Bachelor in de communicatie in public relations en reclame

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Programma website: http://www.coms.hkbu.edu.hk/admissions/admission_intro/

De Major Public Relations and Advertising biedt studenten de mogelijkheid om de kunst van effectieve geïntegreerde communicatie te oefenen in zowel public relations als advertentiecontexten in verschillende soorten organisaties. Studenten leren de theorieën en praktijken om consumenten te informeren over praktijken, diensten of producten, belanghebbenden te overtuigen om wederzijds begrip te bereiken en een tweerichtingsdialoog tot stand te brengen om de merkbetrokkenheid te vergroten.

105799_graduationgroupformal22.jpg

concentraties

De Public Relations en Advertising Major biedt drie concentraties: reclame en branding, organisatiecommunicatie en public relations.

  • Reclame en branding

Reclame en branding Concentration biedt training in strategische planning, merkvertelling en conceptuitdrukking. Het bereidt studenten voor om ideeën te presenteren op een innovatieve en sociaal verantwoorde manier voor effectieve merkcommunicatie en promotie.

  • Organisatorische communicatie

Organisatiecommunicatie Concentratie biedt training in kennisintegratie en -creatie, de ontwikkeling van expressieve en analytische vaardigheden, kritisch denken, teambuilding, evenals besluitvorming en probleemoplossend vermogen.

  • Publieke relaties

Studenten Public Relations Concentration zullen zowel het kritische begrip als de relevante vaardigheden verwerven om succesvolle carrières te ontwikkelen op het gebied van bedrijfscommunicatie, public affairs, sociale verantwoordelijkheid, mediarelaties, crisiscommunicatie en digitale PR in verschillende sectoren (dwz bedrijven, overheid en non-profitorganisaties) .

105800_A3PRAinaugurationCopyofIMG_7998.JPG

IAA Accreditatie

De School of Communication scoorde een primeur in de regio Groot-China door erkenning te winnen van de International Advertising Association (IAA), 's werelds meest invloedrijke organisatie in de reclamewereld. De Public Relations and Advertising Major is bekroond met de hoog aangeschreven accreditatie van de IAA. Studenten die afstuderen aan de Public Relations, Advertising and Branding Concentrations, zullen het IAA-diploma Marketingcommunicatie krijgen, naast het diploma Bachelor of Communications.

105801_A2PRACopyofCopyofDSC00477.JPG

105802_A5PRAstudytourCopyofIMG_5262.JPG

Double Degree-programma met de University of Queensland in Australië

Het Double Degree-programma tussen de School of Communication, Hong

Kong Baptist University (HKBU) en de Faculteit Geesteswetenschappen en Sociaal

Sciences, The University of Queensland (UQ), is een vierjarige fulltime

undergraduate programma waarbij studenten studeren aan de twee universiteiten en

afgestudeerd aan beide. Na het voltooien van de programmavereisten zullen studenten

twee bachelordiploma's behalen, namelijk Bachelor of Communication (Honours)

verleend door HKBU en Bachelor of Journalism of Bachelor of Communication

verleend door UQ.

Het programma neemt volledig dezelfde structuur aan als de bestaande programma's die worden aangeboden

door HKBU en UQ. Ga voor meer informatie naar http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm

Double Degree Program met de University of Missouri in the United

Staten

Het Double Degree-programma tussen de School of Communication, Hong

Kong Baptist University (HKBU), en de School of Journalism, The University of

Missouri (MU), is een vierjarig voltijds undergraduate-programma waarbij studenten

studeer aan de twee universiteiten en studeer aan beide af. HKBU-studenten zullen besteden

hun eerste twee jaar bij HKBU en de volgende twee jaar bij MU. Bij het voltooien van het

programmavereisten behalen studenten twee bachelors, namelijk

Bachelor of Communication (Honours) verleend door HKBU en Bachelor of

Journalistiek verleend door MU.

Ga voor meer informatie naar http://www.comm.hkbu.edu.hk/comd-www/english/academic_programmes/m_ug_double_degree.htm

Carriere vooruitzichten

Afgestudeerden van de Public Relations en Advertising Major zijn bereid om banen te nemen in strategische communicatieafdelingen van organisaties, PR-kantoren en reclamebureaus, bijvoorbeeld accountmedewerkers van een agentschap, directeuren van corporate communications, managers van public affaires, managers van sociale verantwoordelijkheid van bedrijven, managers van mediarelaties, copywriters, art directors, mediaplanners, marketingcommunicatiespecialisten, digitale marketingspecialisten, contentmanagers / makers, merkconsultants, managementtrainees en ondernemers. Sommige afgestudeerden zijn werkzaam in zakelijke en marketingcommunicatieposities in zakelijke en non-profitorganisaties.

Toelatingseisen

We kiezen een holistische benadering bij het selecteren van aanvragers op individuele merites. Kandidaten moeten voldoen aan de vereisten voor toelating tot de universiteit en de vereisten voor de Engelse taal.

Kandidaten die zijn toegelaten tot het eerste jaar van studie met internationale kwalificaties zoals GCE, IB en SAT kunnen een aanvraag indienen voor overdracht van eenheden.

105798_Ohiou.jpg

Algemene ingangseisen

Onderwijs met een Amerikaans patroon

High School Graduation Diploma en een van de volgende:

SAT: minimumscore van 1.190 (van 1.600) in nieuwe SAT

AP: Graad 3 in ten minste twee AP-vakken

ACT: minimale samengestelde score van 23

Onderwijs met een Brits patroon

GCE Advanced Level (AL) / International Advanced Level (IAL) • Graad E of hoger in drie AL / IAL-vakken; of • Graad E of hoger in twee AL / IAL-vakken plus twee ASL-vakken (exclusief Chinese en Engelse taalvakken. Hetzelfde onderwerp kan niet worden meegeteld bij zowel AL als ASL.)

IB Diploma

Internationaal baccalaureaat

anders

http://admissions.hkbu.edu.hk/ug/internationalOthers

Engelse Taalvereisten

De volgende openbare examenresultaten worden erkend als voldoen aan de vereisten voor de Engelse taal zoals vastgelegd door de universiteit:

Vaardigheidstests

Minimumvereisten

TOEFL

Internet-gebaseerde test (iBT) - Score: 79; of
Op papier gebaseerde test (PBT) - Score: 550

IELTS Academic

Algemene band: 6.0

ZA

Een minimum score van 550 in zowel kritisch lezen en schrijven met een sub-score van 8 of hoger in Essay in oude zat; of
Een minimumscore van 590 in op bewijs gebaseerd lezen en schrijven in nieuwe SAT

HANDELEN

Een minimale score van 23 in zowel ACT Engels als Reading

GCE O-Level / GCSE Engels / Engels Taal / Engelse literatuur

Grade C / Grade 4

IGCSE Eerste taal Engels

Grade C / Grade 4

IGCSE Engels als tweede taal

Grade B / Grade 5

GCE AS of A-niveau Engels

Rang E

HKDSE Engelse taal

Niveau 3

HKALE Gebruik van het Engels

Rang E

IB

Graad 4 in:
IB Engels A (hoger of standaard niveau); of
IB Engels B (hoger niveau); of
IB Engelse literatuur en prestaties (standaardniveau)

OF

Graad 5 in:
IB Engels B (standaardniveau)

anderen

Andere Engelse taalkwalificaties die door de universiteit aanvaardbaar worden geacht

105797_DSC01507.JPG

Admissions Scholarships

Kandidaten met uitstekende academische prestaties krijgen de kans om toelatingsexamens te ontvangen:

 

HKD

Amerikaanse Dollar

Volledige beurs*

190.000 per jaar

24.000 per jaar

Halve beurs *

95.000 per jaar

12.000 per jaar

* Met goedkeuring van de universiteit.

Laatst bijgewerkt op sep 2020

Over de school

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgr ... Lees meer

The School of Communication of Hong Kong Baptist University was founded in 1968. It provides a comprehensive range of programmes in communication available in Hong Kong at the undergraduate and postgraduate levels. Lees Minder