Bachelor in het onderwijs - De vroege jaren

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Cursus samenvatting

Early Years Education verrijkt het leren bij kinderen vanaf de geboorte tot vijf jaar door kinderen de mogelijkheid te geven hun potentieel te maximaliseren en een basis te ontwikkelen voor levenslang leren. Het richt zich op het belang van vroeg onderwijs om de gezondheid, ontwikkeling en het welzijn van kinderen te bevorderen.

Voor de duur van deze vierjarige graad zullen Early Years-studenten continu professioneel worden begeleid door het Professional Partners in Practice (PPP) -programma. Dit geeft je onschatbare sectorervaring en professionele connecties die je Pathways en kansen verbeteren.

Gedurende de opleiding hebben studenten tot 16 weken les gegeven in centra voor kinderopvang en kinderopvang en twee weken in de gemeenschaps- en gezinssector, als aanvulling op de mentorervaring in het Professional Partners in Practice-programma.

Tijdens je studie krijg je de gelegenheid om landelijke en internationale professionele ervaringen op te doen, om overzee te studeren met de internationale uitwisselings- en studiepartners van UOW in het buitenland en deel te nemen aan internationale culturele immersieprogramma's.

Je kunt op de campus in Wollongong studeren met wekelijkse lessen of in flexibele modus. Flexibele levering betekent dat de lesinhoud en andere activiteiten online worden afgeleverd, terwijl tutorials zullen plaatsvinden tijdens een blok van een week op de Wollongong Campus. Studenten die zijn ingeschreven voor de flexibele instantie hebben toegang tot regionale campusfaciliteiten en ondersteuningsservices voor studenten.

Wat ga je studeren

Tijdens deze opleiding studeer je:

  • De ontwikkeling van jonge kinderen en hun relatie tot familie, gemeenschap en cultuur
  • Verbetering van onderwijs- en ontwikkelingsresultaten voor kinderen
  • Het leggen van relaties met kinderen en gezinnen
  • Culturele en sociale diversiteit
  • Vroegtijdige interventie en overgang naar school
  • Leiderschap en belangenbehartiging
  • Het creëren van fysieke en sociale leeromgevingen.

Cursus leerresultaten

Cursusleerresultaten zijn uitspraken over leerprestaties die worden uitgedrukt in termen van wat de leerling geacht wordt te weten, te begrijpen en te kunnen doen na voltooiing van een cursus. Studenten die afstuderen aan deze cursus zullen in staat zijn om:

  1. Demonstreer Een brede en samenhangende kennis van de pedagogische vaardigheden, het beleid en de professionele praktijk van Early Childhood Education and Care.
  2. Toepassen van voortdurende analyse van en betrokkenheid bij de filosofie, ethiek en praktijk in Early Childhood Education and Care.
  3. Demonstreer en pas ontwikkelde cognitieve, praktische en communicatieve vaardigheden toe om het welzijn van kinderen te bevorderen en respectvol samen te werken met families, gemeenschappen en opvoeders.
  4. Demonstreer begrip van de samenhang tussen theorie en praktijk, de rol ervan en die van hen als docent als onderzoeker.
  5. Nieuwe vaardigheden toepassen in autonome, probleemoplossende, adaptieve en innovatieve benaderingen van planning, programmering en evaluatie voor alle leerlingen in de context van Early Childhood Education and Care
  6. Demonstreer en pas een holistisch begrip van sociaal inclusieve praktijk toe; respect voor cultuur, diversiteit en gemeenschap in de Australische samenleving.

Cursusstructuur

De Bachelor of Education - The Early Years vereist het volgende:

een. De succesvolle afronding van 192 studiepunten, bestaande uit:

  • 27 kernvakken (168cp);
  • 4 keuzevakken (24cp) uit het onderwijs of het algemeen schema met goedkeuring van de academisch programmadirecteur, zoals hieronder uiteengezet; en
  • Niet meer dan 60 studiepunten mogen op 100 niveau zijn.

b. De succesvolle afronding van de Professional Experience-componenten die in de cursus zijn ingebed.

Jaar 1

Herfst sessie

Onderwerp Code

Lente sessie

Onderwerp Code

Jaar 2

Herfst sessie

Onderwerp Code

Plus een van de volgende keuzevakken:

Onderwerp Code

Lente sessie

Onderwerp Code

** Alleen voor studenten die Food and Society of Health Promotion als major volgen.

Jaar 3

Herfst sessie

Onderwerp Code

Lente sessie

Onderwerp Code

Plus een van de volgende keuzevakken:

Onderwerp Code

Jaar 4

Jaarlijkse sessie

Onderwerp Code

Herfst sessie

Onderwerp Code

Lente sessie

Onderwerp Code

Plus een van de volgende keuzevakken:

Onderwerp Code

minderjarigen

Studenten in de Bachelor of Education - The Early Years kunnen een minorstudie volgen bij een andere faculteit. Minor bestaat uit een goedgekeurde combinatie van vakken met een minimumwaarde van 24 studiepunten aangeboden door een of meer academische eenheden, waarvan 12 studiepunten minimaal 200 of hoger moeten zijn. De cross-counting van onderwerpen naar majors, minderjarigen en kernkwaliteiteisen is beperkt tot één onderwerp.

Studenten moeten controleren of er ruimte is binnen hun diplomastructuur om een minorstudie aan te kunnen en toch aan hun diplomavoorwaarden te voldoen; en dat de onderwerpen kunnen worden bestudeerd in overeenstemming met de PEx-vereisten. In geval van twijfel moeten studenten academisch advies inwinnen voordat ze een minorstudie uitvoeren.

Studenten moeten ook opmerken dat sommige onderwerpen die voor minder belangrijke studies worden vermeld, andere onderwerpen als pre / co-vereisten vereisen en dat vanwege vraag of ruimtebeperkingen sommige onderwerpen quota's kunnen hebben. Studenten worden geadviseerd om te controleren op specifieke vakinformatie in de online onderwerpdatabase voordat ze onderwerpen selecteren.

Verplichte stage / online component

Deze cursus bevat in totaal 630 uur of ongeveer 90 dagen verplichte werkgerelateerde stages, voltooid gedurende 34 weken gedurende de gehele opleiding. Deze cursus kan ook verplichte onderdelen bevatten die online moeten worden ingevuld.

Dean's Scholar

Een Dean's Scholar-programma is beschikbaar voor hoog presterende studenten. Zie voor meer informatie de Bachelor of Education - The Early Years (Dean's Scholar).

Honors

Studenten die in de eerste drie jaar van het diploma een hoog niveau van academische prestaties hebben bereikt, kunnen het vierde jaar op Honours-niveau afronden. Zie voor meer informatie de Bachelor of Education - The Early Years (Honours).

accreditatie

De Bachelor of Education - The Early Years is geaccrediteerd door de Australian Children's Education

Waarom kiezen voor deze cursus

UOW Education degrees produceren carrière-klaar geaccrediteerde afgestudeerden met uitgebreide professionele ervaring en sterke branchelinks. Early Years onderwijs aan UOW is een landelijk erkend gespecialiseerd programma met een reputatie voor innovatie in het onderwijs voor jonge kinderen.

Je leert met de nieuwste onderwijstechnologie, inclusief toegang tot de nieuwe Early Start-faciliteit van UOW, die onze Wollongong en regionale campussen verbindt met voorzieningen voor voorschools onderwijs en opvang in heel NSW, en met partners in nationale en internationale instellingen. Early Start heeft een authentiek landschap gecreëerd voor leren door samenwerking tussen de studenten, academici, leden van de gemeenschap, kinderen en ouders.

Carrièremogelijkheden

  • Schoolleraar
  • Kinderverzorger
  • Onderwijsadviseur
  • Educatieve manager
  • Voorschoolse leraar
  • Privéschoolleraar
  • Coördinator recreatieve activiteiten
  • Sport ontwikkeling officier
  • TAFE-docent
  • Training en ontwikkeling officier

Toelating

Een reeks toelatingsopties is beschikbaar voor studenten van alle leeftijden en academische achtergronden. De toelatingsprocedures zijn vastgelegd in de toelatingsprocedures van UOW en het toelatingsbeleid van de UOW.

Neem voor specifiek advies of vragen over een aanvraag contact op met het Future Students Team.

Krediet voor voorafgaand leren

Als u een UOW-universiteitsdiploma hebt in Early Childhood Education and Care, kunt u maximaal 48 studiepunten aanvragen voor de Bachelor of Education - The Early Years.

Recordcheck

Nieuwe inschrijvende studenten zijn verplicht om de nieuwe online Working with Children-controle te voltooien en de goedkeuring moet worden verkregen voordat ze de professionele ervaring bijwonen.

Let op: Beroepservaring is een verplicht onderdeel dat is ingebed in onze cursussen voor niet-gegradueerden en Master of Teaching. Daarom is het een verwachting dat studenten die deelnemen aan deze cursussen in staat zijn te voldoen aan de eisen van het navigeren op hun eigen manier naar, van en rond de professionele belevingscontexten (bijv. Schoolsites). Opgemerkt moet worden dat de buiten de campus gelegen omgeving buiten de controle van UOW valt.

Engels Vereisten voor internationale studenten

Het volgende niveau van het Engels is vereist om toegang te krijgen tot dit programma:

IELTS Academic

  • Overall Score: 7.5
  • Lezen: 7.0
  • Schrijven: 7.0
  • Luisteren: 8.0
  • Sprekend: 8.0

TOEFL (op internet gebaseerd)

  • Algemene score: 107
  • Lezen: 25
  • Schrijven: 25
  • Luisteren: 28
  • Sprekend: 27

UOW College: Engels voor tertiaire studies: credit (gewogen gemiddeld cijfer van 75 algemeen en minimum 75 in academisch lezen en schrijven)

Andere kwalificaties kunnen ook worden overwogen. Volledige informatie is te vinden op onze website met Engelse taalvereisten.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

In just 40 years, University of Wollongong has become a benchmark for Australia’s new generation of universities; dynamic, agile, innovative and prominent in national and international rankings for th ... Lees meer

In just 40 years, University of Wollongong has become a benchmark for Australia’s new generation of universities; dynamic, agile, innovative and prominent in national and international rankings for the quality of our teaching and research. The University began as an institute for the then the New South Wales University of Technology, Sydney at a single location in Wollongong. Since gaining independence in 1975, UOW has grown into an international multi-campus University, expanding to occupy two Sydney campuses and five regional campuses, as well as locations in Hong Kong and Dubai. With now over 36,000 students, more than 2,400 staff, and an economic impact of around $2 billion in activity annually, UOW is an influential part of its communities and the catalyst for Wollongong’s transformation into a University city. Lees Minder
Wollongong , Liverpool + 1 Meer Minder