Bachelor of Business Administration - marketing

Talal Abu-Ghazaleh University College of Business

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor of Business Administration - marketing

Talal Abu-Ghazaleh University College of Business

Bachelor of Business Administration - Marketing

TAG-UCB heeft een Bachelor of Business Administration - BBA, met een concentratie in International Accounting, Logistiek, Management, Human Resource Management, Marketing, E-Business en ondernemerschap, Banking and Finance en islamitische Banking and Finance.

afzet De Marketing specialisatie is ontworpen om een ​​effectief onderwijs en leeromgeving te creëren door middel van het begrijpen van de marketing principes en concepten en hoe deze concepten in echte marketing management praktijk worden toegepast in een gemakkelijk te begrijpen, levendige en aangename manier. Het is ook bedoeld om marketing kennis op te bouwen, het verbeteren van marketing vaardigheden en een positieve houding ten opzichte van de functies van marketing te verbeteren.

Internationaal perspectief

Een aantal internationale richtlijnen zijn vóór de afronding van het programma-ontwerp geraadpleegd. Dit zorgt ervoor dat de leerresultaten van TAG-UCB programma's zijn in overeenstemming met de internationale benchmarks zodat studenten de nodige internationale kennis en verwachte vaardigheden te verwerven.

Bovendien, inbreng in het ontwerp van de programma's werd verzorgd door experts met ruime ervaring in undergraduate studies in management en accounting. De internationaal perspectief in het onderwijs, leren en onderzoek wordt zeer serieus genomen.

Bij TAG-UCB:

  • Engels is de officiële onderwijstaal in alle onderwezen cursussen van de programma's.
  • Boeken en referenties worden gekozen uit internationale uitgeverij agentschappen worden geleerd om onze studenten. Internationale case studies en ethische dilemma's worden ook gepresenteerd en tijdens de formele lessen besproken om de capaciteit van studenten te versterken om te gaan met internationale zakelijke kwesties.
  • Actief betrokken bij de internationale educatieve activiteiten door middel van het ondertekenen van samenwerkingsovereenkomsten met gerenommeerde academische business schools. Dit vergemakkelijkt de wederzijdse erkenning, en introduceert internationale functies in de programma's via de coöperatieve uitwisseling van expertise, professoren en studenten.
  • De faculteit leden worden aangemoedigd om deel te nemen aan internationale conferenties, waarbij financiële steun wordt verleend aan het onderzoek met betrekking tot zakelijke onderwerpen te vergemakkelijken. ze geïnteresseerd zijn in het uitvoeren van toegepast onderzoek, waar veel kranten worden gepubliceerd in zowel nationale als internationale tijdschriften.
  • Speciale aandacht wordt gegeven aan het identificeren en implementeren van strategische instrumenten om de internationale normen te maken een belangrijke pijler van de programma's, worden de mogelijkheden voor het aangaan van management functies in erkende internationale en regionale bedrijven toegenomen.
Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
8 semesters
Voltijd
Locations
Bahrein - Manama, Hoofdstad
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Bahrein - Manama, Hoofdstad
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan