Bachelor in handel en marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Marketing is essentieel in elk aspect van het leven - we zijn omringd door merken die onze beslissingen beïnvloeden, en in bepaalde situaties kunnen we alleen slagen als we leren hoe we ons persoonlijke merk kunnen verkopen.
Handel en marketing biedt fundamentele zakelijke en economische kennis die een ongeëvenaard scala aan mogelijke richtingen biedt voor carrière en bijscholing. Studenten kunnen hun vaardigheden ontwikkelen tijdens praktische trainingen in groepen met de begeleiding van erkende experts uit de industrie via taken van toonaangevende bedrijven. De gebieden marketing, PR, reclame en communicatie zijn allemaal open snelwegen voor onze afgestudeerden

HET PROGRAMMA IS ONTWORPEN VOOR PARTICULIEREN DIE:

Heeft sterke verbale en schriftelijke communicatieve vaardigheden, je bent waakzaam oplettend en up-to-date over wat er gaande is in de zakenwereld en geïnteresseerd in het concept en de werking van commercie en marketing.

KERNPROJECTEN:

Handelsprincipes, Bedrijfseconomie, Handel en Handel, Management en organisatie, Internationale economie, Geïntegreerde marketingcommunicatie, Marktonderzoek, Reclame en mediaplanning, Public relations theorie en praktijk, Digitale marketing, Internationale handelstransacties, Projectbeheer, Operations management

specialisaties:

• Europese marketing
• Wereldwijd commercieel management

Specialisaties worden alleen gestart als minimaal 15 studenten lid willen worden van de specialisatie.

Ben je geïnteresseerd in 2 graden? In slechts 3,5 jaar kun je een Handels- en Marketing BA-graad halen bij Metropolitan, evenals een International Business BA-graad bij Coventry University.

CARRIERE VOORUITZICHTEN:

• expert die werkt voor de handels- en marketingafdelingen van multinationale en nationale bedrijven
• expert die werkt voor reclame- en PR-bureaus
• manager van startende bedrijven
• leidinggevenden of marketingprofessional van kleine en middelgrote ondernemingen
• expert in de non-profitsector

Kwalificatie zoals gespecificeerd in het diploma:

Econoom in handel en marketing

Hoofd van het programma:

Árpád Papp-Váry, Ph.D., habil, vicerector, decaan van de Heller Farkas faculteit Toerisme en Economie, hoofd van het Institute of Marketing, hoofd van het Commerce and Marketing Program, universitair hoofddocent, vicepresident van de Hongaarse marketing Vereniging

"Werkgevers verwachten van ons dat we afgestudeerden trainen die zich snel kunnen aanpassen en die over de juiste vaardigheden en kennis beschikken om de uitdagingen van hun respectievelijke baan aan te gaan. Recruiters benadrukken ook het belang van vloeiende competenties in de tweede taal en effectieve communicatievaardigheden voor mensen die op zoek zijn naar een zakelijke carrière. Daarom houden we onze beide vaardigheden scherp in ons programma en stimuleren we commercie en mediastudenten om een ​​deel van hun professionele lessen in een vreemde taal te studeren. Bovendien kunnen ze hun kennis ook bij een groot aantal buitenlandse universiteiten verbeteren dankzij het uitgebreide netwerk van partnerinstellingen van Metropolitan. Tijdens mijn studies had ik ook een aandeel in de blootstelling aan internationale leerervaringen aan buitenlandse instellingen voor hoger onderwijs en ik geloof dat Metropolitan alles heeft wat individuele studenten nodig hebben om rijke zakelijke kennis en vaardigheden te verwerven, naast deel te worden van een werkelijk verbazingwekkende gemeenschap. "

Gábor Rekettye, universitair hoofddocent

"Als uw interesses niet beperkt zijn tot de strikte wereld van cijfers of economie zelf, maar u ook de behoefte voelt om achter de façade te kijken om diepere onderliggende processen te identificeren en te begrijpen, kan ik het programma Commerce en Marketing van ganser harte aanbevelen. Naast het beheersen van de kneepjes van marketingplanning, leer je bij Metropolitan ook hoe je dit op de meest effectieve manier presenteert en communiceert. "

Árpád Papp-Váry, Ph.D., habil, Vice Rector, Dean of the Heller Farkas Faculteit Toerisme en Economie

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

We are inspired by creativity. The art of creative education is the core value of our University. It is embodied in our teaching methods, it is a central concept in our approach and our students’ atti ... Lees meer

We are inspired by creativity. The art of creative education is the core value of our University. It is embodied in our teaching methods, it is a central concept in our approach and our students’ attitude. Creativity is the force organizing everyday life at the University paving the way to the future success of our students. We offer a stimulating environment and a unique atmosphere that motivate our students to make use of a wide range of unparalleled opportunities and apply their knowledge in practice looking for new, innovative solutions. This inspiring world offers the key to creative thinking, which is the most immediate expectation in today’s labour market and a crucial issue of the future. Lees Minder
Boedapest , Antalya + 1 Meer Minder