Bachelor in chemische technologie en technologie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Deze major heeft als doel geavanceerde talenten van Engineering Technology te cultiveren om de basiskennis van Chemical Engineering and Technology en de praktische toepassing te verwerven, zodat studenten kunnen deelnemen aan werk van engineeringontwerp, technologieontwikkeling, productieactiviteit, productietechnologie en wetenschappelijk applicatieonderzoek in afdelingen zoals chemische technologie, olieraffinage, steenkoolconversie, gasconversie, metallurgie, energierecuperatie, lichte industrie, medicatie, milieubescherming en militaire industrie na het afstuderen.

Studenten in deze major bestuderen voornamelijk de basistheorieën en kennis van Chemical Engineering and Technology, ondergaan de basistraining van chemische en chemische engineering, experimentele vaardigheden, engineeringpraktijken, computertoepassingen, wetenschappelijk onderzoek en technisch ontwerp, en krijgen het basisvermogen van het hervormen van moderne ondernemingen en productieproces, ontwikkelen en ontwerpen van het nieuwe proces en onderzoek en productie van nieuwe producten.

Curriculumvereisten

Vereiste kennis en vaardigheden van afgestudeerden:

  1. Het beheersen van de basistheorieën, kennis en experimentele vaardigheden van vakken van Scheikundige Technologie en Technologie;
  2. Het beheersen van bepaalde professionele chemische kennis, het ondergaan van de basistraining van de applicatiemethode en het ontwikkelen van onderzoek en het vermogen hebben om praktische problemen gerelateerd aan chemie aan te passen, te analyseren en op te lossen;
  3. De methoden van ontwerp en technologie voor chemische engineeringapparatuur beheersen en de simulatie van chemische engineeringprocessen beheersen en het elementaire vermogen bezitten om onderzoek te doen naar nieuwe producten, nieuwe technologie, een nieuwe techniek en nieuwe apparatuur;
  4. De basismethoden beheersen van Chinees-buitenlandse documentenonderzoek, het ophalen van informatie en het verkrijgen van informatie door gebruik te maken van moderne technologie, om de bepaalde mogelijkheden te hebben van experimentontwerp, het creëren van experimentcondities, resultaatconclusie, opstelling en analyse, thesisschrijven en academische communicatie en het vermogen van zelfstudie, werking, praktijk en geest van innovatie;
  5. Kennis hebben van de nationale beleidslijnen, richtlijnen en voorschriften voor productie, ontwerp, onderzoek en ontwikkeling van chemische technologie en milieubescherming;
  6. De theoretische voorsprong van Chemical Engineering en de zich ontwikkelende trend van nieuwe technologie, techniek en apparatuur kennen.

Hoofdgerecht:

Anorganische chemie, organische chemie, fysische chemie, analytische chemie, analyse van instrumenten, principes van chemische technologie, chemische engineering thermodynamica, chemische reactie-engineering, chemische technologie, fijne chemische engineeringstechnologie, ontwerp van chemische technologie, enz.

Applicatie vereiste

Notarized hoogste diploma (fotokopie): potentiële winnaars van een diploma moeten een officieel bewijs van de status van student indienen bij hun huidige school. Documenten in andere talen dan Chinees of Engels moeten worden bijgevoegd met notariële Chinese of Engelse vertalingen.

Toepassingsmaterialen

  • Kopie van de eerste 10 pagina's van het paspoort,
  • Kopie van het diploma van de middelbare school of het transcript,
  • Een recent overzicht van de bankafschriften van de sponsor,
  • Brief van het sponsorschap,
  • Aanvraagformulier (ingevuld).
Laatst bijgewerkt op apr 2019

Over de school

Founded in 1951, Liaoning University of Technology (LUT) is a provincial university of higher learning. It is a multifaceted university with engineering as its specialty, as well as offering instructi ... Lees meer

Founded in 1951, Liaoning University of Technology (LUT) is a provincial university of higher learning. It is a multifaceted university with engineering as its specialty, as well as offering instruction in science, liberal arts, economics, and management studies. Presently it serves over 18,000 undergraduates and 578 postgraduates. Lees Minder