Bachelor in de bedrijfskunde - Major marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Dit programma bevordert de technische concurrentie en de ontwikkeling van vaardigheden om marktonderzoeken uit te voeren, handelsplannen, verkoopprojecties en promotiecampagnes op te stellen. De afgestudeerde zal kunnen werken in reclamebureaus, PR-bedrijven, marktonderzoekbedrijven en verkoopafdelingen in verschillende bedrijven.

Doelstellingen van het programma

  1. Een studie aanbieden die in overeenstemming is met de behoeften van de industrie.
  2. Kennis bieden van marketingtheorieën.
  3. Om inzicht te geven in de processen in marketing.
  4. Een positieve houding ten opzichte van onderwijs stimuleren en het concept van onderwijs als een continu proces versterken.
  5. De deelname aan gemeenschapsaangelegenheden bevorderen.
  6. Ontwikkelen onder studenten, goede interpersoonlijke en communicatieve vaardigheden.
  7. Voor workshops in managementtechnieken, marketing, boekhouding en computers.
    Curriculaire volgorde credits
    Algemene onderwijscursussen 51
    Core / professionele cursussen 45
    Marketing van belangrijke cursussen 18
    Marketing Specialisatie Cursussen 9
    Totaal 123

128549_photo-1454165804606-c3d57bc86b40.jpgHelloquence / Unsplash

leerplan

Algemene onderwijscursussen (51 studiepunten)

  • ENGL 115-O Engels Lezen en schrijven I
  • ENGL 331-O Spreken in het openbaar
  • SPAN 116-O Lezen, schrijven en mondelinge communicatie in het Spaans II
  • COMP 110-O Computer en software
  • SCIE 111-O Integrated Science I
  • HUMA 101-O Wereldculturen I
  • MATH 111-O Gemiddelde algebra I
  • SOSC 111-O Individuele, maatschappelijke, maatschappelijke en maatschappelijke verantwoordelijkheid I
  • ENGL 116-O Engels Lezen en schrijven II
  • SPAN 115-O Lezen, schrijven en mondelinge communicatie in het Spaans I
  • SPAN 255-O Spaans voor schrijven en onderzoek
  • SCIE 112-O Integrated Science II
  • HUMA 102-O Wereldculturen II
  • MATH 112-O Gemiddelde algebra II
  • PSYC 123-O Algemene psychologie (compendium)

Professionele cursussen (45 studiepunten)

  • ACCO 111-O Inleiding tot boekhouding I
  • ECON 121-O Inleiding tot economie: micro-economie
  • STAT 201-O Beheerstatistieken I
  • MANA 210-O Bedrijfskunde-theorie
  • MANA 230-O Organisatiegedrag
  • MARK 133-O marketingprincipes
  • ENTR 360-O Ondernemerschap
  • QYLE 110-O Attitude Development en University Adaptation
  • ACCO 112-O Inleiding tot boekhouding II
  • ECON 122-O Inleiding tot economie: macro-economie
  • STAT 202-O Beheerstatistieken II
  • MANA 204-O Handelsrecht en beroepsethiek
  • MANA 340-O Operations Management
  • FINA 202-O Zakelijke financiën
  • INBU 350-O Internationale handel

Major cursussen (18 studiepunten)

  • MARK 206-O Consumentengedrag
  • MARK 318-O Verkoopbeheer
  • MARK 450-O Stage
  • MARK 301-O Marketingbeheer
  • MARK 320-O Marktonderzoek
  • MARK 455-O Marketingproject

Specialisatiecursussen (selecteer een van de gebieden)

Verkoop (9 Credits)

  • MARK 306-O verkoop
  • MARK 406-O Direct Marketing
  • MARK 415-O Verkoopprojecties

Internationale marketing (9 credits)

  • MARK 350-O-distributiekanalen
  • MARK 410-O Internationale marketing
  • MARK 404-O Onderhandelingen

Taalvaardigheden in het Engels en in het Spaans worden beoordeeld met een plaatsingstest. Afhankelijk van de vaardigheid van de student in elke taal kunnen extra taalcursussen nodig zijn. Als studenten in aanmerking komen voor voorbereidende taalcursussen of ontwikkelingstaalcursussen, moeten ze zich onmiddellijk voor de cursussen inschrijven om de academische prestaties in de taal te verbeteren. Studenten moeten voldoen aan de staat certificering eisen voor de mate van toepassing. QYLE 110-O moet worden genomen binnen de eerste periode van inschrijving.

Laatst bijgewerkt op jan 2020

Over de school

The South Florida Campus is organized to Implement the Discipline-Based Dual Language Education at the university level in South Florida. This campus serves a culturally diverse community of students, ... Lees meer

The South Florida Campus is organized to Implement the Discipline-Based Dual Language Education at the university level in South Florida. This campus serves a culturally diverse community of students, offering academic programs and personalized services of quality, meeting the needs of the adult learner. Lees Minder