Bachelor in public relations

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Public relations-professionals beheren de meest waardevolle activa van een organisatie: reputatie en relaties.

Met een diploma in public relations van The University of Findlay , ben je bereid om te werken in bedrijven, PR-bureaus, non-profitorganisaties of de overheid. Velen voelen zich aangetrokken tot dit veld omdat er veel carrièremogelijkheden zijn en een verscheidenheid aan werk. De constante evolutie van technologie en methoden die worden gebruikt om te communiceren, houdt ook carrières op dit gebied spannend.

Als je geïnteresseerd bent in werken in gebieden zoals de media, gemeenschapsrelaties, marketing, evenementenplanning, het management of gezondheidscommunicatie, dan is een diploma in public relations iets voor jou. Via ons programma krijg je een aantal vaardigheden waar werkgevers naar op zoek zijn, zoals:

  • Spreek-, schrijf- en luistervaardigheid
  • Computerkennis
  • Interpersoonlijke vaardigheden
  • samenspel
  • Culturele gevoeligheid
  • Analytische vaardigheden
  • Aanpassingsvermogen
  • Leiderschapsvaardigheden
  • Organisatievaardigheden
  • Probleemoplossende vaardigheden

Misschien ben je geïnteresseerd in het runnen van sociale media voor een bedrijf of het maken van marketinginhoud voor een non-profitorganisatie. We zijn hier om u te helpen het beste carrièrepad voor u te vinden. Tijdens de cursussen, het schaduwen van banen, het bezoeken van sprekers en stages zul je verschillende gebieden verkennen om te leren wat je interesseert.

Welke lessen ga ik volgen?

leerplan

Belangrijke vereisten

  • Beginselen van spraak
  • Inleiding tot massacommunicatie
  • Inleiding tot digitale media
  • Interpersoonlijke communicatie

of

  • Communicatie met kleine groepen
  • Massamedia en de wet
  • Principes van public relations
  • Nieuws schrijven
  • Videoproductie I
  • Massacommunicatie en digitale media
  • Media-effecten
  • Junior beoordeling
  • Actuele vraagstukken in de communicatie I
  • Interviewen
  • Public Relations-campagnes
  • Public Relations schrijven
  • Feature schrijven
  • Digital Storytelling
  • Zakelijk en professioneel spreken
  • Communicatie Field Experience

en / of

  • Public Relations Student Society of America
  • Senior Seminar
  • Senior beoordeling
  • Stage Communicatie Kunst
  • Organisatorische communicatie

Onze PR-major omvat veel onderwerpen met een sterke nadruk op hands-on leren. Enkele van deze onderwerpen zijn:

  • PR-campagnes
  • Video- en audioproductie
  • Nieuwsschrijven en redigeren
  • Social media-praktijken in de professionele wereld
  • Digitale media en verhalen vertellen
  • Interactieve communicatie
  • Webdesign

Om aan je interesses en carrièredoelen te voldoen, heb je de mogelijkheid om major of minor te verdubbelen in andere studiegebieden. Je studieadviseur helpt je bij het selecteren van de juiste klassen, major (s) of minor (s) die je na je studie naar een succesvolle carrière zullen leiden. Veel van onze studenten hebben ervoor gekozen om een ​​public relations-diploma te combineren met gebieden als zaken, grafisch ontwerp, theater, politicologie, marketing en Spaans.

Ervaringsleren

Je leert al doende binnen en buiten het klaslokaal vanaf je eerste semester op de campus! Tijdens ons programma profiteer je van een aantal kansen, waaronder stages en projecten met echte klanten die je praktische ervaring geven en je in staat stellen een sterk cv en portfolio op te bouwen.

Heeft u een specifiek type carrière in gedachten? Laat het je professoren weten en zij zullen je helpen in contact te komen met kansen op of buiten de campus. U kunt hier klikken om enkele projecten te bekijken waaraan onze studenten in ons programma hebben gewerkt. Hieronder staan slechts een paar voorbeelden van manieren waarop onze studenten praktijkervaring opdoen in ons programma:

Capstone Project

In je laatste jaar als PR-major ga je aan de slag met een echte klant om een project te voltooien met behulp van de vaardigheden die je tijdens ons programma hebt geleerd. Niet alleen is deze geweldige praktijk van vaardigheden aangeleerd, maar het is ook een waardevol stuk voor je portfolio na het afstuderen. We moedigen onze studenten aan om een klant en / of project te vinden met betrekking tot hun carrièredoelen. Bekijk de onderstaande video's om te zien wat sommige van onze eerdere PR-studenten hebben gedaan voor hun sluitstukprojecten:

Public Relations Student Society of America (PRSSA)

Het bekroonde PRSSA-hoofdstuk van de University of Findlay biedt studenten de mogelijkheid om te netwerken met lokale professionals en nieuwe vaardigheden in praktijk te brengen door aan PR-campagnes te werken, evenementen te plannen en met klanten te werken.

Centrum voor digitale verhalen en participatieve media

The University of Findlay en Hancock Historical Museum hebben een samenwerking die verbeterde digitale verhaalervaringen biedt. Onderdeel van dit initiatief is het Centre for Digital Storytelling and Participatory Media, dat onze studenten de mogelijkheid biedt om hun vaardigheden op het gebied van digitaal vertellen te oefenen, terwijl het museum de inspanningen ten goede komt om verhalen van de gemeenschap te verzamelen voor historisch behoud.

Findlay Media Network

Van uitzenden, rapporteren of produceren, je hebt een aantal mogelijkheden om je vaardigheden te oefenen in Findlay Media Network, waaronder de universiteitskrant, televisie- en radiostations.

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

The University of Findlay is a flexible, forward-looking institution that is constantly seeking ways to better serve students and the community. In today’s fast-paced world, Findlay is continually ada ... Lees meer

The University of Findlay is a flexible, forward-looking institution that is constantly seeking ways to better serve students and the community. In today’s fast-paced world, Findlay is continually adapting programs and teaching methods to meet the needs of current students who are preparing for tomorrow’s careers. Lees Minder