Bachelor of Science in Marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Bachelor of Science in Marketing

Het BSc Marketing programma is ontworpen om studenten uniforme kennis te geven van moderne marketingconcepten en -praktijken binnen de bredere context van zaken en management. Hoogtepunten van het programma zijn de verkoop van goederen, diensten en ideeën; Klantdynamiek, marketing onderzoek, geïntegreerde marketingcommunicatie, digitale marketing, merkenbeheer en sociale marketing. Via de casusmethode zullen studenten analytische vaardigheden behartigen bij het plannen en ontwikkelen van marketingprogramma's. Na afloop zullen afgestudeerden goed gepositioneerd zijn voor een breed scala aan marketinggerelateerde carrières in media, verkoop, distributie, reclame, marktonderzoek, strategische marketing en merk- of productmanagement.

Toelatingseisen voor deze voorgraadse programma's

  • West-Afrikaanse Senior School Certificaat Examen (WASSCE)
  • Senior Certificaat Examen (SSSCE)
  • Algemene Business Examencertificaat (GBCE)
  • American High School Grade 12 met minstens Final Grade Point van 3.0.

WASSCE- en SSSCE / GBCE-aanvragers moeten tenminste kredietpasjes (respectievelijk rangen A1-C6 en graad AD) hebben in Drie kernvakken Met inbegrip van Engelse Taal, Wiskunde en Geïntegreerde Wetenschap / Sociale Studies in aanvulling op elk Drie keuzevakken Met een totale score van 24 of beter.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

We strive to provide and promote higher professional education and training in business and other social sciences related discipline by leveraging a structured mix of scholarship with professionalism ... Lees meer

We strive to provide and promote higher professional education and training in business and other social sciences related discipline by leveraging a structured mix of scholarship with professionalism in Ghana and beyond. Lees Minder