Bachelor Of Science In De Informatica In Real-time Interactieve Simulatie

DigiPen - Institute of Technology Singapore

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor Of Science In De Informatica In Real-time Interactieve Simulatie

DigiPen - Institute of Technology Singapore

De Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation is een vierjarig computer science graad gericht op de technische aspecten van computer graphics en simulaties. Studenten beginnen met een solide basis in wiskunde, natuurkunde, en de programmering, dan gelden die kennis in de jaarlijkse team-based projecten, waar ze ontwerpen, programmeren, testen en uiteindelijk geven hun eigen volledig speelbare spelletjes aan het publiek. Degenen die met succes de BS in de computerwetenschappen in Real-Time Interactive Simulation programma zal beschikken over de kennis en vaardigheden om zeer complexe softwaresystemen op een professioneel niveau te produceren.

De elektronische en digitale entertainment-industrie is een van de snelst groeiende en meest opwindende carrière keuzes voor de toekomst. De video game, film, en militaire industrie zijn slechts een paar van hen die goed opgeleide, enthousiaste programmeurs, ontwerpers, kunstenaars, en managers te eisen. DigiPen Institute of Technology is een belangrijke leverancier van deze personen, en de Bachelor of Science in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation bereidt programmeurs voor deze industrieën. Ontworpen en ontwikkeld door experts uit de industrie en DigiPen faculteit, het Instituut van vier jaar BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation-programma is een computer science graad die sterk gericht is op het technische gebied van graphics en simulaties. Deelnemers aan de BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation programma gespecialiseerd in de vaardigheden en instrumenten die nodig zijn om real-time simulaties van real-life events en denkbeeldige situaties te creëren.

De BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation programma biedt een uitgebreide opleiding in de wiskunde en natuurkunde als een fundament voor de verschillende onderwerpen die in het algemeen informatica en computer graphics. Doorheen de opleiding, BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation studenten deelnemen aan verschillende team-based projecten. Deze substantiële projecten zijn ontworpen om studenten concrete ervaringen waarin ze de theoretische kennis uit hun cursussen toe te passen. Die de hoeksteen van het programma, deze projecten zijn voorbeelden van veel van de vaardigheden die nodig zijn in de video game-industrie vandaag: teamwork, ontwerp, implementatie, volgen door, en kennis van zaken, onder anderen. BS in Computer Science in Real-Time Interactive Simulation verwerven de studenten de ervaring van het ontwerpen, programmeren en testen van een verscheidenheid van simulaties en games, met inbegrip van tekst-gebaseerde, scrollen, simulatie, en 2D- en 3D-games.

Studenten in deze opleiding werk zowel individueel als gezamenlijk aan de fundamenten van game design, productie, en leren programmeren. Daarnaast schrijven ze game design documenten en technisch ontwerp documenten, leren hoe te plannen tools en technieken, en deelnemen aan de volledige productie van verschillende spellen. Deze game-georiënteerde producties zijn een perfect medium om ingewikkelde onderwerpen te presenteren in een formaat aangenaam voor studenten. Deze producties:

  • Zijn grafische georiënteerde simulaties, waaronder 2D en 3D simulaties.
  • Realistisch te reproduceren of te simuleren natuurlijke fenomenen en real-life events. Flight simulators zijn uitstekende voorbeelden van dergelijke simulaties.
  • Zijn zeer interactief, waarbij een uitgebreide en efficiënte grafische gebruikersinterface (GUI). De ontwikkeling van een GUI vereist het beheer van vensters, menu's, dialoogvensters en hardware resources zoals toetsenborden, muizen en beeldschermen.
  • Reageren real-time. De implementatie van dergelijke simulaties vereist een grondige kennis van computer hardware en computer talen.
  • Zijn verhaal op basis van simulaties die een perceel waar het wild objecten op intelligente wijze moeten met elkaar omgaan. Daarom, om te spelen uitdagend en interessant te maken, moeten de studenten ontwerpen en implementeren van goede kunstmatige intelligentie algoritmen, die dienen als de cognitieve processen voor de computergestuurde spel objecten.

Kunnen worden ontworpen voor zowel een single-player of multi-player omgeving. De ontwikkeling van de laatste vereist de kennis van onderwerpen zoals computernetwerken, TCP / IP en Internet programmeren.

Zijn uitstekende voorbeelden van grote en complexe producties. Teamwork is essentieel voor de succesvolle afronding van dergelijke producties. Daarom worden de studenten in teams verdeeld en worden zorgvuldig getraind in objectgeoriënteerde programmeertalen, paradigma's, en software engineering technieken en praktijken. Afgestudeerden van deze opleiding zullen bereid zijn om de video game-industrie in te voeren als entry-level computer wetenschappers en software engineers. Mogelijke entry-level positie titels zijn computer wetenschapper, software engineer, software ontwikkelaar, software development engineer, software development engineer in de test, software analist, computer programmeur, gameplay programmeur, motor programmeur, fysica programmeur, graphics programmeur, netwerken programmeur, kunstmatige intelligentie programmeur , user interface programmeur, gereedschappen programmeur, web-programmeur, of game scripter. Na vele jaren in de industrie, kunnen afgestudeerden titels als lead engineer, lead developer, development manager, principal engineer, technisch directeur en chief technology officer bereiken. Deze opleiding omvat ook secundaire training die direct kunnen bijdragen aan een afgestudeerde verkrijgen van posities met titels als producer, programma manager, manager technisch programma, technisch ontwerper en technisch schrijver.

In plaats van te proberen om een ​​brede, algemene vorming, deze opleiding is een intensieve educatieve ervaring in een gespecialiseerd en zeer technisch gebied, en het bereidt studenten voor op een carrière in verschillende snel groeiende industrieën. Medewerkers en docenten zijn bereid om studenten verlangen meer algemene vorming werk natuurlijk over aanvullende mogelijkheden die beschikbaar zijn via andere instellingen begeleiden.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels


Laatst bijgewerkt op November 16, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Aug. 2018
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Locations
Singapore - Singapore
Startdatum: Aug. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Aug. 2018
Singapore - Singapore
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan