Bachelor in de marketing

An-Najah National University

Programma Beschrijving

Lees de Officiële Beschrijving

Bachelor in de marketing

An-Najah National University

Faculteit

Faculteit Economie en Sociale Studies

programma beschrijving

In overeenstemming met de missie van An-Najah National University en de Faculteit van Economie en Bestuurswetenschappen om te voldoen aan de vereisten van het nieuwe tijdperk en bij te dragen aan de opbouw van een veelbelovende generatie van Palestijnse mensen, en gezien de groeiende vraag naar afgestudeerden van dit veld van Specialty of Business, de Marketing Afdeling werd opgericht in de Faculteit van Economie en Administratieve Wetenschappen in 1999-2000. De marketingafdeling van An-Najah werd de eerste marketingafdeling op dit niveau onder de Palestijnse universiteiten. Het werd een afzonderlijke afdeling in het eerste semester van het academische jaar 2003-2004. De marketingafdeling heeft momenteel zeven faculteitsleden van PhD's en Masters die gespecialiseerd zijn in marketing. Het wordt beschouwd als de derde afdeling in de faculteit in termen van het totale aantal studenten.

Visie
De visie die de marketingafdeling hanteert, is dat het zal bijdragen aan de Palestijnse en regionale economie door het te voorzien van academisch gekwalificeerde afgestudeerden die de verantwoordelijkheden van de besluitvorming kunnen dragen en een marketingstrategie kunnen formuleren. Deze visie vereist dat het departement door blijft gaan met het ontwikkelen van zijn onderwijs en het aantrekken van de beste academische kwalificaties, het bijwerken van onderwijsmethoden en het volledig gebruik maken van de informatie- technologiebronnen.

Missie
De afdeling Marketing richt zich op drie belangrijke gebieden: onderwijs, onderzoek en dienstverlening aan de gemeenschap. De missie van de marketingafdeling heeft de volgende doelen voor die gebieden vastgesteld:

  • Om studenten te voorzien van een uitstekende opleiding op het bachelorniveau en om studenten te helpen bij het verwerven van de vaardigheden en ervaring die hen kwalificeert voor het praktische leven en voor het succesvol voltooien van hun hogere studies.
  • Om afgestudeerde studenten een kans te bieden om uit te blinken in onderzoek gerelateerd aan problemen in de Palestijnse realiteit.
  • Om studenten en faculteitsleden van de afdeling Marketing aan te moedigen een bijdrage te leveren aan de activiteiten en de dienstverlening aan de Palestijnse samenleving.

Doelstellingen van het programma
Als een middel om de visie te bereiken, probeert het programma de volgende doelstellingen te bereiken:


Ten eerste: kennis en inzicht in uitkomsten:

1. Algemene kennisuitkomsten
Dergelijke kennis kan worden geboden door de kernvakken die de studenten volgen. Deze cursussen omvatten: Islamitische cultuur, Arabische taal, Engelse taal en computercursussen.

2. Gerelateerde algemene kennisuitkomsten:
Dergelijke kennis kan worden geboden door keuzevakken.

3. Uitkomsten van veldkennis:
Het programma biedt verschillende soorten marketingcursussen (verplicht en selectief) die worden beschouwd als basis voor het upgraden van studies voor de toekomst. Deze cursussen omvatten: Marketing Management, Management, Global Marketing Products Management, Marketing Research, Sales Management en Consumer Behavior.

Ten tweede: ervaringsuitkomsten

1. Analyseren van de resultaten van vaardigheden, zoals vaardigheden die worden aangeboden door bedrijfsfinanciering, onderzoek op het gebied van bedrijfsvoering en cursussen voor marketingcommunicatie.

2. Toegepaste resultaten van vaardigheden, zoals vaardigheden die worden aangeboden door veldopleidingen (200-urige training) en afstudeeronderzoekscursussen.

Industrie

De marketingafdeling communiceert continu met de lokale private en publieke gemeenschapsinstellingen, zoals de Palestijnse Communications Company, mobiele bedrijven (jawwal), lokale banken en non-profitorganisaties die in Palestina werken en slaagden erin hun samenwerking te krijgen via meerdere trainingsprogramma's die studenten helpen om doe wetenschappelijk onderzoek naast het hosten van veel van de managers van privé-bedrijven met veel ervaring op het gebied van marketing om hun ervaringen met de studenten te delen.

Onderwijzen en leren

De samensmelting van het theoretische en praktische onderwijs, maar ook elektronische post vanuit een studentenperspectief, kan de basisbegrippen en -principes krijgen die verband houden met specialisatie en gelijke tred houden met hun toepassingen in de lokale markt en training over het gebruik van nieuwe methoden van e-mail. leren als Moodle-programma.

Cursussen en beoordeling

De student wordt beoordeeld aan de hand van de theoretische en praktische examens, deelname aan de klas, veldtaak en huiswerk.

Deze school biedt programma's in:
  • Engels
An-Najah National University

Laatst bijgewerkt op January 24, 2018
Duur & Kosten
Deze cursus is Campus gesitueerd
Start Date
Startdatum
Aug. 2019
Duration
Duur
4 jaar
Voltijd
Price
Prijs
30 JOD
Per tegoeduur
Locations
Staat Palestina - Nablus
Startdatum : Aug. 2019
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan
Dates
Aug. 2019
Staat Palestina - Nablus
Aanmeldingslimiet Vraag informatie aan
Einddatum Vraag informatie aan