Bachelor in reclame en marketing

Algemeen

Lees meer over dit programma op de website van de school

Beschrijving van opleiding

De BA (Hons) Advertising and Marketing-graad in Lincoln biedt de mogelijkheid om de creativiteit, kennis en vaardigheden te ontwikkelen om succesvolle wereldwijde campagnes te leveren, ter voorbereiding op een carrière in de creatieve industrie.

Deze cursus wil onderwerpen introduceren als kopersgedrag, merkontwikkeling, het advertentieproces, mediaplanning en wereldwijde marketing, waardoor studenten een uitgebreid begrip van de rol van reclame en marketing in het bedrijfsleven en de samenleving kunnen ontwikkelen.

Studenten hebben de mogelijkheid om marketingtechnieken op zowel strategisch als operationeel niveau toe te passen, om creatieve reclamestrategieën te implementeren en om inzicht te krijgen in het belang van marketing en reclame voor het behalen van zakelijke doelstellingen.

Het belang van digitale marketing wordt erkend door het hele programma en studenten hebben de mogelijkheid om vanaf het eerste jaar digitale vaardigheden te ontwikkelen.

Accreditaties

Dit programma is geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing (CIM) en na succesvolle afronding krijgen studenten 'advanced standing'. Hierdoor kunnen studenten studeren voor CIM-kwalificaties zonder alle modules te hoeven voltooien. Studenten hoeven slechts twee beoordelingen te voltooien in plaats van de gebruikelijke drie. Studenten kunnen ook een individuele prijs toevoegen om hun diploma aan te vullen.

Hoe je bestudeert

In het eerste jaar van deze opleiding wil het programma studenten kennis laten maken met enkele van de belangrijkste thema's in reclame en marketing, waaronder de analyse van bedrijfsgegevens, de evoluerende managementkunst en de marketingprincipes.

In het tweede jaar onderzoekt deze cursus concepten en processen zoals kopersgedrag, marktonderzoek en de toepassing van reclame en marketing. In het laatste jaar richten modules zich op specifieke gebieden van marketing en reclame.

Daarnaast is er voor alle voltijdstudenten de mogelijkheid om na het tweede jaar een jaarlange stage te volgen. Stages kunnen studenten waardevolle ervaring opdoen en hun leren in de praktijk toepassen. Meer details over de potentiële kosten van deze plaatsingen worden beschreven op het tabblad Functies.

Er zijn ook kansen voor relevante werkervaring en loopbaanontwikkeling als onderdeel van de opleiding zelf, maar ook via diverse andere Lincoln International Business School en universiteitsregelingen.

Contacturen en lezen voor een graad

Studenten aan dit programma leren van academische medewerkers die vaak bezig zijn met internationaal toonaangevend of internationaal excellent onderzoek of professionele praktijken. De contacttijd kan bestaan ​​uit workshops, praktische sessies, seminars of lezingen en kan variëren van module tot module en van academie tot jaar. Tutorialsessies en projectbegeleiding kunnen de vorm aannemen van één-op-één engagement of kleine groepsessies. Sommige cursussen bieden de mogelijkheid om deel te nemen aan externe bezoeken en veldwerk.

Het is nog steeds zo dat studenten voor een diploma lezen en dit betekent dat naast de geplande contacturen, studenten verplicht zijn om deel te nemen aan een onafhankelijk onderzoek. Dit stelt u in staat om te lezen rond een onderwerp en om u voor te bereiden op lezingen en seminars door breder lezen, of om vervolgopdrachten, zoals opdrachten of revisie, te voltooien. Als algemene gids is de hoeveelheid onafhankelijk onderzoek vereist door studenten aan de University of Lincoln dat van elk uur in de klas verwacht wordt dat je ten minste twee tot drie uur besteedt aan een onafhankelijke studie.

Hoe je wordt beoordeeld

Voor deze cursus is de beoordeling 48,1% cursussen, 20% praktische examens en 31,9% schriftelijke examens in het eerste jaar. Voor het tweede jaar deze 56,88% cursussen, 18,75% praktische examens en 24,38% schriftelijke examens, en in het derde jaar 56,7% cursussen, 25% praktische examens en 18,3% schriftelijke examens.

De manier waarop studenten op deze cursus worden beoordeeld, kan voor elke module verschillen. Voorbeelden van beoordelingsmethoden die worden gebruikt, kunnen cursussen omvatten, zoals schriftelijke opdrachten, rapporten of proefschriften; praktische examens, zoals presentaties en schriftelijke examens, zoals formele examens of in-class tests. De weging die aan elke beoordelingsmethode wordt gegeven, kan per academiejaar variëren. Het beleid van de University of Lincoln is erop toe te zien dat personeel de beoordelingen snel aan studenten retourneert.

Kenmerken

Optionele excursies

Er zijn mogelijkheden voor studenten om studiereizen af te leggen die de technieken weerspiegelen waaraan ze werken. Deze activiteiten zijn meer dan gepland lezingen en seminars en zijn daarom niet verplicht, maar zijn ontworpen om het verschil te maken bij het bespreken van theorie in de praktijk.

Studenten hebben eerder een bezoek gebracht aan het Technology for Marketing-evenement in Earls Court, LandRover Jaguar, Cadbury World en Meadowhall. Er kunnen extra kosten aan deze reizen zijn verbonden.

Onderzoek

Bij Lincoln International Business School hebben we een internationaal perspectief en ons onderzoek informeert ons over al onze cursussen. We doen onderzoek met bedrijven, overheid en non-profit organisaties om kennis en inzicht te verdiepen om een ​​tastbaar verschil te maken voor de industrie en de samenleving.

Student Society

De Marketing, Reclame en Public Relations Society staat open voor alle studenten met interesse in deze gebieden. De groep organiseert netwerkactiviteiten, uitstapjes, gastcolleges en sociale evenementen.

Toelatingseisen

  • GCE Advanced Levels: BCC
  • Internationaal baccalaureaat: 28 punten algemeen
  • BTEC Extended Diploma: Distinction, Merit, Merit
  • Toegang tot hoger onderwijs Diploma: 45 credits van niveau 3 met een minimum van 104 UCAS-tariefpunten.

Aanvragers hebben ook ten minste drie GCSE's nodig bij graad 4 (C) of hoger, waaronder Engels en wiskunde. Equivalente kwalificaties van niveau 2 kunnen worden overwogen.

EU- en internationale studenten van wie de eerste taal geen Engels is, hebben Engelse taal IELTS 6.0 nodig met niet minder dan 5,5 in elk element of equivalent http://www.lincoln.ac.uk/nederlandsevereisten

De universiteit accepteert een breed scala aan kwalificaties als basis voor deelname en zal sollicitanten met een mix van kwalificaties overwegen.

We overwegen ook sollicitanten met uitgebreide en relevante werkervaring en geven speciale individuele aandacht aan degenen die niet voldoen aan de standaard toegangskwalificaties.

Als u meer informatie wilt over de toelatingseisen of wilt bespreken of de kwalificaties die u momenteel bestudeert acceptabel zijn, neem dan contact op met het Admissions-team op 01522 886097 of stuur een e-mail naar admissions@lincoln.ac.uk

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities.

Since being opened by Queen Elizabeth II in 1996, the University of Lincoln has invested more than £300 million in its buildings and facilities. Lees Minder