Bachelor Toerisme

Algemeen

Beschrijving van opleiding

PROFESSIONAL DOEL

Het doel is om een ​​niveau van Titel II (BAC + 3) gecertificeerd door de staat wordt uitgegeven door de EFHT na deze training te valideren.

Deze titel wordt geregistreerd in het Nationaal Directory of Professional certificeringen onder "Marketing toerisme", Level II (code NSF 334 P).

Ontwikkelen van de professionele vaardigheden van de deelnemers in het toerisme sales technieken, marketing en business development in de toeristische sector.

Specialty - Wijn

De Bachelor in de Marketing en Internationale Handel biedt een specialiteit "wijn".

Deze opleiding is bedoeld om studenten op te leiden in een lokale vorm van wijn toerisme. Zijn concepten zijn verkrijgbaar in een veelheid van benaderingen, variërend van kastelen tours, wijn scholen, via speciale websites zoals Winery, Planet Bordeaux of de toekomst Stad van wijn beschavingen, evenementen, opendeurdagen, festivals wijn of Week -End Grands Amateurs ...

Wij stellen, in de huidige weken geleden, eerst naar de context van de wijnproeverij te begrijpen, voor een proeverij initiatie en noties van het land, behoud, service regels en eten indelingen en wijnen, en ten tweede, het bezoeken van referentie sites in de Bordeaux wijn, zijn meerdere perspectieven te ontdekken.

De uren in de klas zijn afwisselend en uitgangen volgens gegeven reserveringen en beschikbaarheid.

Bovendien is deze cyclus eindigt met de realisatie van een evenement, de Wine Niet Formasup. Dit is een soort van "Wine Festival" van de school waarop studenten deelnemen naast wijnen die onze namen ze zelf zullen worden voorzien van onze hulp en advies.

TRADES BEHANDELD

  • lokale ontwikkeling van het toerisme officer
  • Directeur van VVV
  • recreatieve structuur die verantwoordelijk is of toeristische accommodatie
  • Hoofd van toeristische producten
  • Forfaitiste
  • Verantwoordelijk reisbureaus
  • Tourism Development Project Manager
  • touroperator of makelaar

MISSIONS

  • Analyseer de vraag van het toerisme en hotelwezen in Frankrijk en in het buitenland
  • Het bestuderen van het individuele gedrag van de consumenten in Frankrijk en in het buitenland
  • Bepaal de strategie van het toerisme en hotel product
  • Onderhandelen en distribueren van toeristische producten
  • Maak een marketing-aanpak France & International
  • Ken de producten van de consumptiepatronen in Europa
  • Het kennen van de wet, de regulering van het toerisme en hotelwezen

RUNNING

De opleiding duurt 12 maanden.

status van student op wisselstroom ritme:

12 weken tot 6 maanden stage

Status van student afwisselend:

1 week op school en 3 weken in het bedrijfsleven

RATE

Student status:

Inschrijfgeld: € 850 Collegegeld: € 4,797.50 * Cash Settlement Option, 2 of 7 keer

afwisselende status:

Kosten van het onderwijs worden ondersteund in het kader van een profcontract.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Depuis 2001, notre établissement accueille des candidats aux examens de l'enseignement supérieur en Commerce, Communication, Tourisme, Gestion des Ressources Humaines, Mode et Marketing de Mode.

Depuis 2001, notre établissement accueille des candidats aux examens de l'enseignement supérieur en Commerce, Communication, Tourisme, Gestion des Ressources Humaines, Mode et Marketing de Mode. Lees Minder