Bachelor in International Business

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Het hoofddoel van de Bachelor in International Business is om de internationale bedrijfsmanagers op te leiden die in staat zijn om internationale bedrijfsomgevingen te analyseren, te communiceren en samen te werken met buitenlandse partners en klanten, de principes van bedrijfsbeheer en bepalingen van internationale bedrijfsregelgeving toe te passen door internationale bedrijfsactiviteiten te plannen en te organiseren. in het bedrijf of zijn afdeling.

Leerresultaten

  • De principes van het functioneren van wereldwijde zakelijke markten en duurzame ontwikkeling kunnen kennen.
  • De theorieën van economie en bedrijfsbeheer kunnen toepassen, evenals rechtshandelingen die internationaal zakendoen in de praktijk reguleren.
  • In staat zijn om de internationale zakelijke omgeving te analyseren, toegepast onderzoek uit te voeren om specifieke zakelijke problemen op te lossen, de mogelijkheden van internationale bedrijfsontwikkeling te plannen.
  • De internationale activiteitenresultaten van een bedrijf kunnen analyseren en beoordelen.
  • Internationale handelsprocessen kunnen plannen en organiseren door de middelen van het bedrijf op verantwoorde wijze te beheren.
  • De juiste tools kunnen kiezen om de toegevoegde waarde van het geëxporteerde product voor de verschillende buitenlandse markten te creëren.
  • Bedrijf kunnen plannen en organiseren in de e-omgeving / Internationale marketingactiviteiten van het bedrijf kunnen plannen voor de verschillende markten en de veranderende markttrends kunnen analyseren / Internationale voedselmarkten kunnen analyseren en het project op het gebied van levensmiddelen kunnen voorbereiden organisatie.
  • De onderhandelingsvaardigheden van het management kunnen aantonen, in teamverband kunnen werken, communiceren en samenwerken in de multiculturele en meertalige bedrijfsomgeving.
  • In staat zijn om de morele verantwoordelijkheid voor de activiteit van eigen resultaten in de samenleving te begrijpen, de waardeattitudes van het bedrijf te volgen en beredeneerde oplossingen te bieden voor het oplossen van zakelijke problemen.
  • Onafhankelijkheid en creativiteit kunnen aantonen door managementbeslissingen te nemen, bedrijfsinnovaties te implementeren en te ontwikkelen.
  • In staat zijn om carrière en trends van zelfopleidingen te plannen door de verworven kennis en vaardigheden toe te passen voor continue verbetering.126132_photo-1454165804606-c3d57bc86b40.jpg Helloquence / Unsplash

Cursus

1e semester

Basisprincipes van internationaal zakendoen

  • Internationale zakelijke omgeving
  • Basisprincipes van bedrijfsorganisatie
  • Ondernemerschap en innovatie
  • Wettelijke regulering van internationale handel

Internationale zakelijke communicatie

  • Zakelijk Engels
  • Interculturele communicatie
  • Communicatie Psychologie

2e semester

Economie

  • Micro-economie en macro-economie
  • Bedrijfswiskunde en statistiek
  • Toegepaste onderzoeken

Bedrijfsmanagement

  • Beheer
  • afzet
  • Zakelijke boekhouding

3e semester

Duurzaam Enterprise Resource Management

  • Enterprise Economics
  • Personeelszaken
  • Bedrijfsmanagementsystemen
  • Financiën

Export- en importbeheer

  • Internationale handel
  • Voorraadketenbeheer
  • Internationaal zakenrecht
  • Internationale onderhandeling

4e semester

Professionele stage

  • Simulatie van internationale bedrijfsprocessen
  • Professionele stage in een zakelijke onderneming

5e semester

E-businessorganisatie / internationaal marketingmanagement / voedselmarktonderzoek

  • E-services / Marketingmanagement en planning / Onderzoek naar voedselmarketing
  • E-marketing / merkbeheer / consumentengedrag
  • Juridische omgeving voor e-business / internationaal marktonderzoek / duurzame voedselconsumptie
  • Bedrijfsprojecten / Bedrijfsethiek / Zakelijke vreemde taal

Vrij keuzemodule

Duurzame ontwikkeling

  • Duurzaam ondernemen
  • Beheer van milieubescherming
  • 2e zakelijke buitenlandse taal

Innovatie Management

  • Verandermanagement
  • Innovatieve IT
  • Project management
  • 2e zakelijke buitenlandse taal

Persoonlijkheid en carrière

  • Persoonlijkheidspsychologie en zelfstudie
  • Leiderschap
  • Carriere planning
  • 2e zakelijke buitenlandse taal

Basisprincipes van logistiek

  • Elementen van logistieke systemen
  • Transport in logistieke processen
  • ES-transportbeleid
  • 2e zakelijke buitenlandse taal

Franse en Spaanse taal en cultuur

  • Franse taal en cultuur
  • Spaanse taal en cultuur

Scandinavische taal en cultuur

  • Scandinavische cultuur
  • Deense / Zweedse / Finse / Noorse taal

Oost-Slavische cultuur en Russische taal

  • Oost-Slavische cultuur
  • Russische taal

Aziatische cultuur en Chinese taal

  • Aziatische cultuur
  • Chinese taal

Duitse cultuur en taal

  • Duitse cultuur
  • Duitse taal

6e semester

E-business management / Geïntegreerde marketingcommunicatie / Food Business-organisatie

  • E-businessplatforms en -hulpmiddelen / Directe en e-marketing / Bedrijfsprojecten
  • Beheer van sociale accounts en websites / inhoud en sociale media marketing / merkbeheer
  • Investeringen en risicobeheer / beheer van communicatiemaatregelen / EU-voedselmarkt
  • Bedrijfsethiek / consumentengedrag / bedrijfsrisicobeheer

Laatste proefschrift

  • Laatste stage
  • Laatste project
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Kauno Kolegija / Hogeschool (hierna KK) is een openbare multidisciplinaire universiteit in Litouwen (een van de 3 Baltische landen) die onderwijs biedt op het gebied van engineering, technologie, soci ... Lees meer

Kauno Kolegija / Hogeschool (hierna KK) is een openbare multidisciplinaire universiteit in Litouwen (een van de 3 Baltische landen) die onderwijs biedt op het gebied van engineering, technologie, sociale wetenschappen, geesteswetenschappen, gezondheid en kunst. Het biedt meer dan 50 bacheloropleidingen met praktische voorkeur voor meer dan 6000 studenten die studeren aan 4 faculteiten. Lees Minder