Introductie
Visie
Het Ferrum College Teacher Education Program bereidt zorgzame en bekwame pre-professionals voor als besluitvormers voor de diverse contexten van 21e-eeuwse klaslokalen, scholen en gemeenschappen. Voortbouwend op een solide basis voor vrije kunsten, helpt het programma kandidaten om de kennis, vaardigheden en disposities te ontwikkelen die nodig zijn om effectieve en zorgzame leraren te worden in een steeds veranderende samenleving.
Mission Statement
De missie van het lerarenopleidingsprogramma van het Ferrum College is om zorgzame, levenslange reflectieve leerlingen te ontwikkelen die zich inzetten voor lesgeven met behulp van huidig onderzoek over: (1) kritisch denken; (2) differentiatie; (3) diversiteit; (4) pedagogie en beste praktijken; (5) op standaarden gebaseerd curriculum en (6) gevarieerde beoordelingen.
Het Ferrum Teacher Education-programma bereidt studenten voor om leiders te worden als leraren in de klas van vandaag. Het programma daagt studenten uit om na te denken over curriculumkwesties, benaderingen voor klasmanagement en alternatieven voor traditionele beoordelingen. Studenten worden gevraagd een standpunt in te nemen en na te denken over het huidige onderwijsbeleid. Studenten maken gegevensgestuurde beslissingen over hun educatieve aanpak, overwegen manieren om alle leerlingen effectief te betrekken en ontwikkelen een filosofische houding ten opzichte van onderwijs. De ontwikkeling van een persoonlijke filosofie wordt consequent onderzocht en verfijnd binnen elke klas in het programma Lerarenopleiding.
Het Ferrum College Teacher Education Program leidt studenten af die geloven dat alle studenten kunnen leren. Onze studenten worden vaardig in methoden om de instructie voor elke student in de diverse klaslokalen van vandaag te differentiëren door strategieën te ontwikkelen die op onderzoek zijn gebaseerd. Van afgestudeerden wordt verwacht dat ze samenwerken met collega's, schoolbeheerders en ouders om hun gemeenschap het beste te dienen. Het Ferrum College Teacher Education Program produceert educatieve leiders.Wokandapix / Pixabay
cursussen
EDU 202 kwesties in het onderwijs door middel van technologie (Pass VCLA)
EDU 203 Problemen in het onderwijs - verleden, heden
SPD 220 Overzicht van buitengewoon en speciaal onderwijs
EDU 310 Ontwikkelings- en diagnoselezing (RVE-code passeren)
EDU 311 The Language Arts (Pass RVE)
EDU 312 Inhoudsgebied lezen
EDU 320 Gedifferentieerde instructie in de wiskunde voor de basis- / middelbare school
EDU 330 De middelbare school
EDU 350 Elementaire sociale studies (Vereisten: EDU 202, HIS 201, ZIJN 202 en slagen in VCLA)
EDU 352 Classroom Management en gedifferentieerde onderwijsstrategieën (Pass Praxis II-inhoudsgebied)
EDU 353 Elementair / Middle School-curriculum, instructie- en beoordelingsstrategieën (Pass Praxis II-inhoudsgebied)
EDU 355 Secundair en middelbaar onderwijs, leerplan en beoordelingsstrategieën (Pass Praxis II-inhoudsgebied)
EDU 357 Classroom-management op secundaire en middelbare school en gedifferentieerde onderwijsstrategieën (Pass Praxis II-inhoudsgebied)
EDU 358 All Level (PreK-12) Curriculum, instructie en beoordeling (Pass Praxis II-inhoudsgebied)
EDU 360 All Level (PreK-12) Classroom Management en gedifferentieerde educatieve strategieën (PreK-12)
EDU 402 De veldwerkervaringen met de leerling
EDU 403 De synthese-ervaring van de student
Aanmeldingsinformatie
Studenten moeten officieel worden toegelaten tot het programma Lerarenopleiding om een minor te volgen. Om deel te nemen aan het Teacher Education-programma, moet je worden ingepland voor een interview. Interviews voor deelname aan het Teacher Education-programma worden eenmaal per semester gehouden. De aanvraag voor het Teacher Education-programma wordt normaliter gedaan tijdens het tweede of derde jaar.
Vereisten voor aanmelding voor deelname aan het Teacher Education-programma zijn:
hebben minimaal 40 semester credit-uren
voltooide EDU 202 en EDU 203 (of momenteel ingeschreven in EDU 203)
slagen voor de Virginia Communication and Language Assessment (VCLA)
slagen voor Core Academics-vaardigheden voor docenten: alleen wiskunde (5732)
hebben een algemene GPA van 2,5
hebben een 3.0 GPA in EDU-cursussen
hebben een Major GPA van 2.8
een minimum cijfer van "C" of hoger hebben in:
MTH 105 (Liberal Arts-Elementary) ENG 101
De Praxis Core Academic Skills for Educators Math is een vereiste van het Ferrum College Teacher Education-programma omdat het vereist is voor alle Virginia-instellingen die programma's hebben die in licentie zijn gegeven door het Gemenebest van Virginia.
Het is vereist dat u zowel de VCLA- als de Praxis Core Academic Skills for Educators (alleen Math 5732) doorgeeft voordat u deelneemt aan het Teacher Education-programma. Het behalen van scores op deze minimale competentietests zal een vlotte overgang naar het programma Lerarenopleiding mogelijk maken.
Zodra u over de vereiste voorwaarden beschikt, kunt u:
vul een aanvraag voor toegang in
lever alle benodigde documenten (er is een checklist)
gepland zijn voor een interview voor het invoeren van programma's
Uw acceptatie voor het programma hangt af van een aanbeveling van het interviewteam.
Acceptatie in het programma, succesvolle afronding van de lerarenopleiding en testvereisten zal leiden tot de mogelijkheid om licentieverlening aan te vragen in het door u geselecteerde inhoudsgebied.
klaveren
Er zijn meer dan 50 clubs en organisaties beschikbaar voor studenten van het Ferrum College . De volgende club is specifiek gerelateerd aan lerarenopleiding:
De Kappa Delta Pi (KDP), International Honour Society in Education. De naam staat voor kennis, plicht en macht in het Grieks. "Kappa Delta Pi ondersteunt en verbetert de professionele groei en onderwijspraktijken van haar lidopleiders gedurende de fasen en niveaus van hun loopbaan in het onderwijs. Deze ondersteuning is essentieel voor het inhuldigen en behouden van de beste en slimste professionals op het gebied van onderwijs. "Kappa Delta Pi