Bachelor in bedrijfskunde met specialisatie in marketing
American Institute of Applied Sciences in Switzerland
Belangrijke informatie
Campuslocatie
La Tour-de-Peilz, Zwitserland
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
36 maanden
Tempo
Full time
Collegegeld
CHF 9.333 / per semester *
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
22 Apr 2024
* inclusief gedeelde accommodatie
Invoering
Het Bachelor of Science in Business Administration (BSBA) -programma biedt studenten praktische ervaring via nauwe banden met de industrie.
Bij AUS erkennen we dat bedrijfsleiders tegenwoordig niet alleen de harde vaardigheden moeten beheersen die nodig zijn om datagestuurde beslissingen te nemen, maar ook de zachte vaardigheden die nodig zijn om van hen betere medewerkers te maken. Om op dit gebied te gedijen en echt waarde te creëren in een organisatie, moeten leiders de managementvaardigheden verwerven die nodig zijn om met de hele organisatie te communiceren.
Om haar studenten de nodige vaardigheden en kennis te blijven bieden om te gedijen in de Vierde Industriële Revolutie (4IR), lanceert de American University in Switzerland (AUS) een nieuw initiatief waarbij haar studenten zullen worden ingeschreven in het Dual Degree Program ( DDP) met Tiffin University (TU) en studeer af met graden van AUS en TU. Het nieuwe initiatief gaat van start in de herfstperiode 2021.
Studenten zullen zowel AUS- als TU-cursussen volgen om hun vereiste cursussen te voltooien. Cursussen worden gegeven op de campus en op afstand, met de mogelijkheid van studentenuitwisseling met beide universiteiten.
Wanneer een BSBA-student de DDP met succes voltooit, studeert de student, in de door hem gekozen specialiteit, af met een Bachelor of Science in Business Administration (BSBA) van AUS en een Bachelor of Business Administration (BBA) van TU.
Elke cursus omvat theorie en de ontwikkeling van harde en zachte vaardigheden door middel van twee ervaringsgerichte leeractiviteiten, zoals:
- simulaties
- Presentaties - individueel en / of in groep
- Case studies
- Projecten - individueel en / of groep, zoals:
- Bedrijfsplannen
- Onderzoeksproject
- Marketingplannen
- Programmabeheerplan
- Ontwikkelen van een case study
Galerij
toelatingen
leerplan
De Bachelor of Science in Business Administration (BSBA) is een driejarig programma waarin de student 135 credit-uren moet behalen | 180 Europees overschrijvingssysteem. De driejarige programmastructuur omvat negen academische termijnen, met drie termijnen per jaar (herfst, winter en lente). Een standaardstudieprogramma om een BSBA-programma gedurende drie jaar te voltooien, vereist de voltooiing van dertig kerncursussen, inclusief het sluitstuk, veertien specialisatiecursussen en twee keuzevakken.
Het aanbieden van deze keuzevakken in een bepaalde periode is afhankelijk van beschikbaarheid; de lijst met aangeboden cursussen kan van jaar tot jaar veranderen.
De uitreiking van een diploma volgt pas nadat aan alle volgende vereisten is voldaan:
- Academische kredietvereisten - minimaal 135 CH | 180 ECTS.
- Academische prestatie-eisen - een minimale cumulatieve GPA van 2.0.
- Capstone-project: een businessplan opgeleverd in het laatste jaar.
- Aanwezigheids- en ingezetenschapsvereisten.
Studenten hebben de mogelijkheid, indien beschikbaar, om met professoren samen te werken aan onderzoeksinitiatieven en programma-activiteiten rond hun specialisatie voor kredietverdiensten.
Cursus voorbeelden
- Spreadsheettoepassing en gegevensanalyse
- Betrek en ontdek
- Aansluiten
- Invloed
- Impact ePortfolio
- Organisatorische Strategie
- Gedrag van de koper
- Marketing communicatie
- Beheer van de detailhandel
- Persoonlijke verkoop
- Zakelijke marketing
- Digitale marketing
- Marktonderzoek
- Wereldwijde marketing
Dual Degree-structuur
Om een dubbele graad te behalen, moeten studenten de vereiste AUS- en TU-cursussen met succes afronden. De curricula zijn mengsels van AUS- en TU-cursussen die zijn ontworpen om studenten de maximale blootstelling te bieden aan de nodige kennis en vaardigheden voor de toekomstige werkplek, waarbij de nadruk ligt op kritisch denken, probleemoplossing, onderzoekstechnologieën en multimodale communicatiemethoden.
De TU-programma's staan allemaal online met video's, discussieruimtes, lezingen en andere opdrachten. De studenten zitten grotendeels in dezelfde klas als TU-studenten, waardoor interactie mogelijk is. Studenten volgen zowel AUS- als TU-cursussen om hun vereiste cursussen te voltooien. Cursussen worden op de campus en op afstand gegeven, met de mogelijkheid van uitwisseling van studenten naar beide universiteiten.
Ranglijsten
Programma resultaat
- De succesvolle BSBA-deelnemer kan de belangrijkste concepten in de functionele gebieden van algemeen management (zoals boekhouding, economie, financiën en marketing) beschrijven en aantonen.
- De succesvolle BSBA-deelnemer kan theorieën, hulpmiddelen en technieken beschrijven en uitleggen (zoals een kasstroomoverzicht, marktsegmentatie en duurzaam concurrentievoordeel) zoals gebruikt voor de interne en externe analyse van een bepaalde bedrijfssituatie of brancheomgeving.
- De succesvolle BSBA-deelnemer zal in staat zijn om zijn verworven kennis en hulpmiddelen toe te passen en de resultaten op een logisch geïntegreerde en cross-functionele manier te organiseren en te interpreteren ter ondersteuning van elementaire zakelijke besluitvorming.
- De succesvolle BSBA-deelnemer zal in staat zijn om elementaire mondelinge en schriftelijke zakelijke communicatie in het Engels te creëren en te presenteren.
- De succesvolle BSBA-deelnemer zal in staat zijn leervaardigheden te ontwikkelen die verdere studies met een hoge mate van autonomie ondersteunen.
Carrièremogelijkheden
Om een bedrijf te laten slagen, moet het product of de dienst die het levert bekend zijn bij potentiële kopers. Marketing bepaalt het product, bepaalt de prijsstrategie, structureert de distributie van het product en communiceert naar de kanaalleden en consumenten. De marketeers van vandaag proberen erachter te komen wat het gedrag van kopers motiveert, wat waarde creëert in de hoofden van hun klanten en hoe ze boodschappen kunnen creëren die ervoor zorgen dat hun bedrijf het product of de dienst van hun keuze maakt.
Met lessen die zich richten op marketingcommunicatie, retailmanagement, koopgedrag van consumenten en meer, slagen onze afgestudeerden op alle marketinggebieden - van reclame en public relations tot merkbeheer en e-commerce.
De primaire focus van het curriculum ligt op marketingfunctiebeheer, dat een geïntegreerde benadering van de discipline biedt. De nadruk ligt op het ontwikkelen en uitvoeren van marketingstrategieën en het effectief inzetten van de marketingmix.
Specialisatie in Marketing stelt je in staat om door te groeien naar de volgende carrières:
- Marketing technologie
- Creatieve ontwikkeling
- Metriek en analyse
- Klanteninzicht
- Product management