  • SEM001 - Services Marketing (20 studiepunten)
  • SPM001 - Sponsoring Management (20 studiepunten)
  • THM001 - Toerisme en Hospitality Marketing (20 studiepunten)
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to ... Lees meer

Marketing is fundamental to the success of any business, whether big or small, and the IMM GSM plays a major role in promoting the importance of marketing not only as a career, but also as the way to orientate a business Lees Minder