Lees de Officiële Beschrijving

Internationale marketing

International Marketing onderzoekt de impact van economische, culturele, politieke, juridische en andere milieu-invloeden op internationale marketing. In deze context ligt de focus op het identificeren en analyseren van wereldwijde marketingmogelijkheden en het onderzoeken van strategieën voor producten, prijzen, distributie en promotie.

Specialisatiecursussen

  • International Marketing Management (verplicht)
  • Consumentengedrag (verplicht)
  • Merkmanagement (verplicht)
  • Marketingonderzoeksmethoden (verplicht)
  • Internationale zaken
  • ondernemerschap
  • Internationale zakelijke onderhandelingen
  • Strategisch management
  • Internation Investment Analysis
  • Internationale financiën
  • M
  • Financiële markten en instellingen
  • Chinese zakelijke omgeving
  • Chinese cultuur
  • China Ondernemingsrecht
  • Zakendoen in China

* NB: Studenten moeten alle verplichte specialisatiecursussen van hun eigen majors volbrengen. Bovendien moeten ze nog 7 andere specialisatiecursussen van andere majors selecteren.

Studieduur

4 jaar

Inschrijving

Spring Semester / Autumn Semester

Deadline voor aanmelding

  • 30 december voor het voorjaarssemester
  • 30 juni voor Autumn Semester

Toelatingseis

Voltooid erkende secundaire of equivalente jaar 12-studies volgens de vereiste norm.

Vaardigheid in de Engelse taal. [TOEFL (IBT) 79 / IELTS 6.0 / TOEIC 750] (Interview kan nodig zijn)

Collegegeld

39.900 CNY / jaar

Degree Toegekend

Bachelor of Management in Business en Administration (International Marketing)

vragen

solbridge@bfsu.edu.cn

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 4 andere vakken van BFSU Solbridge International School of Business »

Laatst bijgewerkt op April 26, 2018
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
4 jaar
Prijs
39,900 CNY
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019

Location
Aanmeldingslimiet
Einddatum