Bachelor in marketing, reclame en public relations

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

Studeer een diploma met een unieke mix van marketing, reclame en public relations, in ultramoderne faciliteiten en gebruikmakend van industriestandaard technologie.

De combinatie van marketing, reclame en public relations stelt studenten in staat hun creatieve vaardigheden en kennis van strategisch bedrijfsbeheer te diversifiëren, evenals de inzetbaarheidvaardigheden te verwerven, waaronder kritisch denken, teamwerk, communicatie en probleemoplossing, die nodig zijn voor een succesvolle carrière in de industrie.

Marketing is gericht op het creëren van de best bevredigende producten en het bouwen van succesvolle merken. Deze cursus biedt studenten de marketingvaardigheden en kennis die nodig zijn om de behoeften van klanten te analyseren, organisatiedoelstellingen, marktomstandigheden en bestaande productaanbiedingen te identificeren, en stelt hen in staat om een marketingactieplan te ontwerpen, ontwikkelen en evalueren. Reclame combineert kunst, wetenschap en strategie, naast public relations die de communicatiepraktijk in verschillende contexten ontwikkelt.

Studenten zullen de vaardigheden verwerven die nodig zijn om nieuwe klanten aan te trekken, bestaande klanten te behouden en de relatie met het product, merk of organisatie te verbeteren. Studenten zullen praktische ervaring opdoen in zowel traditionele als digitale media en portfolio's maken die hun talenten laten zien.

Cursusinvoer

Academische toelatingsvoorwaarden (Band 3)

Alle aanvragers moeten voldoen aan de academische toelatingseisen voor deze cursus. De indicatieve of gegarandeerde ATAR is zoals gepubliceerd (indien van toepassing) of aan academische toelatingsvoorwaarden kan worden voldaan door een van de volgende zaken te voltooien:

  • AQF Cert IV;
  • Succesvol afgerond 0.25 EFTSL van studie op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig);
  • Speciale tertiaire toelatingsproef; *
  • Universitaire voorbereidingscursus; *
  • Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
  • Aboriginal Student Intake Test; of*
  • Experience Based Entry Scheme. *

* Meer informatie is te vinden op de Inschrijfpagina van de cursus.

Voor internationale studenten omvatten de vereisten uw middelbare schoolresultaten.

Engelse taalvereisten (Band 3)

Aan de Engelse competentievereisten kan worden voldaan door het voltooien van een van de volgende:

  • Jaar 12 Engels ATAR / Engelse literatuur ATAR klasse C of beter of gelijkwaardig;
  • Speciale tertiaire toelatingsproef; *
  • IELTS Academic Overall band minimum score van 6,0 (geen individuele band minder dan 6,0);
  • Succesvol afgerond met 1,0 EFTSL studie op bachelorniveau of hoger in het VK, Ierland, de VS, NZ of Canada;
  • Universitaire voorbereidingscursus;
  • Oriëntatiecursus inheemse universiteit; *
  • Aboriginal Student Intake Test; *
  • AQF Diploma, Advanced Diploma of Associate Degree;
  • Met succes 0,375 EFTSL studie afgerond op bachelorniveau of hoger bij een Australische aanbieder van hoger onderwijs (of gelijkwaardig); of
  • Andere tests, cursussen of programma's die zijn gedefinieerd op de pagina Engelse taalvaardigheidsbanden.

* Meer informatie is te vinden op de Inschrijfpagina van de cursus.

Headway / Unsplash

cursus details

Beschikbaarheid van semesters

  • Semester 1: Studeer voltijds aan Joondalup
  • Semester 2: studeer voltijds aan Joondalup

Cursusstructuur

Marketing Core Units

Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten
MKT1600 Marketingprincipes en -praktijken 15
MKT2605 Promotionele marketing 15
MKT2608 Consumentengedrag 15
MKT2700 Winkelmarketing 15
BUS3100 Zakelijke onderzoekspraktijken 15
MKT3600 Nieuwe product ontwikkeling 15
MKT3601 Marketingstrategie 15
Plus één (1) toestel van:
MKT2805 ^ Sociale media marketing 15
MKT3606 ^ Actuele problemen in marketing 15

Advertentiekerneenheden

Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten
ADV1116 Grondslagen van reclame 15
ADV2102 Creatieve strategie: proces en uitvoering 15
ADV2107 Strategische branding 15
ADV3112 Internationale reclame 15
ADV3125 Advertentiepraktijk 15
ADV3406 Media kopen en plannen 15

Public Relations kerneenheden

Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten
PRN2110 Grondslagen van public relations 15
PRN2124 Public Relations Event Management 15
PRN2225 Media relaties 15
PRN3150 Public Relations: mode, muziek en kunst 15
PRN3160 Sociale en online mediastrategieën 15
PRN3223 Bedrijfscommunicatie, problemen en crises 15

Aanbevolen keuzevakken

Eenheidscode Eenheidstitel Kredietpunten
Selecteer 4 eenheden uit:
ADV2220 Advertentiebeheer 15
ADV3120 Actuele problemen in marketingcommunicatie 15
BUS3700 Zakelijke studiereis 15
CCA3104 Professionele plaatsing 15
CMM3115 Wereldwijde communicatie 15
CMM3116 Huidige sectoranalyse 15
DES2101 Ontwerppraktijken: identiteit 15
DES2102 Ontwerppraktijken: Pre-press 15
DES2106 Ontwerppraktijken: typografie 15
DES3206 Ontwerppraktijken: informatie- en reclameontwerp 15
DES3208 Ontwerppraktijken: project 15
FBL3501 Business Practicum 15

Of een niveau 2000- of niveau 3000-eenheid met goedkeuring van de cursuscoördinator.

Opmerking: inschrijving voor CCA3104, FBL3501, CMM3116 en / of BUS3700 (niet elk semester aangeboden) is alleen op aanvraag.

^ Core Option

Cursus leerresultaten

  • Toegang krijgen tot relevante informatie, deze analyseren en kritisch evalueren om uitdagende bedrijfsproblemen systematisch op te lossen.
  • Pas brede en coherente kennis toe op een reeks zakelijke situaties, rekening houdend met internationale / mondiale / culturele perspectieven.
  • Werk effectief samen in teamomgevingen om meetbare resultaten te produceren.
  • Communiceer zakelijke kennis, concepten en advies overtuigend en duidelijk in zowel schriftelijke als mondelinge formaten, met behulp van relevante technologie.
  • Genereer creatieve ideeën voor bedrijfsinnovaties die inspelen op kansen en voortdurende veranderingen.
  • Reflecteer op feedback en bekritiseer de eigen prestaties om kansen voor ontwikkeling te identificeren en te plannen.
  • Waardeer professioneel gedrag en / of persoonlijk burgerschap dat een waardering weerspiegelt van de onderlinge relatie tussen bedrijfsethiek en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Professionele erkenning

Geaccrediteerd door: Australian Marketing Institute (AMI)

Carrièremogelijkheden

Deze combinatie van drie disciplines in één cursus biedt afgestudeerden een competitief carrièrevoordeel in een breed scala van industrieën. Bovendien hebben studenten de mogelijkheid om zich te concentreren op interessegebieden door de selectie van vier keuzevakken. Potentiële carrières bestaan in business-to-business, business-to-consumer, government-to-consumer en de non-profitsector.

Mogelijke toekomstige functietitels

Marketingmanager, merkmanager, productmanager, manager bedrijfsontwikkeling, marktonderzoeker, mediaplanner, manager reclame en promoties, tekstschrijver, desktop-uitgever, manager public relations.

Laatst bijgewerkt op okt 2020

Over de school

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many ... Lees meer

At ECU we are guided by our values of integrity, respect, rational inquiry and personal excellence. Our focus on teaching and research is inspired by engagement and partnerships with those in the many communities we were established to serve. Lees Minder
Joondalup , Mount Lawley , Bunbury + 2 Meer Minder