Bachelor Ontwikkelen Van Games

SAE Institute UK

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor Ontwikkelen Van Games

SAE Institute UK

Onderneem de Bachelor Games Development bij SAE en bouw je expertise in programmeren of spelletjes design. Solliciteer vaardigheden en kennis in deze spannende industrie in gebieden zoals level design, sociale en mobiele game-ontwikkeling, game-engine programmering, gameplay programmering, game design, projectmanagement, serious games en nog veel meer.

Tijdens je tijd bij SAE werk je met de industrie standaard software zoals Unreal Engine 4, Unity3D, Autodesk 3D Studio Max en Maya. Als student in Games Development je zal ook werken met technologieën zoals Oculus Rift, Android, iOS en standaard gebruik industrie programmeertalen zoals C ++, Javascript en C #.

U zult zich bij gespecialiseerde eenheden ontworpen voor studenten om deel te nemen in real-world projecten onder leiding van deskundige SAE personeel. Met deze unieke stijl van lesgeven, zult u uw vaardigheden en technische kennis aan te tonen in een samenwerkingsverband en creatieve studio-leeromgeving.

Uw Studies:

Elke opleiding is opgedeeld in afzonderlijke fasen, elk ontworpen om verschillende vaardigheden te bevorderen.

Fase I - Foundational Skills Development

In Fase I, vindt u een aantal fundamentele eenheden die je de essentiële technische vaardigheden en kennis niet alleen relevant zal geven aan uw discipline gebied te ondernemen, maar geven je ook de vaardigheden die nodig zijn om samen te werken met andere creatieve media-studenten en professionals in de latere stadia van het programma.

  • Gameplay Scripting en Gameplay Programming
  • Level Design and Development
  • Principes van Game Design
  • Project Management en Professional Etiquette
  • Kritisch en creatief denken
  • Hedendaagse industrie overzicht

Fase II - interdisciplinaire projecten, Media en Culturele Studies

In fase II je komt te werken in gesimuleerde groepen project waar je werkt in de richting van grootschalige deliverables elk trimester. Binnen fase II zullen we niet alleen krijg je om je Fase I vaardigheden toe te passen in een diepere context, maar helpen bij het werken binnen de hedendaagse creatieve media personeelsbestand.

In fase II laten we u zien hoe uw werk draagt ​​bij aan en de wisselwerking met bredere cultuur en media praktijk. Deze kennis stelt u in staat om te werken met een verscheidenheid van andere disciplines en kunstenaars en uitbreiden van uw potentieel op het wereldtoneel.

U vindt een aantal real-world projecten met studenten niet alleen in je eigen discipline te voltooien, maar in alle andere SAE disciplines.

In fase II, krijgt u de gelegenheid om te werken als project specialisten binnen de volgende gebieden worden gegeven. De types van projecten en project rollen die je kiest om te ondernemen zal bepalen welk gebied van specialisatie u binnen vallen. Fase II heeft twee studio modules met projecten op basis van de volgende gebieden;

1. Games Programmeren

De SAE Games Programmeren graad is een zeer gerichte programma dat duikt diep in de game-play en game-engine programmering. Je bouwt je vaardigheden in bestaande softwarepakketten en frameworks zoals Unreal Engine en Eenheid, het gebruik van deze naar uw technische skillset bouwen en ontwikkelen van uw eigen spel gereedschappen, bibliotheken en motoren. Je zult je kennis van C ++ en object-georiënteerd programmeren van complexe games en gereedschappen te bouwen te verbeteren. Gedurende het programma, wordt u werken met studenten van alle andere disciplines om een ​​rijke en hoogwaardige portfolio van het werk op te bouwen.

2. Games Ontwerp

In de Game Design specialisatie werk je aan een reeks projecten met uw collega's en SAE facilitators die je vaardigheden en kennis op te bouwen binnen de uiteenlopende omvang van Game Design. Tijdens het programma dat u in staat zal zijn om alle facetten van Game Design, zoals level design, systemen ontwerpen, economie ontwerp, te bestrijden en AI ontwerp, balanceren, speler psychologie en nog veel meer voort te zetten. Het beste van alles, zullen wij u de tools die u nodig hebt om te kunnen ontwerp ideeën te verwoorden in echt werkende games geven. U zult ook complexe artistieke ideeën die leiden tot originele, persoonlijke games die artistiek zijn betekenis voor u te verkennen. Werken samen met andere gelijkgestemde studenten en medewerkers van alle SAE disciplines tot een enorme portfolio van projecten te bouwen.

Stadium III

Fase III is het laatste deel van je studie. Hier vindt u een interdisciplinair project van uw keuze verbinden zich ertoe de laatste en meest ambitieuze project portfolio dat u zal ondernemen zijn.

Je zal ook je studie af te ronden door het verrichten van een keuzevak en het invullen van een verplichte stage.

Tegen de tijd dat je afstudeert, moet u; een professionele online aanwezigheid die u hebt begonnen met de aanleg bij de start van het programma, een breed scala aan interdisciplinaire projecten aanwezig in uw portefeuille, en een dieper begrip van de creatieve media velden en real-world ervaring.

Na zijn afstuderen aan de programmering of game design specialisatie, zult u inderdaad aanzienlijke ervaring in het werken in gesimuleerde productieomgevingen hebben. U krijgt standaard workflow en product lifecycle hebben geleerd. U krijgt een portefeuille van spel projecten gebruikt om ofwel te beginnen uw eigen opstarten of verder uit te bouwen uw professionele praktijk.

Studenten in de programmering specialisatie zal een reeks portfolio projecten die een toegepaste kennis van C ++ in de context van de game-play programmering en game-engine programmering aan te tonen hebben. Je hebt ook een bewezen kennis van building tools voor game-engines in talen als C #.

Game design studenten zullen afstuderen met een sterke technische kennis van de ontwikkeling van games pijplijn en hulpmiddelen zoals Eenheid, UDK, 3D Studio Max en Maya. Game design studenten krijgen de kans om deel te nemen in een brede waaier van vaardigheden, waaronder beeldende kunst, audio, verhaal of karakterontwikkeling en artistieke visies voor wat spelletjes zou kunnen zijn te verkennen. Ontwerpers zullen de creatieve ontwikkeling van spellen te oefenen, werken origineel, expressief en innovatief te zijn.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
SAE Institute UK

Laatst bijgewerkt op September 28, 2017
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Sept. 2018
Duration
Duur
2 jaar
Voltijd
Price
Prijs
58,040 AUD
Locations
Verenigd Koninkrijk - Londen, Engeland
Startdatum: Sept. 2018
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates