Bachelor in Management
Kozminski University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Warsaw, Polen
Talen
Engels
Studieformaat
Afstand leren, Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 5.520 / per year *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
* 1e jaar collegegeld
Invoering
- Het driejarige bachelorprogramma in management (gelijk aan een BSc- of een BComm-graad) is bedoeld voor studenten die geïnteresseerd zijn in het nastreven van een management- en ondernemersloopbaan in zowel binnenlandse als internationale bedrijven.
- Het programma, uitgevoerd in het Engels, bestaat uit zes semesters. Het doel is om studenten een solide basis te bieden op het gebied van management, financiën, boekhouding, human resource management en andere bedrijfsgerelateerde gebieden in een echte wereld.
- Begeleid door onze ervaren faculteitsstudenten verwerven de uitgebreide kennis, praktische vaardigheden en analytische hulpmiddelen die nodig zijn om een succesvolle onderneming op te richten of effectief te presteren als manager.
- Het programma omvat een professionele stage en stelt studenten in staat om een major te kiezen in Entrepreneurship, Marketing, International Management, HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering) Management of Digital Society & New Media. Elke major biedt zijn deelnemers de mogelijkheid om een diepere kennis op te doen en de vaardigheden binnen specifieke managementgebieden te verfijnen die nodig zijn om met succes de talrijke uitdagingen aan te gaan bij het nastreven van een internationale professionele carrière.
- Afgestudeerden ontvangen een Bachelor in Management diploma. Daarnaast krijgen ze een diplomasupplement waarop staat welke major de student heeft afgerond.
Double Degree-programma's
Studenten van de Bachelor in Management Program hebben tijdens hun studie de mogelijkheid om in hun tweede jaar naar onze partneruniversiteit te gaan voor een zogenaamd double degree-programma, waardoor ze niet alleen het diploma van Kozminski University maar ook van onze partneruniversiteit!
Double Degree-programma's op het Bachelor in Management-programma:
toelatingen
leerplan
Majors
- Internationaal management
- Ondernemerschap
- Marketing
*Majors gaan van start op voorwaarde dat het vereiste aantal studenten zich aanmeldt.
geselecteerde cursussen
|
|
Lesrooster
- Fulltime programma's
De lessen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag in de ochtend en in de middag.
Galerij
Ranglijsten
Ranglijsten
- Beste business school in Midden- en Oost-Europa volgens de ranglijst van de Financial Times - 48e gerangschikt in Europa
- Beste economische instelling voor hoger onderwijs in Polen volgens de Perspektywy-ranglijst
- Al 21 jaar de beste niet-openbare instelling voor hoger onderwijs volgens de Perspektywy-ranglijst
Programma resultaat
Wat je uit je studie haalt
- Praktische vaardigheden en analytische hulpmiddelen die nodig zijn voor het opzetten van een nieuwe zakelijke onderneming
- Ondernemersvaardigheden en kennis die nodig zijn om te profiteren van beschikbare kansen en de problemen van bedrijfsontwikkeling aan te pakken
- Kennis en vaardigheden die nodig zijn om een ondernemende leider te worden in verschillende organisaties (profit en non-profit)
- Kennis van de specificiteit van het familiebedrijf en opvolgingsprocessen
- Creatief denken en probleemoplossend vermogen
- Praktische kennis van het plannen en uitvoeren van marketingactiviteiten in verschillende organisaties
- Praktische kennis over het ontwikkelen van succesvolle strategieën voor het bereiken van marketingdoelstellingen
- Vaardigheden en competenties in het gebruik van marketingtools voor informatie- en communicatietechnologie (ICT).
- Praktisch vermogen om marketingonderzoeksprojecten uit te voeren - planning en implementatie
- Diepgaande kennis over het verkennen van nieuwe markten door middel van internationale marketingactiviteiten
- Praktische kennis van hedendaagse marketingtrends (bv. social media marketing, viral marketing, etc.)
- Kennis met betrekking tot de internationale en interculturele aspecten van management en organisaties
- Inzicht in de impact van culturen op organisaties
- Het vermogen om te begrijpen en te werken in een internationale / multiculturele omgeving
- Het vermogen om managementconcepten in diverse culturele omgevingen te begrijpen en toe te passen
Beurzen en financiering
Beurzen voor de beste kandidaten
Kandidaten die minimaal 470 kwalificatiepunten hebben behaald, hebben de mogelijkheid om de "Beurs voor de Beste Kandidaten" aan te vragen.
De toegekende kandidaten worden gekozen op basis van een ranking systeem.
Alleen aanvragen die vóór15 juli zijn ingediend, komen in aanmerking voor de beurs. Uiterlijk op 31julikrijgen de kandidaten aan wie een beurs werd toegekend hierover bericht.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Doorgroeimogelijkheden na je studie
- Een manager in Poolse filialen van buitenlandse ondernemingen.
- Een specialist in buitenlandse marktontwikkeling.
- Een specialist in internationale samenwerking in openbare/lokale bestuurskantoren en in de niet-gouvernementele sector.
- Leider van internationale projecten.
- Een ondernemer die kansen op de internationale markt nastreeft.
- Een ondernemende leider in verschillende organisaties.
- Een marketingspecialist - klaar om te werken in zowel binnenlandse als internationale omgevingen, evenals bedrijven, kleine en middelgrote bedrijven, interactieve of marketingonderzoeksbureaus en/of openbare instellingen.
- Een junior marketingmanager die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van merken op lokale, binnenlandse of internationale markten.
- Een marketing consultant met diepgaande kennis van de nieuwste concepten en marketingtools.
- Een ondernemer bereidde zich voor op de opvolging van het familiebedrijf.