Deze landelijk geaccrediteerde cursus biedt de mogelijkheid voor mensen met een passie voor een bepaalde vakspecialisatie en de wens om met jonge mensen te werken, om secundaire leraren te worden.
Studenten bestuderen hun favoriete specialisatiegebieden samen met een reeks kerneducatie-eenheden die inspelen op de belangrijkste onderwijsbehoeften van jongeren. Studenten die afstuderen aan deze cursus zullen de flexibiliteit hebben om aan de slag te gaan op zowel particuliere als secundaire middelbare scholen.
Een belangrijk kenmerk van de cursus is de nadruk op het gebruik van informatietechnologie (IT) in leren en onderwijzen. Naast het verwerven van de professionele kennis die nodig is om IT met succes in leerprogramma's op te nemen, leren studenten hun eigen IT-vaardigheden te ontwikkelen, ervoor te zorgen dat ze professioneel zijn voorbereid op lesgeven en het vertrouwen hebben om het leren van studenten op nieuwe en innovatieve manieren te bevorderen.CursusinvoerAcademische toelatingsvoorwaarden (Band 3)De volgende cursusspecifieke toelatingsvoorwaarden zijn verplicht en moeten door alle aanvragers worden vervuld. Deze vereisten zijn een aanvulling op of vervangen de minimumvereisten die zijn uiteengezet in het onderstaande gedeelte Academische toelatingseisen.
Alle aanvragers moeten voldoen aan niet-academische criteria, naast aan academische toelatingscriteria. De niet-academische capaciteiten van aanvragers worden beoordeeld op basis van het invullen van een online vragenlijst voor niet-academische vereisten voor lerareninvoer (NARTE).
Een of meer van de majors in deze cursus heeft toelatingseisen. Raadpleeg de major voor meer informatie.
Alle aanvragers moeten voldoen aan de academische toelatingseisen voor deze cursus. De indicatieve of gegarandeerde ATAR is zoals gepubliceerd (indien van toepassing) of aan academische toelatingsvoorwaarden kan worden voldaan door een van de volgende zaken te voltooien:AQF Cert IV;
Succesvol afgerond 0.25 EFTSL van studie op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig);
Speciale tertiaire toelatingsproef; *
Universitaire voorbereidingscursus; *
Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
Aboriginal Student Intake Test; of*
Experience Based Entry Scheme. ** Meer informatie is te vinden op de Inschrijfpagina van de cursus.
Voor internationale studenten omvatten de vereisten uw middelbare schoolresultaten.Engelse taalvereisten (Band 5)Internationale studenten moeten een IELTS Academic behalen met een gemiddeld niveau van 7,5 of meer, verdeeld over de vier componenten luisteren, spreken, lezen en schrijven; geen score onder niveau 7,0 in geen van deze componenten; en een score van 8,0 of meer op de onderdelen spreken en luisteren. Internationaal geschoolde aanvragers kunnen ook verplicht zijn om aan deze vereiste te voldoen.
Minimale Engelse standaardvereisten voor deze cursus kunnen ook worden vervuld met een van de volgende:Jaar 12 Engels ATAR / Engelse literatuur ATAR klasse C of beter of gelijkwaardig;
Speciale tertiaire toelatingsproef; *
Succesvol afgerond met 1,0 EFTSL studie op bachelorniveau of hoger in het VK, Ierland, de VS, NZ of Canada;
Universitaire voorbereidingscursus;
Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
Aboriginal Student Intake Test; *
AQF Diploma, Advanced Diploma of Associate Degree; of
Met succes 0,375 EFTSL studie afgerond op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig).Notitie:
Als het secundair onderwijs en de diplomastudies binnen een periode van 2 jaar zijn voltooid voordat de inschrijving in Australië, Canada, Ierland, Nieuw-Zeeland, het VK of de VS is aangevraagd, hoeven aanvragers geen bewijs van Engelse bekwaamheid te overleggen.
Kandidaten die hun secundair onderwijs in Zuid-Afrika in het Engels hebben afgerond en een bachelordiploma in het Engels hebben behaald aan een Zuid-Afrikaanse universiteit, worden geacht te hebben voldaan aan de Engelse taalvereisten.
Aanvragers uit Seychellen:
Succesvolle afronding van het International General Certificate of Secondary Education (IGCSE) graad C of hoger, PLUS een afgerond 4 jaar nationaal diploma.
cursus detailsBeschikbaarheid van semestersSemester 1: Studeer voltijds aan Joondalup, Mount Lawley
Semester 2: studeer voltijds aan Joondalup, Mount LawleyCursusstructuur Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten LIT1200 Persoonlijke geletterdheid NUM1200 Persoonlijke rekenvaardigheid Studenten moeten de bovenstaande twee eenheden LIT1200 (Personal Literacy) en NUM1200 (Personal Numeracy) voltooien om te voldoen aan de vereisten van de Literacy and Numeracy Test for Initial Teacher Education Students (LANTITE). Alle studenten die zich vanaf 1 januari 2017 inschrijven voor een geaccrediteerde pre-service lerarenopleiding (undergraduate en graduate), moeten met succes toetsen afleggen over hun persoonlijke niveau van geletterdheid en rekenvaardigheid om te slagen. Studenten die zich inschrijven voor de Bachelor of Education (secundair), moeten beide onderdelen van de persoonlijke alfabetiserings- en numerificatietoets voor initiële lerarenopleiding (LANTITE) met succes voltooien om zich boven de 240 studiepunten in hun cursus in te schrijven.
Studenten moeten 10 kerneenheden, 10 Major Content-eenheden, 4 Minor Content-eenheden, 2 Major Curriculum-eenheden en 2 Minor Curriculum-eenheden voltooien. Studenten moeten ook 3 Practicum-eenheden voltooien. Opmerking: inhoudseenheden leiden studenten op in het vakgebied en zijn eenheden die worden aangeboden buiten de School of Education (met enkele uitzonderingen), terwijl leerplaneenheden uitleggen hoe ze het vakgebied aan anderen kunnen onderwijzen en eenheden zijn die worden aangeboden binnen de School of Education.
Jaar 1 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten EDU1010 Leraar worden 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Unit van Minor Inhoudseenheid 15 Jaar 1 - Semester 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten CUR1212 ICT-verbeterd curriculum 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Unit van Minor Inhoudseenheid 15 Jaar 2 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten EDU2110 Lesgeven, leren en beoordelen 15 Eenheid van majoor Curriculum-eenheid 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Jaar 2 - Semester 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten EDU2231 Positieve leeromgevingen creëren 15 Eenheid van majoor Curriculum-eenheid 15 PPA2211 Eerste professionele praktijk 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Jaar 3 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten EDU3104 Diversiteit in de secundaire klas 15 Unit van Minor Curriculum-eenheid 15 Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Unit van Minor Inhoudseenheid 15 Jaar 3 - Semester 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten Unit van Minor Curriculum-eenheid 15 CUR3211 Curriculum integreren in de praktijk 15 PPA3211 Tweede beroepspraktijk 15 EDF3101 Werken met inheemse Australische kinderen, jongeren en hun gezinnen 15 Jaar 4 - Semester 1 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten EDU4120 Geletterdheid in onderwijzen en leren 15 PPA4311 Assistent-docentenprogramma 30 TPA4100 Beoordeling van onderwijsprestaties 15 Jaar 4 - Semester 2 Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten Eenheid van majoor Inhoudseenheid 15 Unit van Minor Inhoudseenheid 15 CUR4210 Curriculumverrijking voor de belangrijkste secundaire specialisatie 15 EDP4111 Leraren en het onderwijssysteem 15 Opmerking: EDU4120 en EDF3101 worden aangeboden in verschillende semesters, afhankelijk van de campus waar de student zijn specialisaties voltooit. Het is essentieel dat studenten zich in het juiste semester en op de juiste campus inschrijven voor deze units. Let op: Er kunnen kleine verschillen zijn in de bovenstaande basiscursusstructuur, afhankelijk van de geselecteerde specialisaties. Studenten dienen hun cursuscoördinator of unit set-coördinator te raadplegen over hun studieprogramma.
Als alternatief kan een student ervoor kiezen om de onderstaande stage-eenheid te voltooien, met toestemming van de cursuscoördinator of Associate Dean. Studenten moeten doorgaans een gedegen academisch record aantonen (gearticuleerd met een WAM van 70 of hoger) en een voorbeeldig assistent-onderwijsprogramma - PPA4211 - typisch zeer competent of hoger. Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten SPL4157 Professioneel leren op school - stage 60 Majors die je in deze cursus kunt studerenBiologisch wetenschappelijk onderwijs
Ontwerp en technologieonderwijs
Drama-onderwijs
Engels onderwijs
Gezondheid en lichamelijke opvoeding
Home Economics Education
Geesteswetenschappen en sociale wetenschappen
Wiskunde Onderwijs
Muziekonderwijs
Visual Arts EducationCursus leerresultatenPas brede discipline kennis toe op een reeks theoretische en praktische discipline situaties.
Communiceer disciplinaire kennis en waarden in professionele en publieke contexten.
Demonstreer een wereldwijde kijk met respect voor culturele diversiteit, inclusief inheemse culturele competentie.
Demonstreer een wereldwijde kijk met respect voor culturele diversiteit, inclusief inheemse culturele competentie.
Demonstreer autonomie, verantwoordelijkheid en oordeel voor eigen leren en beroepspraktijk.
Denk creatief na om uitdagingen te anticiperen en discipline-specifieke oplossingen / reacties te genereren.
Denk kritisch na om complexe problemen te analyseren, interpreteren en conceptualiseren.
Gebruik digitale technologieën en geletterdheid om relevante informatie uit meerdere bronnen te openen, te evalueren en samen te stellen.Professionele erkenningGeaccrediteerd door: Teacher Registration Board of Western Australia (TRBWA)CarrièremogelijkhedenDeze cursus is bedoeld voor studenten die secundaire docenten Engels, sociale wetenschappen, wiskunde, gezondheids- en lichamelijke opvoeding, biologische wetenschappen, ontwerp en technologie, muziek, drama, beeldende kunst en huishoudkunde willen worden.Mogelijke toekomstige functietitelsLeraar, Education Officer, High School Teacher, Art Teacher, Biological Science Teacher, Computing Teacher, Design & Technology Teacher, Digital Media Teacher, Drama Teacher, Economics Teacher.