Bachelor in marketing

Algemeen

2 locaties beschikbaar
Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

Marketing majors worden blootgesteld aan interdisciplinaire cursussen die een breed scala aan zakelijke vaardigheden ontwikkelen. Het marketingcurriculum is bedoeld om studenten voor te bereiden op een loopbaan in de verkoop, detailhandel, reclame, productbeheer, direct marketing en onderzoek.

Deze voorbereiding wordt bereikt door cursusaanbod in basis marketingconcepten en aangevuld met carrière-specifieke cursussen . Het leerproces wordt uitgebreid met projecten, casestudy's en stages.

Vereisten voor de BS in Marketing Degree

Alle studenten die zijn ingeschreven voor het Bachelor of Science Degree-programma, moeten naast de belangrijkste vereisten hieronder ook het Core-curriculum van de universiteit en het bedrijf voltooien.

Belangrijke eisen marketing

Benodigde cursussen

  • MKTG3344 Marketingonderzoek
  • MKTG3371 Principes van internationale marketing
  • MKTG4272 Consumentengedrag
  • MKTG4365 Marketingcommunicatie
  • MKTG4405 Geavanceerd marketingbeheer

Keuzevakken (Selecteer twee cursussen)

  • MKTG3341 Management of Sales Force
  • MKTG3360 internet en direct marketing
  • MKTG4344 Public Relations
  • MKTG4345 Sport- en evenementenmarketing
  • MKTG4499 Stage in marketingstudies

BS in marketing met digitale marketingconcentratie

Met zoveel technologische vooruitgang is de huidige marketingarena nu complexer dan ooit tevoren. Marketeers hebben moeite om bij te blijven met informatie die wordt gedeeld en gebruikt door hun klanten op verschillende platforms. Het succes van marketing ligt in het kunnen begrijpen van deze digitale en sociale platforms en in het naadloos kunnen integreren van een reeks nieuwe mogelijkheden met een aantal van de meer traditionele.

Een bachelor in marketing met een focus op Digital Marketing van Silberman College of Business bereidt je voor op een carrière in dit dynamische vakgebied en voorziet je van de kennis en vaardigheden om een goed geïntegreerde marketingstrategie te plannen, ontwerpen en beheren.

Digitale marketingconcentratievereisten

Het curriculum is ontworpen om u in staat te stellen meer inhoudelijk te leren over het opkomende gebied van digitale marketing. Studenten die deze concentratie willen volgen, moeten in totaal 21 studiepunten behalen, waaronder de volgende zes verplichte vakken gevolgd door een stage op het gebied van digitale en / of sociale mediamarketing.

  • MKTG4272 Consumentengedrag
  • MKTG3344 Marketingonderzoek
  • MKTG4365 Marketingcommunicatie
  • MKTG4405 Geavanceerd marketingbeheer
  • MKTG3360 Digital Marketing
  • MKTG3383 Social Media Marketing
  • MKTG4499 Marketing Stage in een gebied met betrekking tot digitale en / of sociale media. Studenten moeten voldoen aan de criteria van de Academie voor stages.

Studenten met specifieke vragen over de belangrijkste vereisten moeten contact opnemen met hun adviseur op hun thuiscampus.

Voor meer informatie

Als u een aanstaande student bent en informatie wilt over het aanvragen van een Fairleigh Dickinson University, neem dan contact op met het Admissions Office op het nummer 973-443-8900 of 201-692-7308 of via e-mail.

Als u informatie wenst over de majors, cursussen of loopbaanpaden, neem dan contact op met de afdelingstoel Bob Wang op 201-692-7223 of via e-mail.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Accredited by the world's preeminent business school authority, the AACSB International, Silberman College offers baccalaureate and master's degrees on both New Jersey campuses, as well as professiona ... Lees meer

Accredited by the world's preeminent business school authority, the AACSB International, Silberman College offers baccalaureate and master's degrees on both New Jersey campuses, as well as professional development tracks and the Executive MBA.The College also offers an undergraduate degree option in Vancouver. Lees Minder
Madison , Teaneck , Vancouver + 2 Meer Minder

Accreditaties

AACSB Accredited