Lees de Officiële Beschrijving

IFA Paris Bachelor Certified door FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)

  • Duur: 3-jarig programma in het Engels
  • Campussen: Parijs
  • Formaat: flexibel
  • Volgende inname: september 2019
  • ECTS Credits: 180
  • Aanvraagkosten: € 150
  • Collegegeld / jaar: € 8.400 in Parijs
  • Beperkt tot: 25 studenten per klas


"Achter elke succesvolle ontwerper bevindt zich een succesvolle zakelijke persoon"


Invoering

De Bachelor in Fashion Marketing heeft een innovatieve structuur die de mogelijkheid vergroot om een robuust businesscurriculum voor mode te hebben dat creativiteit en talent stimuleert, terwijl de tweedeling tussen Oost en West wordt onderzocht in termen van strategieën voor marketing, communicatie, distributie en branding. Het is gebaseerd op een gemeenschappelijk eerste jaar en is bedoeld om in het tweede en derde jaar in twee verschillende cursussen te worden gesplitst, om een meer diepgaande en specifieke praktische kennis van de gewenste specialisatie te geven, eindigend met een specifieke prijs.

De modules bieden een systemische training, een constante uitdaging voor alle studenten die elk specifiek vermogen volgen door individuele opdrachten, teamwork en ontdekking van de industrie. De praktische toepassing van de theoretische kennis wordt gerechtvaardigd door excursies en workshops door mode-, bedrijfs-, branding- en marketingexperts.

Hoewel de cursus is opgebouwd rond een unieke module en leerervaringen, is het hoogtepunt onze faculteit van bekwame en gemotiveerde docenten die uit meer dan 20 verschillende landen komen. Deze ware educatieve smeltkroes stelt de studenten in staat te profiteren van verschillende culturele perspectieven die op hun beurt hun neiging om problemen op creatieve en onconventionele manieren te analyseren en op te lossen stimuleert.

De 3 jaar structurering van de cursus komt overeen met de 3 niveaus die zijn geïdentificeerd in het kader voor hoger onderwijs. De cursus is gebouwd in overeenstemming met de principes van het Bologna-verdrag en verleent de deelnemers bij voltooiing een totaal van 180 ECTS (60 ECTS per jaar).


Toelating

Toelatingseisen:

  • Minimaal 18 jaar oud
  • Middelbare school of gelijkwaardigheid
  • IELTS 5.5 of TOEFL IBT 65 (of gelijkwaardigheid) of bewijs van studie in het Engels, voor niet-moedertaalsprekers Engels
  • Een sterke motivatie in Fashion
  • Interview (op de campus of Skype)

Te verstrekken documenten:

  • Vul het online aanvraagformulier in
  • Laatste transcript van de middelbare school
  • Kopie van het diploma van de middelbare school of de gelijkwaardigheid ervan
  • Motivatiebrief
  • CV / CV
  • Paspoort foto
  • Kopie van paspoort


Cursusstructuur

Eerste jaar

In het kader van het hoger onderwijs komt het eerste jaar overeen met een HE-niveau 4. Studenten volgen kernmodules om het universum van de modewereld te ontdekken. Ze verwerven basisvaardigheden op het gebied van marketing, communicatie, marktonderzoek, human resources en accounting om de pedagogische basis van hun leercurve te leggen.

Module groeperingen:

  • Marketing Foundations: is waar studenten in een breed kader kennis gaan maken met de wereld van marketing.
  • Basic Marketing Principles Segmentering, Targeting en Positionering Consumentengedrag Basismarketing Communicatie
  • Fashion Business: is de modulegroep waar studenten als ondernemers worden voorgesteld aan hun carrière.
  • Basis Accounting en Statistieken Human Resources Mode Industrie Cyclus Mode Distributie Panorama Modemerken
  • Fashion Environment: dit is de zeer specifieke module om de kernen en specifieke kenmerken van een carrière in de mode te openen, waarbij studenten worden begeleid om de basisprincipes van creatie te leren.
  • Kledingtypologie Productontwikkeling Kleurentheorie en modetrends ontwerpen
  • Digital Fashion: is de modulegroepering die praktische en elektronische vaardigheden uitdaagt, die bekwaam moeten zijn in eigendom van iedereen in de branche.
  • Office Pack Basis Internetvaardigheden Grafische vaardigheden
  • Ondersteunende studies: biedt studenten de tools die nodig zijn om hun inzicht in hun persoonlijke, carrière- en industrie-gebaseerde ontwikkeling te ontwikkelen.
  • Hedendaagse modegeschiedenis: modecultuur modeverslag persoonlijk


Tweede jaar

In het kader van het hoger onderwijs komt het tweede jaar overeen met een HE-niveau 5. In deze fase van hun leerervaring worden studenten uitgenodigd zich te specialiseren in Fashion Marketing. De nadruk ligt op marketingcommunicatie met een perfecte mix van zakelijke en creatieve modules.

Module groeperingen:

  • Marketingstichtingen: deze modulegroep is gestructureerd rond zowel strategische als operationele perspectieven van Fashion Marketing om studenten een diepgaand en innovatief begrip van hun discipline te geven.
  • Strategische marketing: media en reclame PR en merkcommunicatie Retailmanagement Kopen en Merchandising Visual Merchandising
  • Fashion Business: deze tweede aflevering stelt studenten in staat hun zakelijke en ondernemersvaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Financiën en begroting E-Fashion Wereldwijde sociale economie en opkomende markten Marktonderzoek
  • Fashion Environment: de modules waaruit deze tweede aflevering bestaat, richten zich op de constructie van kleding.
  • Textile Technology Garment Productie en kwaliteit Technische bestanden
  • Ondersteunende studies: in het tweede jaar vormt deze modulegroep een platform om de professionele en creatieve vaardigheden van de studenten verder te ontwikkelen om ze klaar te maken voor hun derdejaars stage.
  • Voorbereiding op stage Persoonlijk
  • Digital Fashion: studenten zullen de basics die ze tijdens hun eerste jaarsmodellengroep hebben geleerd, implementeren om hun vaardigheden toe te passen op het creëren van marketingmateriaal.


Derde jaar

In het kader van het hoger onderwijs komt het derde jaar overeen met een HE-niveau 6. In het eindproces van hun leerervaring mobiliseren studenten alle overdraagbare vaardigheden die eerder zijn verworven om de uitdagingen te overwinnen die de ontwikkeling van hun eigen persoonlijke project met zich meebrengt. . Studenten die de specialisatie Modemarketing kiezen, moeten een uitgebreid marketingplan opstellen met de nadruk op merk- en communicatiestrategieën.

Samen zullen studenten een stageperiode moeten afleggen om hun theoretische kennis in een praktische context toe te passen.


Werkdruk van studenten gedurende de 3 jaar

Totale werkbelasting 3893 uur
2257 uur colleges van aangezicht tot aangezicht
1456 uren zelfstudie
180 uur van de industrie netwerken

Ga voor meer informatie en om de programmabrochure te downloaden naar: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-marketing

Opleiding te volgen in:
Engels

Zie 2 andere vakken van IFA Paris »

Laatst bijgewerkt op January 10, 2019
Deze cursus is Campus based
Begindatum
Sept. 2019
Duration
3 - 3 jaar
Voltijd
Prijs
8,400 EUR
Aanvraagkosten 150 EUR
Op locaties
Op datum
Begindatum
Sept. 2019
Aanmeldingslimiet

Sept. 2019

Meet IFA Paris Lecturer Anastasios Sofroniou: "Be curious all the time"