Beschrijving van opleiding
IFA Paris Bachelor Certified door FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)Duur: 3-jarig programma in het Engels
Campussen: Parijs
Formaat: flexibel
Volgende inname: september 2020
ECTS Credits: 180
Aanvraagkosten: € 150
Collegegeld / jaar: € 8.400 in Parijs, € 7.400 in Parijs
Beperkt tot: 25 studenten per klas"Achter elke succesvolle ontwerper bevindt zich een succesvolle zakelijke persoon"InvoeringDe Bachelor in Fashion Marketing heeft een innovatieve structuur die de mogelijkheid vergroot om een robuust zakelijk curriculum voor mode te hebben dat creativiteit en talent stimuleert, terwijl de dichotomieën tussen Oost en West worden verkend in termen van strategieën voor marketing, communicatie, distributie en branding. Het rekent op een gemeenschappelijk eerste jaar met de Bachelor Visual Merchandising en is bedoeld om te worden opgesplitst in twee verschillende cursussen voor het tweede en derde jaar, om een meer diepgaande en specifieke praktische kennis van de gewenste specialisatie te geven, eindigend met het specifieke afstuderen .
De modules bieden een systemische training, een constante uitdaging voor alle studenten die elk specifiek vermogen volgen door individuele opdrachten, teamwork en ontdekking van de industrie. De praktische toepassing van de theoretische kennis wordt gerechtvaardigd door excursies en workshops door mode-, bedrijfs-, branding- en marketingexperts.
Hoewel het programma is opgebouwd rond unieke modules en leerervaringen, is het hoogtepunt onze faculteit van bekwame en gemotiveerde docenten die uit meer dan 20 verschillende landen komen. Deze echte educatieve smeltkroes stelt de studenten in staat te profiteren van verschillende culturele perspectieven die op hun beurt hun neiging stimuleren om problemen op creatieve en onconventionele manieren te analyseren en op te lossen.
Studenten die zijn ingeschreven voor het IFA Paris Bachelor in Fashion Marketing-programma hebben de mogelijkheid om de optie te kiezen om de FEDE European Bachelor's in Marketing te volgen aan het einde van het 2e jaar van het Bachelor of Fashion Marketing-programma en een drievoudige prijs te ontvangen:De Bachelor of Fashion Marketing door IFA Paris
De Europese bachelor in marketing door FEDE *
Het door de staat geaccrediteerde diploma met niveau 2-registratie bij France Competence ** (voorheen bekend als RNCP) met de titel "Responsable Marketing et Commercial"Studenten die het niveau 2 geaccrediteerd diploma van "Responsable Marketing et Commercial" behalen, zullen profiteren van een erkenning door een overheidsinstantie waarin wordt verklaard dat hun programma het equivalent is van een bachelordiploma. Met een Level 2-certificering kunnen studenten toegang krijgen tot postdoctorale programma's die worden aangeboden door openbare universiteiten. Frankrijk Competentie (of RNCP-certificeringen) wordt ook internationaal erkend door verschillende regelgevende instanties (QAA in het VK, YoK in Turkije, AQA in Australië, Chinese MOE, om er maar een paar te noemen).
De 3 jaar structurering van de cursus komt overeen met de 3 niveaus die zijn geïdentificeerd in het kader voor hoger onderwijs. De cursus is gebouwd in overeenstemming met de principes van het Bologna-verdrag en verleent de deelnemers bij voltooiing een totaal van 180 ECTS (60 ECTS per jaar).ToelatingToelatingseisen:Minimaal 18 jaar oud
Middelbare school of gelijkwaardigheid
IELTS 5.5 of TOEFL IBT 65 (of gelijkwaardigheid) of bewijs van studie in het Engels, voor niet-moedertaalsprekers Engels
Een sterke motivatie in Fashion
Interview (op de campus of Skype)Te verstrekken documenten:Vul het online aanvraagformulier in
Laatste transcript van de middelbare school
Kopie van het diploma van de middelbare school of de gelijkwaardigheid ervan
Motivatiebrief
CV / CV
Paspoort foto
Kopie van paspoortCursusstructuurEerste jaar
In het kader van het hoger onderwijs komt het eerste jaar overeen met een HE-niveau 4. Studenten volgen kernmodules om het universum van de modewereld te ontdekken. Ze verwerven basisvaardigheden op het gebied van marketing, communicatie, marktonderzoek, human resources en accounting om de pedagogische basis van hun leercurve te leggen.
Module groeperingen:Marketing Foundations: is waar studenten in een breed kader kennis gaan maken met de wereld van marketing.
Basic Marketing Principles Segmentering, Targeting en Positionering Consumentengedrag Basismarketing Communicatie
Fashion Business: is de modulegroep waar studenten als ondernemers worden voorgesteld aan hun carrière.
Basis Accounting en Statistieken Human Resources Mode Industrie Cyclus Mode Distributie Panorama Modemerken
Fashion Environment: dit is de zeer specifieke module om de kernen en specifieke kenmerken van een carrière in de mode te openen, waarbij studenten worden begeleid om de basisprincipes van creatie te leren.
Kledingtypologie Productontwikkeling Kleurentheorie en modetrends ontwerpen
Digital Fashion: is de modulegroepering die praktische en elektronische vaardigheden uitdaagt, die bekwaam moeten zijn in eigendom van iedereen in de branche.
Office Pack Basis Internetvaardigheden Grafische vaardigheden
Ondersteunende studies: biedt studenten de tools die nodig zijn om hun inzicht in hun persoonlijke, carrière- en industrie-gebaseerde ontwikkeling te ontwikkelen.
Hedendaagse modegeschiedenis: modecultuur Modenieuws Persoonlijke en professionele ontwikkeling Werkmethodologie.Tweede jaar
In het kader van het hoger onderwijs komt het tweede jaar overeen met een HE-niveau 5. In deze fase van hun leerervaring worden studenten uitgenodigd zich te specialiseren in Fashion Marketing. De nadruk ligt op marketingcommunicatie met een perfecte mix van zakelijke en creatieve modules.
Module groeperingen:Marketingstichtingen: deze modulegroep is gestructureerd rond zowel strategische als operationele perspectieven van Fashion Marketing om studenten een diepgaand en innovatief begrip van hun discipline te geven.
Strategische marketing: media en reclame PR en merkcommunicatie Retailmanagement Kopen en Merchandising Visual Merchandising
Fashion Business: deze tweede aflevering stelt studenten in staat hun zakelijke en ondernemersvaardigheden verder te ontwikkelen.
Financiën en begroting E-Fashion Wereldwijde sociale economie en opkomende markten Marktonderzoek
Fashion Environment: de modules waaruit deze tweede aflevering bestaat, richten zich op de constructie van kleding.
Textile Technology Garment Productie en kwaliteit Technische bestanden
Ondersteunende studies: in het tweede jaar vormt deze modulegroep een platform om de professionele en creatieve vaardigheden van de studenten verder te ontwikkelen om ze klaar te maken voor hun derdejaars stage.
Voorbereiding op stage Personal & amp; Professionele ontwikkeling Creatief schrijven 1 en 2
Digital Fashion: studenten zullen de basics die ze tijdens hun eerste jaarsmodellengroep hebben geleerd, implementeren om hun vaardigheden toe te passen op het creëren van marketingmateriaal.Derde jaar
In het kader van het hoger onderwijs komt het derde jaar overeen met een HE-niveau 6. In het eindproces van hun leerervaring mobiliseren studenten alle overdraagbare vaardigheden die eerder zijn verworven om de uitdagingen te overwinnen die de ontwikkeling van hun eigen persoonlijke project met zich meebrengt. . Studenten die de specialisatie Modemarketing kiezen, moeten een uitgebreid marketingplan opstellen met de nadruk op merk- en communicatiestrategieën.
Samen zullen studenten een stageperiode moeten afleggen om hun theoretische kennis in een praktische context toe te passen.Werkdruk van studenten gedurende de 3 jaarTotale werkbelasting 3893 uur 2257 uur colleges van aangezicht tot aangezicht 1456 uren zelfstudie 180 uur van de industrie netwerken
Ga voor meer informatie en om de programmabrochure te downloaden naar: https://www.ifaparis.com/courses/undergraduate/bachelor-fashion-marketing