Beschrijving van opleiding
De Bachelor of Business in International Marketing aan de Schellhammer Business School is een uniek programma dat zich richt op de studie van marketing vanuit een internationaal perspectief.
De multidisciplinaire syllabus die marketing, digitale media, reclame, marketingonderzoek en planning omvat, geeft studenten een breed onderwijsperspectief met de mogelijkheid om toekomstige carrières in media en reclame na te streven, waar vaardigheden bij dit programma worden aangescherpt, zoals kritisch, analytisch en creatief denken, intellectuele behendigheid en innovatie staan hoog in het vaandel.
In lijn met alle andere post- en niet-gegradueerde programma's aan de Schellhammer Business School , zullen de vele problemen waarmee de mensheid wordt geconfronteerd - overbevolking, klimaatverandering, besmetting, vervuiling, uitputting van hulpbronnen, grove ongelijkheid, falende economische systemen en politiek dogmatisme worden onderzocht, terwijl een nieuw systeem van overtuigingen.
De menselijke conditie is om antwoorden te zoeken op veel menselijke gerelateerde en gecreëerde problemen, door te proberen de morele, ethische, spirituele en intellectuele betekenis van de wereld te bepalen.
leerplan
Jaar 1
Jaar 2
Jaar 3
principes van marketing
Academische lees- en schrijfvaardigheden
Industriële bezoeken en kritische analyse
Zelfmanagement
Presentatie vaardigheden
Inleiding tot Management
Media reclame
Communicatie vaardigheden
Onderhandeling en conflictoplossing
Effectieve teams samenstellen en leiden
Ethiek en filosofische antropologie
Financieel beheer en gegevensanalyse
Market Branding, Segmentation & Positionering
Industriële bezoeken en kritische analyse
Media reclame
Digitale marketing en e-commerce
Diensten Marketing
Marktonderzoek
Personeelszaken
Consumentengedrag
Marketing planning
Staat van de mensheid en de planeet
Het familiebedrijf
Industriële bezoeken en kritische analyse
Architectuur van de geest
Duurzaamheid: de Global Resources-uitdaging
Concepten van persoonlijke ontwikkeling
Trends en innovatie in marketing
Persoonlijke presentatie en loopbaanontwikkeling
Aangeboden taallessen: Spaans, Frans, Duits, Italiaans, Chinees Mandarijn, Japans, Russisch en Engels.
Houd er rekening mee dat aangeboden onderwerpen kunnen afwijken van de gepubliceerde lijst en periodiek worden herzien om maximale relevantie voor de gerelateerde industrie en bedrijfswereld te garanderen. Taallessen zijn gebaseerd op de vraag (minimaal vijf studenten) per niveau en moeten vóór het begin van het semester worden gekozen.CursusinformatieCursuscode: BBA-300
Cursusduur: 3 academische jaren
Semester 1: oktober / semester 2: februari
ECTS (European Credit Transfer System): 180 punten
Minimumleeftijd: 18 jaar oudAdmissionsMinimaal 18 jaar oud
IB, A-level, High School of gelijkwaardig diplomaStudenten overbrengen
Credits die zijn verdiend voor relevante cursussen die zijn voltooid op andere scholen, hogescholen of universiteiten, kunnen worden geëvalueerd voor overdracht naar een van onze programma's. Transferstudenten hoeven geen aanbevelingsbrieven in te dienen. Transferstudenten moeten transcripties van hun vorige scholen, hogescholen of universiteiten indienen, zodat studiepunten en cursussen kunnen worden geëvalueerd voor overdracht.
Niet-EU-studenten
Studenten die geen staatsburger van de Europese Unie zijn, worden aangemoedigd om ongeveer 2 tot 4 maanden voor de gewenste startdatum een aanvraag in te dienen om tijd vrij te maken voor visumverwerking. Bij vertraging van het visum kunnen studenten hun studie uitstellen tot de eerstvolgende beschikbare startdatum. Om een visum aan te vragen, moet u als student aan de Schellhammer Business School zijn geaccepteerd en voldoen aan alle richtlijnen en vereisten die zijn opgesteld door de ambassade in hun land. Mocht u tijdens het proces begeleiding nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze afdeling internationale opnames.