Deze nationaal geaccrediteerde cursus is bedoeld om docenten voor jonge kinderen af te studeren die bekwame leraren zijn die klaar zijn om te werken op scholen en in een reeks instellingen voor jonge kinderen.
Een belangrijk kenmerk van deze cursus is het verbinden van theorie met praktijk. Afgestudeerden zullen de kennis hebben en in staat zijn om educatieve programma's voor jonge kinderen te ontwikkelen voor kinderen vanaf de geboorte tot 8 jaar.
Door partnerschappen met meer dan 1000 scholen en instellingen voor jonge kinderen kunnen leerkrachten in de pre-service ervaring opdoen in diverse omgevingen, waaronder openbare, particuliere, grootstedelijke, regionale en afgelegen contexten die werken met kinderen, gezinnen en gemeenschappen.
Daarnaast is een onderscheidend kenmerk van deze cursus dat pre-service docenten in het vierde jaar van hun cursus de mogelijkheid hebben om hun kennis en vaardigheden te specialiseren en te verbreden in een interessegebied. Er zijn ook eenheden beschikbaar in de mate die pre-service leraren in staat stellen om accreditatie-eisen te voltooien om les te geven in katholieke scholen.
Pre-service leraren van het laatste jaar kunnen een plaats in het stageprogramma aanvragen in een school of in een omgeving voor vroeg leren.CursusinvoerAcademische toelatingsvoorwaarden (Band 3)De volgende cursusspecifieke toelatingsvoorwaarden zijn verplicht en moeten door alle aanvragers worden vervuld. Deze vereisten zijn een aanvulling op of vervangen de minimumvereisten die zijn uiteengezet in het onderstaande gedeelte Academische toelatingseisen.
Alle aanvragers moeten voldoen aan niet-academische criteria, naast aan academische toelatingscriteria. De niet-academische capaciteiten van aanvragers worden beoordeeld op basis van het invullen van een online vragenlijst voor niet-academische vereisten voor lerareninvoer (NARTE).
Alle aanvragers moeten voldoen aan de academische toelatingseisen voor deze cursus. De indicatieve of gegarandeerde ATAR is zoals gepubliceerd (indien van toepassing) of aan academische toelatingsvoorwaarden kan worden voldaan door een van de volgende zaken te voltooien:AQF Cert IV;
Succesvol afgerond 0.25 EFTSL van studie op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig);
Speciale tertiaire toelatingsproef; *
Universitaire voorbereidingscursus; *
Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
Aboriginal Student Intake Test; of*
Experience Based Entry Scheme. ** Meer informatie is te vinden op de Inschrijfpagina van de cursus.
Voor internationale studenten omvatten de vereisten uw middelbare schoolresultaten.Engelse taalvereisten (Band 5)Internationale studenten moeten een IELTS Academic behalen met een gemiddeld niveau van 7,5 of meer, verdeeld over de vier componenten luisteren, spreken, lezen en schrijven; geen score onder niveau 7,0 in geen van deze componenten; en een score van 8,0 of meer op de onderdelen spreken en luisteren. Internationaal geschoolde aanvragers kunnen ook verplicht zijn om aan deze vereiste te voldoen.
Minimale Engelse standaardvereisten voor deze cursus kunnen ook worden vervuld met een van de volgende:Jaar 12 Engels ATAR / Engelse literatuur ATAR klasse C of beter of gelijkwaardig;
Speciale tertiaire toelatingsproef; *
Succesvol afgerond met 1,0 EFTSL studie op bachelorniveau of hoger in het VK, Ierland, de VS, NZ of Canada;
Universitaire voorbereidingscursus;
Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
Aboriginal Student Intake Test; *
AQF Diploma, Advanced Diploma of Associate Degree; of
Met succes 0,375 EFTSL studie afgerond op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig).Notitie:
Als het secundair onderwijs en de diplomastudies binnen een periode van 2 jaar zijn voltooid voordat de inschrijving in Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, het VK of de VS is aangevraagd, hoeven aanvragers geen bewijs van Engelse bekwaamheid te overleggen.
Kandidaten die hun secundair onderwijs in Zuid-Afrika in het Engels hebben afgerond en een bachelordiploma in het Engels hebben behaald aan een Zuid-Afrikaanse universiteit, worden geacht te hebben voldaan aan de Engelse taalvereisten.
Aanvragers uit Seychellen:
Succesvolle afronding van het International General Certificate of Secondary Education (IGCSE) graad C of hoger, PLUS een afgerond 4 jaar nationaal diploma.
cursus detailsBeschikbaarheid van semestersSemester 1: Studeer voltijds aan Joondalup, Mount LawleyCursusstructuur Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten LIT1200 Persoonlijke geletterdheid NUM1200 Persoonlijke rekenvaardigheid Studenten moeten de bovenstaande twee eenheden LIT1200 (Personal Literacy) en NUM1200 (Personal Numeracy) voltooien om te voldoen aan de vereisten van de Literacy and Numeracy Test for Initial Teacher Education Students (LANTITE). Alle studenten die zich vanaf 1 januari 2017 inschrijven voor een geaccrediteerde pre-service lerarenopleiding (undergraduate en graduate), moeten met succes toetsen afleggen over hun persoonlijke niveau van geletterdheid en rekenvaardigheid om te slagen. Studenten die zich inschrijven voor de Bachelor of Education (Early Childhood Studies) moeten beide onderdelen van de persoonlijke alfabetiserings- en numerificatietoets voor initiële lerarenopleiding (LANTITE) met succes voltooien om zich boven 240 studiepunten in hun cursus in te schrijven.
Jaar 1 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten AED1240 Drama Arts in Early Childhood Education 15 ECS1240 Educator worden voor jonge kinderen 15 ECS1250 Leren en lerenden 15 LAN1009 Communicatieve vaardigheden voor lesgeven en leren 15 Jaar 1 - Semester 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten ECS1265 Leren en ontwikkeling van jonge kinderen 15 LAN1265 Engels 1: mondelinge communicatie 15 ECS1245 Spelen en pedagogie 15 IPP1260 Onderzoek in de beroepspraktijk (kinderopvang) 15 Jaar 2 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten ECM2260 Wiskunde voor jonge kinderen 1 15 ECS2240 Het gedrag van kinderen begeleiden in positieve leeromgevingen 15 MUE2240 Music Arts in Early Childhood Education 15 SCE2240 Wetenschap en technologieonderwijs voor jonge kinderen 15 Jaar 2 - Semester 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten ECS3260 Het leren van jonge kinderen beoordelen en evalueren 15 HPE2260 Gezondheid en lichamelijke opvoeding voor jonge kinderen 15 LAN2266 Engels 2: geletterdheid leren in de eerste jaren 15 IPP2260 Onderzoek in de beroepspraktijk (K / PP) 15 Jaar 3 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten AED3245 Beeldende kunst in het onderwijs voor jonge kinderen 15 EDS3240 Inclusief kinderen met speciale onderwijsbehoeften 15 LAN3246 Engels 3: Geletterdheid in de Junior Primary Years of School 15 SSE3260 Social Science Education in Early Childhood 15 Jaar 3 - Semester 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten ECM3260 Wiskunde voor jonge kinderen 2 15 EDF3201 Lesgeven aan inheemse Australische studenten 15 LAN3260 Engels 4: Planning en differentiatie van het Engelse curriculum in de vroege kinderjaren 15 IPP3260 Onderzoek naar professionele praktijk 3: Junior Primary 15 Jaar 4 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten IPP4350 Assistent-docentenprogramma 30 TPA4100 Beoordeling van onderwijsprestaties 15 Eenheid van specialisatie x 1 15 OF Keuzeruimte x 1 15 Jaar 4 - Semester 2
Studenten moeten een van de volgende vier opties selecteren:
Optie 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten ECS4330 Leidend in instellingen voor jonge kinderen 15 Eenheid van specialisatie x 3 45 Optie 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten Studenten willen misschien hun keuzevakken diversifiëren en een brede hoeveelheid kennis ontwikkelen die relevant is voor voor- en vroegschoolse educatie. Als deze optie de voorkeur heeft, moeten studenten ECS4330 en ECS4261 voltooien, evenals twee (2) eenheden van een van de vijf specialisatiegebieden of van de aanvullende keuzevakken die hieronder worden vermeld. Als studenten deze optie selecteren, wordt er geen specialisatie vastgelegd op het academische transcript. LAN4228 Literacy Coaching in Junior Primary 15 LIT4260 Kinderliteratuur in de klas 15 SCE4270 Geïntegreerde wetenschap onderwijzen in Junior Primary Years 15 Optie 3 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten EDU4226 Schoolgebaseerd project 60 Optie 4 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten EDU4227 Stage 60 Cursus leerresultatenPas brede discipline kennis toe op een reeks theoretische en praktische situaties voor jonge kinderen.
Communiceer kennis en waarden uit de vroege kinderjaren in professionele en publieke contexten.
Demonstreer een wereldwijde kijk met respect voor culturele diversiteit, inclusief inheemse culturele competentie.
Demonstreer autonomie, verantwoordelijkheid en oordeel voor eigen leren en beroepspraktijk.
Denk creatief na om uitdagingen te anticiperen en discipline-specifieke oplossingen / reacties te genereren.
Denk kritisch na om complexe problemen uit de vroege kinderjaren te analyseren, interpreteren en conceptualiseren.
Gebruik digitale technologieën en geletterdheid om relevante informatie uit meerdere bronnen te openen, te evalueren en samen te stellen.
Werk samen en toon initiatief om sociale, duurzame en ethische waarden te implementeren.Professionele erkenningGeaccrediteerd door: Australian Children's Education & Care Quality Authority (ACECQA)
Geaccrediteerd door: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)CarrièremogelijkhedenDeze cursus creëert afgestudeerden van hoge kwaliteit die klaar zijn om aan de slag te gaan in de sector van het onderwijs voor jonge kinderen, inclusief het lesgeven aan kinderen vanaf de geboorte tot 8 jaar.Mogelijke toekomstige functietitelsKleuter, Kleuterleidster of Junior Kleuterleidster, Child Care Professional, Pedagogical Leader, Centre Director.