Bachelor Of Commerce In Bedrijfskunde: Strategie En Ondernemerschap

University of Windsor, Undergraduate

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

AACSB Accredited

Bachelor Of Commerce In Bedrijfskunde: Strategie En Ondernemerschap

University of Windsor, Undergraduate

De Odette Bcomm

"Bcomm" wat je wilt zijn.

Bij Odette, geloven we dat een bedrijf graad is slechts zo goed als de mogelijkheden die het opent voor u om uw carrière doelen te bereiken. Dat is de reden waarom onze Bachelor of Commerce (Bcomm) programma biedt u een geïntegreerde basis in alle gebieden van het bedrijfsleven, terwijl het bevorderen van de ontwikkeling van het oplossen van problemen, kritisch denken, en communicatieve vaardigheden.

In de eerste en tweede jaar, het curriculum biedt u een brede introductie in het bedrijfsleven en de intensieve training in communicatie en groepsdynamiek. Uw derde en vierde jaar zal u voorzien van de flexibiliteit om zich te concentreren op specifieke gebieden van voorkeur - met inbegrip van Accounting, Finance, Human Resources, Management Science, Marketing en Strategie en Ondernemerschap.

Ook, als u wilt, kunt u uitbreiden en verdiepen je opleiding tot gespecialiseerde opleiding in de economie of Information Technology door middel van gezamenlijke programma's met de ministeries van Economie en Informatica omvatten. Of, kunt u kiezen voor een Co-operative Onderwijs programma dat academische semesters gecombineerd met werk termijn plaatsingen.

Naast het feit dat gestructureerde en de student centraal, onze Bcomm curriculum benadrukt internationale inhoud en het gebruik van een verscheidenheid van individu, groep, interactieve en ervaringsleren technieken. U zult ook profiteren van de uitgebreide ondersteuning door middel van student tutoring en één-op-één advies.

Concentraties in Business

In aanmerking komende business studenten kunnen ervoor kiezen om zich te concentreren in een van de zes gebieden van het bedrijfsleven. Om te worden toegelaten tot een concentratie, moet een student een bepaald cijfer in de gate-in course (s) van deze concentratie hebben bereikt. Om de concentratie met succes te verkrijgen, moet een student met succes te voltooien alle eisen voor de Bachelor of Commerce diploma en moet een bepaald gemiddelde cijfer voor cursussen in de concentratie en een bepaalde rang van de concentratie van GLB-steen cursus te bereiken. Hoewel concentraties niet formeel zal worden herkend op transcripten of graden, zal de Odette School of Business studenten met documentatie waaruit blijkt dat zij met succes hun bijzondere concentratie hebben verkregen te bieden. Studenten die een concentratie hebben gekozen zal normaliter worden gegeven cursusregistratie prioriteit in hun gebied.

Let op: Studenten in de Bachelor of Commerce voor de Universiteit geregistreerd Afgestudeerden programma in staat zijn om een ​​concentratie te voltooien alleen door het nemen van aanvullende cursussen dan die nodig zijn voor de mate zal zijn. Afhankelijk van de concentratie, kunnen studenten in de Honours Business Administration en Informatica (co-op en niet co-op) of het Honours Business Administration and Economics programma ingeschreven niet in staat zijn om een ​​concentratie te voltooien zonder aanvullende cursussen dan die nodig zijn voor hun mate.

Strategie Area Faculteit

Strategie & Ondernemerschap onderzoekers onderzoeken het beheer van de gehele organisatie en zijn prestaties, met speciale aandacht besteed aan de ondersteuning van het creëren van waarde en het behoud in elke fase van de ontwikkeling- van start-up tot volwassenheid en turnaround. Gezien de grote omvang van het werk, zijn een groot aantal verschillende focussen doorgaans geassocieerd met Strategy & Entrepreneurship onderzoekers. Bijvoorbeeld, op de Odette School of Business, actieve interesses zijn onder for-profit en not-for-profit organisaties, bedrijfs- en business-niveau strategieën, de binnenlandse en internationale bedrijfsleven en maatschappelijk verantwoord ondernemen. We hebben ook de relatie tussen ons onderzoek en effectief onderwijs te verkennen.

Onze faculteit leden hebben hun onderzoek gepubliceerd in een aantal toonaangevende strategie en ondernemerschap tijdschriften. Deze omvatten Zaken Horizons, Business and Society Review, Journal of Organization Studies, Journal of Business Ethics, Journal of Management Inquiry, Journal of Entrepreneurship, non-profit en de vrijwillige sector Quarterly, Personnel Psychology en Strategic Management Journal, onder vele anderen.

Belangrijke onderwerpen van ons onderzoek zijn onder andere de wijze waarop innovatie en veerkracht in organisaties worden ondersteund door mogelijkheden en routines, het effectieve beheer van de kleine onderneming, categorieën van ondernemers (waaronder etnische / allochtone ondernemers en de oudere ondernemer), sociale en milieu-verantwoord ondernemen , corporate reputatie, de rol van de onderhandelingen en voordeel resource in de vorming van CEO compensatie, innovatie risico's voor ondernemers, de succesvolle leer van algemeen management en maatschappelijk verantwoord ondernemen, en een breedte van onderzoeken in verband met het internationale bedrijfsleven.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Locations
Canada - Windsor, Ontario
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Sept. 2018
Canada - Windsor, Ontario
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan