Bachelor in branding en reclamemanagement
Mykolas Romeris University
Belangrijke informatie
Campuslocatie
Vilnius, Litouwen
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
3 jaar
Tempo
Full time
Collegegeld
EUR 2.954 / per year *
Deadline voor aanmelding
26 Jul 2024
Eerste startdatum
01 Sep 2024
* per jaar
Invoering
Het doel van dit studieprogramma is om branding-, reclame- en marketingcompetenties te ontwikkelen en voor te bereiden op een succesvolle carrière. Deze bacheloropleiding speelt in op een grote vraag naar reclamekennis en -behoeften in deze mondiale en virtuele wereld.
Het vereist een theoretische achtergrond, kennis van de omgeving en context van de organisatie, de specifieke kennis van verschillende platformen en praktische kennis door het gebruik van tools en technieken voor contentmarketing.
toelatingen
leerplan
1ste jaar
1 semester
Verplichte opleidingsonderdelen
- Grondbeginselen van branding en reclame
- Basisprincipes van marketing en sociale netwerken
- Deeleconomie
- Beheer
- Inleiding tot studies
- Professionele vreemde taal (Engels / Frans / Duits) 1
2 Semester
Verplichte opleidingsonderdelen
- Theorie van reclame
- Strategieën van advertentiebeheer
- Psychologie van reclame
- Intellectueel eigendom
- Filosofie
- Professionele vreemde taal (Engels / Frans / Duits) 2
2e jaar
3 semester
Verplichte opleidingsonderdelen
- Merkopbouw- en modelleringsstrategieën
- Beheer van advertentiecampagnes en projecten
- Reclame-ethiek en sociale verantwoordelijkheid
- Beeldbeheer
- Privacy en gegevensbescherming
4 Semester
Verplichte opleidingsonderdelen
- Ontwerp en beheer van merkprojecten
- Inleiding tot digitale marketing
- E-business en e-services
- Merkpositionering op cyberspace
- Ondernemerschap en zelfstandigheid
3e jaar
5 semester
Verplichte opleidingsonderdelen
- Opinievormende strategieën voor merkversterking
- Merk- en reclameontwerp
- Public Relations en Propaganda
- Verkooptheorieën en -technieken
- Inleiding tot de onderzoeksmethodologie
6 semester
Verplichte opleidingsonderdelen
- Stage
- Bachelorproef
Beurzen en financiering
MRU streeft ernaar ervoor te zorgen dat al onze studenten onderwijs van hoge kwaliteit ontvangen, ongeacht hun financiële situatie. Daarom vindt u hieronder alle beschikbare beurzen voor toekomstige internationale studenten.
Notitie:
- Alle vermelde beurzen worden gefinancierd door de regering van Litouwen of Mykolas Romeris University
- Mogelijk komt er aanvullende financiering uit de landen van herkomst van de studenten
- Alle EU-burgers kunnen een door de staat gefinancierde studie aanvragen
- Beurzen voor huidige internationale studenten worden hier vermeld
MRU Collegegeldvrijstelling voor bacheloropleidingen
Wie kan een aanvraag indienen: aanvragers van een bachelordiploma die staatsburgers of permanente inwoners zijn van Brazilië , Colombia, Argentinië, Azerbeidzjan, Kazachstan, Moldavië, Georgië (Sakartvelo) en Paraguay.
Financiële voorzieningen: De beurs dekt het volledige collegegeld voor de gehele periode van de bacheloropleiding* voor studenten die zijn toegelaten in het academiejaar 2024/2025.
Criteria: vrijstelling van collegegeld wordt verleend aan de beste kandidaten op basis van hun competitieve cijfers en andere academische prestaties.
*De vrijstelling van collegegeld vervalt als een student minimaal één studieschuld heeft.
Programma collegegeld
Carrièremogelijkheden
Afgestudeerden van het Branding and Advertising Management-programma zullen werken bij tv- en productiebedrijven en grafische ontwerpstudio's, waarbij de activiteiten worden gekoppeld aan de implementatie van projecten voor het maken van branding en reclame-inhoud; Reclamebureaus waarbij de activiteiten gericht zijn op de digitale omgeving door actievere toepassing van moderne en geïntegreerde technologieën en technieken; Assistenten van projectmanagers en algemeen managers, projectmanagers in advertentieproductie, uitgeverijen, media, bedrijven die interactieve diensten leveren, advertentieafdelingen van verschillende zakelijke ondernemingen; Als freelance consultants influencers voor individuen en/of bedrijven door branding- en promotiestrategieën op sociale media te ontwikkelen.