Bachelor in politiek en sociaal beleid

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

De cursus

Deze graad combineert een gedetailleerde verkenning van politieke ideeën, instellingen en processen met een diepgaande analyse van hoe beleid wordt ontwikkeld en geïmplementeerd om de sociale problemen op nationaal en supranationaal niveau aan te pakken.

Naast het beantwoorden van grote vragen over concepten als democratie en gelijkheid, biedt deze cursus een mogelijkheid om de beleidsreacties op sociale problemen in onze steden, straten en gemeenschappen te onderzoeken en te ervaren.

Het onderwijs is gebaseerd op de onderzoeksexpertise van academisch personeel van de School voor Sociale en Politieke Wetenschappen, die regelmatig bijdraagt aan nationale beleidsdiscussies op beide gebieden en een bijzondere interesse heeft in de politiek van welzijn.

Hoe je bestudeert

Het eerste jaar is bedoeld om een brede introductie te geven aan beide vakken met kernmodules over Britse politiek en sociaal beleid. Het programma omvat een sterke nadruk op de ontwikkeling van vaardigheden, die over alle drie de jaren loopt. Studenten kunnen vanaf dag één beginnen met het verzamelen en analyseren van gegevens, wat de mogelijkheid biedt om vitaal overdraagbaar onderzoek en kritische analytische vaardigheden te ontwikkelen.

In het tweede en derde jaar omvatten de kernmodules de Britse politiek, politieke theorieën en nieuwe vormen van politieke participatie en het welzijnsbeleid en het beleidsproces. Er is de mogelijkheid voor studenten om deze opleiding aan te passen door middel van een reeks optionele modules over onderwerpen uit politiek en sociaal beleid, evenals aanverwante disciplines zoals criminologie, internationale betrekkingen en sociologie.

Deze graad omvat zowel gericht als onafhankelijk leren. Elke module wordt meestal geleverd door een combinatie van wekelijkse lezingen en bijbehorende seminars en workshops. De seminars zijn bedoeld om studenten in de gelegenheid te stellen om de in de lezing aan de orde gestelde kwesties te bespreken en om kritisch na te denken over de kwesties die worden bestudeerd. Studenten krijgen ook de gelegenheid om modulemedewerkers te ontmoeten tijdens zelfstudiesessies. Naast gerichte studie, wordt van de studenten verwacht dat ze zelfstandig leren met behulp van traditionele bibliotheekbronnen en met een breed scala aan elektronische bronnen.

Contacturen en lezen voor een graad

Studenten aan dit programma leren van academische medewerkers die vaak bezig zijn met internationaal toonaangevend of internationaal excellent onderzoek of professionele praktijken. De contacttijd kan bestaan ​​uit workshops, praktische sessies, seminars of lezingen en kan variëren van module tot module en van academie tot jaar. Tutorialsessies en projectbegeleiding kunnen de vorm aannemen van één-op-één engagement of kleine groepsessies. Sommige cursussen bieden de mogelijkheid om deel te nemen aan externe bezoeken en veldwerk.

Het is nog steeds zo dat studenten voor een diploma lezen en dit betekent dat naast de geplande contacturen, studenten verplicht zijn om deel te nemen aan een onafhankelijk onderzoek. Dit stelt u in staat om te lezen rond een onderwerp en om u voor te bereiden op lezingen en seminars door breder lezen, of om vervolgopdrachten, zoals opdrachten of revisie, te voltooien. Als algemene gids is de hoeveelheid onafhankelijk onderzoek vereist door studenten aan de University of Lincoln dat van elk uur in de klas verwacht wordt dat je ten minste twee tot drie uur besteedt aan een onafhankelijke studie.

Hoe je wordt beoordeeld

De beoordelingsstrategie die binnen de cursus wordt gehanteerd, is ontworpen om de kennis, vaardigheden en vaardigheden van studenten te testen en heeft tot doel hen voor te bereiden op de eisen van het werk. Assessments zijn bedoeld om de behaalde resultaten van studenten te testen die niet alleen de kennisbasis demonstreren en aanmoedigen, maar ook de ontwikkeling van overdraagbare vaardigheden in de cursus.

De cursus heeft tot doel schriftelijke communicatievaardigheden te ontwikkelen door middel van essays en examens, mondelinge communicatievaardigheden door middel van presentaties, literatuuronderzoek en beoordeling door middel van essays, examens en presentaties, en computervaardigheden door tekstverwerking en gebruik van elektronische bronnen.

In het laatste jaar wordt van de studenten verwacht dat zij hun studievaardigheden combineren om hun eigen gekozen studiegebied te volgen bij de voorbereiding van een onafhankelijke studie.

In het eerste jaar is de beoordeling 79% cursussen, 14% praktische examens en 7% schriftelijke examens. In het tweede jaar is het 79% cursussen, 9% praktische examens en 12% schriftelijke examens. In het derde jaar is het 86% cursussen, 2% praktische examens en 12% schriftelijke examens.

Het beleid van de University of Lincoln is erop toe te zien dat personeel de beoordelingen snel aan studenten retourneert.

Toelatingseisen

  • GCE Advanced Levels: BCC
  • Internationaal baccalaureaat: 28 punten algemeen
  • BTEC Extended Diploma: Distinction, Merit, Merit
  • Toegang tot hoger onderwijs Diploma: 45 credits van niveau 3 met een minimum van 104 UCAS-tariefpunten

Aanvragers hebben ook ten minste drie GCSE's nodig bij graad 4 (C) of hoger, die ook Engels moeten bevatten. Equivalente kwalificaties van niveau 2 kunnen ook worden overwogen.

EU- en internationale studenten van wie de eerste taal geen Engels is, hebben Engelse taal IELTS 6.0 nodig met niet minder dan 5,5 in elk element of equivalent http://www.lincoln.ac.uk/nederlandsevereisten

De universiteit accepteert een breed scala aan kwalificaties als basis voor deelname en zal sollicitanten met een mix van kwalificaties overwegen.

We overwegen ook sollicitanten met uitgebreide en relevante werkervaring en geven speciale individuele aandacht aan degenen die niet voldoen aan de standaard toegangskwalificaties.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities.

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities. Lees Minder