Bachelor Of Fine Arts In Digitale Kunst En Animatie

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor Of Fine Arts In Digitale Kunst En Animatie

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

De Bachelor of Fine Arts in de Digitale Kunst en Animatie is een vierjarig programma dat is ontworpen om studenten voor te bereiden om kunstwerken te creëren op het professionele niveau. In plaats van simpelweg studenten te leren hoe ze de huidige instrumenten en software te gebruiken, de BFA programma benadrukt de ontwikkeling van fundamentele vaardigheden die van de technologie of medium relevant en bruikbaar blijven ongeacht. Studenten die met succes dit programma te voltooien zal de vaardigheden machtig om te produceren, die niet alleen beelden in een professionele studio-omgeving.

Onderwerpen die

Studenten die met succes te concurreren de BFA programma zal het volgende beschikken:

  • Uitgebreide productie ervaring in zowel 2D als 3D animatie, evenals een gebied van grotere focus die studenten in staat stelt om een ​​specifieke sector van de industrie te richten op basis van hun interesses en vaardigheden.
  • Uitstekende tekenvaardigheden, waaronder een begrip van hoe ze hun ambacht in hun loopbaan onderhouden en doorlopend verbeteren.
  • Sterke verhaalverhalen, met inbegrip van visuele verhalen, literaire tradities, verhaal door dialoog, verhaal door toneelspel en cinematografische conventies.
  • Bekendheid met moderne atelierprocessen, inclusief het vermogen om huidige tools en software te gebruiken, evenals de mogelijkheid om nieuwe software te leren, met behoud van een strikt productieprogramma.
  • Professionele werkgewoonten en houding, met inbegrip van het weten hoe professioneel kritiek in hun werk kan worden gebruikt en geïntegreerd.

Career Outlook

Enkele van de rollen die BFA afgestudeerden hebben aangenomen zijn:

  • Rekwisieten en Milieu Modeler
  • Textuur Artist
  • Karakter Modeler
  • 3D-Lighting en Camera Designer
  • karakter rigger
  • karakter animator
  • Effecten Animator
  • Storyboard artist
  • Filmische Animator
  • Conceptuele Illustrator

Programma overzicht

De Bachelor of Fine Arts in het Digitale Kunst en Animatieprogramma is een vierjarige bacheloropleiding die is ontworpen om kunstenaars voor een carrière in de amusementsindustrie voor te bereiden. In dit programma worden artiesten uitgedaagd om visuele verhalen te vertellen via games, korte films en narratieve illustraties. Dit begint met een sterke basis in beeldende kunst, animatie, film en digitale kunst. Deze onderwerpen worden toegepast in cinematografische projecten en game-projecten volgens pijpleidingen aangepast uit de professionele wereld. Een artiest kan kiezen om in een specifiek veld te specialiseren door middel van individuele projecten, team-gebaseerde projecten en andere cursussen.

Afgestudeerden van de Bachelor of Fine Arts in het Digitale Kunsten en Animatie opleiding hebben gebruik gemaakt van softwarepakketten en technische hulpmiddelen die gemeenschappelijk zijn voor de industrie. Daarnaast hebben zij sterke interpersoonlijke communicatievaardigheden en kritische denkstrategieën ontwikkeld. Deze vaardigheden worden uitgebreid door algemene opleidingskursussen, van programmering en natuurwetenschappen tot ethiek en intellectuele eigendom.

Afgestudeerden van het programma zijn voorbereid op de volgende binnen- en tussenposities: 2D Animator, 3D Animator, Character Modeler, Milieu en Asset Modeler, Technische Kunstenaar, Concept Kunstenaar, UI Designer, Rigger, Lighter, Texture Artist, Camera Designer, Scène Planner, Compositor, Match-Move Kunstenaar, Visuele Effecten Kunstenaar, Simulatie Kunstenaar, Storyboard Kunstenaar, Maquette Beeldhouwer, Producer, Project Manager, Web Designer, en Art Instructor.

volgtijdelijkheid

De Bachelor of Fine Arts in Digitale Kunst en Animatie vereist een afronding van minstens 131 credits met een cumulatieve GPA van 2,0 of beter. Het programma strekt zich meestal over acht semesters van 15 weken elk, of vier academische jaren. Zie Degreevereisten voor aanvullende informatie

Dit is een voorbeeldreeks van cursussen voor een student in de academische cohort 2017-2018.

Semester 1

  • Animatie Basics I
  • De taal van tekening I
  • Toon, Kleur en Samenstelling I
  • Kunst en Techniek
  • verhaal vertellen

Semester 2

  • Animatie Basics II X
  • Taal van tekening II
  • Toon, Kleur en Samenstelling II
  • Life Drawing I
  • menselijke anatomie
  • De basis van de productie

Semester 3

  • Life Draw II X
  • Inleiding tot 2D Computer Graphics
  • Inleiding tot 3D Computer Graphics
  • Geschiedenis van film en animatie
  • 2D Animatieproductie of Game Art Project I

Semester 4

  • College Succes voor Kunstenaars
  • character design
  • Perspectief, Achtergronden en Layouts
  • storyboards
  • Inleiding tot 3D Animatie
  • 2D Animatieproductie of Game Art Project I

Semester 5

  • 300 level of hoger: ART, ANI, FLM of CG
  • Cinematografie of Cinematografie voor Visuele Effecten
  • Dierlijke anatomie
  • 3D Milieu en Level Design
  • 3D Productie Pijpleiding

Semester 6

  • 300 level of hoger: ART, ANI, FLM of CG
  • 300 level of hoger: ART, ANI, FLM of CG
  • Inleiding tot scripting en programmering
  • Career Search Voorbereiding: Materialen, Logistiek en Communicatie
  • Professionele Communicatie
  • Cinematische Productie of Game Art Project II

Semester 7

  • Conceptuele Illustratie en Visuele Ontwikkeling
  • ART 450 Portfolio
  • Elke 3 credit cursus met de PHY aanduiding
  • Elke ENG electieve 150 level of hoger
  • Cinematische Productie of Game Art Project II

Semester 8

  • Elk ENG, WET, HIS, SOS, PSY, of MAT electief
  • Een keuze uit de keuze van de student van elke afdeling in DigiPen
  • Media en ethiek: een sociaal wetenschappelijk perspectief
  • Inleiding tot intellectuele eigendom en contracten
  • Career Voorbereiding

Admissions informatie

Kandidaten voor de Bachelor of Fine Arts in Digitale Kunst en Animatie programma moet een sterke basis in tekenen en kunst concepten hebben en openstaan ​​voor constructieve feedback over hun werk. Kandidaten moeten een kunst portfolio bieden van 15 tot 20 monsters van kunstwerken en moet ervaring met tekenen en andere beeldende kunst disciplines zoals schilderkunst en beeldhouwkunst hebben.

Diploma-eisen

Aantal Credits en GPA

De Bachelor of Fine Arts in het digitale kunst- en animatieprogramma vereist een afronding van minstens 131 studiepunten met een cumulatieve GPA van 2,0 of beter. Het programma strekt zich meestal over acht semesters van 15 weken elk, of vier academische jaren.

Graad Vereiste en Core Cursussen

Core-opleidingen, zowel verplicht als electief, moeten geslaagd worden met een eindcijfer van "C-" (of 1,7 kwaliteitspunten) of hoger. (In een non-core cursus wordt een cijfer van "D" [of 1.0 kwaliteitspunten] als passend beschouwd.) Bepaalde vereiste opleidingen zijn een opleidingsonderdeel of inleidende cursussen, waaronder een drie creditcursus met de PHY-aanduiding SOS 115, CS 115 , COM 250 en LAW 115 en worden beschouwd als non-core cursussen.

ANIMATION

De volgende cursussen zijn verplicht: ANI 101 en ANI 151. (Totaal: 6 studiepunten)

Kunst

De volgende vakken zijn vereist: ART 101, ART 115, ART 120, ART 125, ART 130, ART 150, ART 151, ART 200, ART 201, ART 251, ART 300, ART 350, ART 401 en ART 450. Totaal: 42 studiepunten)

Computer Graphics

De volgende opleidingsonderdelen zijn vereist: CG 201, CG 225, CG 275 en CG 300. (Totaal: 12 studiepunten)

Film

De volgende cursussen zijn verplicht: FLM 115 en FLM 201 of FLM 210. (Totaal: 6 studiepunten)

Geesteswetenschappen en Sociale wetenschappen

De volgende cursussen zijn verplicht: COL 499, COL 230, COM 250, LAW 115, SOS 115, ENG 116, en elk ENG electief 150 of hoger. (Totaal: 17 studiepunten)

Projecten

De volgende cursussen zijn vereist: PRJ 101, PRJ 201 of PRJ 202, PRJ 251 of PRJ 252, PRJ 300, PRJ 350 of PRJ 352, PRJ 400 of PRJ 402 en PRJ 450. Houd er rekening mee dat de stagecursussen INT 390 en INT 450 in plaats van PRJ 400, PRJ 402 en PRJ 450 kunnen worden genomen. (Totaal: 27 studiepunten)

Wetenschap

De volgende cursussen zijn verplicht: CS 115 en een 3 credit cursus met de PHY-benaming. (Totaal: 6 studiepunten)

Keuzevakken

Studenten moeten een open electief, één algemene opleidingselectieve en drie aangewezen keuzevakken uit een van de volgende 300 of hoger cursussen: ART, ANI, FLM of CG. De volgende vakken zijn uitgesloten: ART 102, ART 126, ART 210, ART 400, CG 102, CG 125 en CG 130. (Totaal: 15 studiepunten)

Opmerking over Algemene Opleidingscursussen

De volgende vakken voldoen aan de algemene opleidingseisen voor de BFA in Digitale Kunst en Animatie: ART 115 (3), ENG 116 (3), elk ENG electief 150 niveau of hoger (3), FLM 115 (3), wet 115 ), SOS 115 (3), CS 115 (3), COM 250 (3) en elke 3 credit cursus met de PHY-aanduiding (3). Daarnaast moeten de studenten een algemeen opleidingsselektief kiezen (elke ENG, LAW, HIS, SOS, PSY of MAT cursus) (3).

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op September 16, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
8 semesters
Voltijd
Locations
Spanje - Bilbao, Baskenland
Startdatum : Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Aug. 31, 2022
Dates
Sept. 2018
Spanje - Bilbao, Baskenland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Aug. 31, 2022