Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation

DigiPen Institute of Technology Europe - Bilbao

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation (BSC) is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. Studenten beginnen met een solide basis in wiskunde, natuurkunde, en de programmering, dan gelden die kennis in de jaarlijkse team-based projecten, waar ze ontwerpen, programmeren, testen en uiteindelijk geven hun eigen volledig speelbare spelletjes aan het publiek. Degenen die met succes de BS in de computerwetenschappen in Real-Time Interactive Simulation programma zal beschikken over de kennis en vaardigheden om zeer complexe softwaresystemen op een professioneel niveau te produceren.

Onderwerpen die

Studenten in de BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation programma leert u hoe u:

  • Programmeer een verscheidenheid aan simulaties en spellen, waaronder tekstgebaseerde, tweedimensionale en driedimensionale spellen.
  • Ontwerp spelontwerp en technische ontwerpdocumenten ter ondersteuning van de planning en organisatorische aspecten van spelproductie.
  • Implementeer efficiënte grafische gebruikersinterfaces (GUI's), inclusief het beheer van Windows, menu's en dialoogvensters.
  • Maak robuuste intelligente algoritmen voor intelligente intelligentie om als cognitieve processen voor computer gecontroleerde spelobjecten te dienen.
  • Concepten toepassen zoals computernetwerken, TCP / IP en internet programmeren naar een multiplayer video game omgeving.

Career Outlook

Afgestudeerden van de BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation opleiding zijn klaar om een ​​verscheidenheid van entry- en middelactief posities op het gebied van software engineering in het algemeen en video game ontwikkeling in na te streven met name met inbegrip van:

  • Software architect
  • Quality assurance engineer
  • gameplay programmeur
  • Engine and Tools Programmer
  • Kunstmatige Intelligentie Programmeur

Programma overzicht

Het interactieve simulatieveld in real-time, inclusief de software- en digitale entertainmentindustrie, is een van de snelst groeiende en meest opwindende loopbaankeuzes van de toekomst. De video game, film, en militaire industrie zijn slechts een paar van hen die goed opgeleide, enthousiaste programmeurs, ontwerpers, kunstenaars, en managers te eisen. DigiPen Institute of Technology is een belangrijke aanbieder van deze personen, en de Bachelor of Science in Computer Science in het Real-Time Interactive Simulation Graduate Programme bereidt programmeurs voor deze industrieën voor. Ontworpen en ontwikkeld door experts in de industrie en DigiPen-faculteit, is het vierjarige BS in de computerwetenschappen in het real-time interactieve simulatiegraadprogramma een computerwetenschappen die sterk gericht is op grafische en simulatiegebieden. Deelnemers aan de BS in computerwetenschappen in het real-time interactieve simulatiegraadprogramma zijn gespecialiseerd in de vaardigheden en tools die nodig zijn om real-time simulaties van real-life events en denkbeeldige situaties te creëren.

De BS in de computerwetenschappen in het real-time interactieve simulatieprogramma biedt uitgebreide training in wiskunde en natuurkunde als basis voor de verschillende thema's die worden voorgesteld in de algemene informatica en computer graphics. Doorheen de opleiding, BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation studenten deelnemen aan verschillende team-based projecten. Deze substantiële projecten zijn ontworpen om studenten concrete ervaringen waarin ze de theoretische kennis uit hun cursussen toe te passen. Die de hoeksteen van het programma, deze projecten zijn voorbeelden van veel van de vaardigheden die nodig zijn in de video game-industrie vandaag: teamwork, ontwerp, implementatie, volgen door, en kennis van zaken, onder anderen.

BS in computerwetenschappen in real-time interactieve simulatie studenten krijgen de ervaring van het ontwerpen, programmeren en testen van een verscheidenheid aan simulaties en spellen, waaronder tekst gebaseerde, scrollen, simulatie en 2D en 3D spellen.

Studenten in dit opleidingprogramma werken individueel en samenwerken om de fundamenten van software programmering, spelontwerp en productie te leren. Daarnaast schrijven ze game design documenten en technisch ontwerp documenten, leren hoe te plannen tools en technieken, en deelnemen aan de volledige productie van verschillende spellen. Deze game-georiënteerde producties zijn een perfect medium om ingewikkelde onderwerpen te presenteren in een formaat aangenaam voor studenten. Deze producties:

  • zijn grafisch georiënteerde simulaties, waaronder 2D en 3D-simulaties.
  • realistisch reproductie of simulatie van natuurverschijnselen en echte gebeurtenissen. Vlucht simulators zijn uitstekende voorbeelden van dergelijke simulaties.
  • zijn zeer interactief en vereisen een uitgebreide en efficiënte grafische gebruikersinterface (GUI). De ontwikkeling van een GUI vereist het beheer van vensters, menu's, dialoogvensters en hardware resources zoals toetsenborden, muizen en beeldschermen.
  • reageer in real time. De implementatie van dergelijke simulaties vereist een grondige kennis van computer hardware en computer talen.
  • zijn op verhaal gebaseerde simulaties die een plot vereisen waarin spelobjecten intelligent met elkaar moeten communiceren. Daarom, om te spelen uitdagend en interessant te maken, moeten de studenten ontwerpen en implementeren van goede kunstmatige intelligentie algoritmen, die dienen als de cognitieve processen voor de computergestuurde spel objecten.
  • kan worden ontworpen voor een single player of multiplayer omgeving. De ontwikkeling van deze laatste vereist het begrijpen van onderwerpen zoals computernetwerken, TCP / IP en internetprogrammering.
  • zijn uitstekende voorbeelden van grote en complexe producties. Teamwork is essentieel voor de succesvolle afronding van dergelijke producties. Daarom worden de studenten in teams verdeeld en worden zorgvuldig getraind in objectgeoriënteerde programmeertalen, paradigma's, en software engineering technieken en praktijken.

Afgestudeerden van deze opleiding zullen bereid zijn om de video game-industrie in te voeren als entry-level computer wetenschappers en software engineers. Mogelijke entry-level positie titels omvatten Computer Scientist, Software Engineer, Software Developer, Software Development Engineer, Software Development Engineer in Test, Software Analist, Computer Programmer, Gameplay Programmer, Engine Programmer, Fysica Programmer, Graphic Programmer, Networking Programmer, Artificial Intelligence Programmer , Gebruikersinterfaceprogrammerer, programma-programma's, webprogrammeren of game scripter. Na een aantal jaren in de industrie kunnen afgestudeerden titels bereiken zoals Lead Engineer, Lead Developer, Development Manager, Principal Engineer, Technical Director en Chief Technology Officer. Dit diploma omvat ook een secundaire opleiding die rechtstreeks kan bijdragen tot een afgestudeerde die functies krijgt met titels zoals producent, programmamanager, technisch programmamanager, technisch schrijver en technisch ontwerper.

volgtijdelijkheid

De BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation vereist een afronding van minimaal 142 credits met een cumulatieve GPA van 2,0 of beter. Het programma overschrijdt meestal acht semesters van 15 weken elk, of in totaal vier academische jaren.

Voorbeeld Cursus Sequence Chart

Semester 1

  • Lineaire Algebra en Meetkunde
  • Computer omgeving
  • Programmering op hoog niveau I: De C Programmeertaal
  • Samenstelling
  • Project Introductie

Semester 2

  • Analyse en Analytische Meetkunde I of Vectorrekening I
  • Programma II op hoog niveau: de C ++-programmeertaal
  • Spel implementatie technieken
  • Interpersoonlijke en werkcommunicatie
  • Project I

Semester 3

  • Calculus en Analytische Meetkunde II of Vector Calculus II
  • Besturingssystemen I: Man-Machine Interface
  • Computerbeelden I
  • Geavanceerde C / C ++
  • project II

Semester 4

  • Lineaire algebra
  • Motion Dynamics
  • Motion Dynamics Lab
  • Computer Graphics II
  • gegevensstructuren
  • project II

Semester 5

  • discrete wiskunde
  • Golven, Optica en Thermodynamica
  • Computer Networks I: Interprocess Communication
  • Geavanceerde Computer Graphics I
  • Algoritme Analyse
  • Project III

Semester 6

  • Elke MAT cursus genummerd 200 of hoger
  • Laag niveau programmering
  • Advanced Computer Graphics II
  • Elke 200-level of hogere CS-cursus niet vereist
  • 3D Computer Animatie Productie I
  • Project III

Semester 7

  • Elke MAT cursus genummerd 200 of hoger
  • Elke CS cursus genummerd 200 of hoger
  • Elke ENG-cursus van drie studiepunten of meer
  • Selecteer een: ANI 125, ART 105, FLM 115, FLM 151, FLM 152 of MUS 115
  • Project III

Semester 8

  • Elke ENG-cursus van drie studiepunten of meer
  • Elke CS cursus genummerd 200 of hoger
  • Elke CS cursus genummerd 200 of hoger
  • Eén humaniora en maatschappijwetenschappen uit elke drie-credit HIS-, PSY- of SOS-cursus
  • Career Search Voorbereiding: Materialen, Logistiek en Communicatie
  • Project IV

Diploma-eisen

Aantal Credits & GPA

De BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation degree programma vereist een afronding van ten minste 142 credits met een cumulatieve GPA van 2,0 of beter. Het programma overschrijdt meestal acht semesters van 15 weken elk, of in totaal vier academische jaren.

Graad Vereisten & Core Cursussen

Studenten moeten een diploma behalen van "C-" (of 1,7 kwaliteitspunten) of hoger in alle kerncursussen voor de BS in computerwetenschap en real-time interactieve simulatieopleiding. (In een non-core cursus wordt een cijfer van "D" [of 1.0 kwaliteitspunten] of hoger als passend beschouwd.) De kerncursussen zijn allemaal die nodig zijn om aan de GAM, MAT en CS-vereisten te voldoen. PHY 200, PHY 200L en CG 130 zijn ook kerncursussen.

Kunst en Muziek

De volgende cursussen zijn verplicht: CG 130 en drie extra credits uit het volgende: ANI 125, ART 105, FLM 115, FLM 151, FLM 152 of MUS 115. (Totaal: 6 studiepunten)

computer science

De volgende cursussen zijn vereist: CS 100, CS 120, CS 170, CS 180, CS 200, CS 225, CS 230, CS 250, CS 260, CS 280, CS 300, CS 315, CS 330 en CS 350. Studenten moeten vier extra CS cursussen selecteren (12 studiepunten) genummerd 200 of hoger. (Totaal: 57 studiepunten)

Geestes- en sociale wetenschappen

De volgende opleidingsonderdelen zijn verplicht: COL 499, ENG 110, en COM 150. Studenten moeten een extra zes studiepunten in ENG en een extra drie studiepunten in HIS, PSY of SOS. (Totaal: 16 studiepunten)

wiskunde

De volgende cursussen zijn vereist: MAT 140, MAT 150 of MAT 180, MAT 200 of MAT 230, MAT 250, MAT 258 en twee MAT-keuzevakken die 200 of hoger zijn. (Totaal: 24 studiepunten)

Natuurkunde

De volgende cursussen zijn vereist: PHY 200, PHY 200L, en PHY 250. (Totaal: 9 studiepunten)

Projecten

De volgende cursussen zijn vereist: GAM 100, GAM 150, GAM 200, GAM 250, GAM 300, GAM 350. Twee cursussen uit de volgende lijst zijn ook vereist: GAM 375, GAM 390, GAM 400, GAM 450, en GAM 490. (Totaal: 30 studiepunten)

Opmerking over Algemene Opleidingscursussen

De volgende opleidingen voldoen aan de algemene opleidingseisen voor de Bachelor of Science in de computerwetenschappen in real-time interactieve simulatie: ART of MUS elective (3), COM 150 (3), ENG 110 (3), twee ENG keuzevakken (6), een sociaal-wetenschappelijk keuzevak in HIS, PSY of SOS (3), MAT 150 of MAT 180 (4), MAT 250 (3), PHY 200 (4), PHY 200L (1) en PHY 250 (4).

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2019
Duration
Duur
8 semesters
Voltijd
Locations
Spanje - Bilbao, Baskenland
Startdatum : Sept. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Aug. 31, 2022
Dates
Sept. 2019
Spanje - Bilbao, Baskenland
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Aug. 31, 2022