Bachelor of Arts (Honours) in Early Childhood Studies - Birmingham City University, VK
Asian International College
Belangrijke informatie
Selecteer een locatie
Campuslocatie
Singapore, Singapore
Talen
Engels
Studieformaat
Op de campus
Duur
24 - 36 maanden
Tempo
Full time, Deeltijd
Collegegeld
Informatie aanvragen
Deadline voor aanmelding
Informatie aanvragen
Eerste startdatum
Informatie aanvragen
Beurzen
Ontdek mogelijkheden voor beurzen om je studie te financieren
Invoering
Toegekend door Birmingham City University
Bachelor of Arts (Honours) Early Childhood Studies (BA ECS) graad is ontworpen om studenten in staat te stellen en toe te rusten om zelfverzekerde, competente en reflectieve beoefenaars te worden in het veld van het vroege jaar. Het is belangrijk dat studenten door middel van een zorgvuldig samengesteld programma een diepgaand begrip krijgen van de vroege kinderjaren en de factoren die van invloed zijn op en het leven van jonge kinderen en hun gezinnen beïnvloeden. Het is door inzicht te krijgen in hoe kinderen zich ontwikkelen en leren; de ontwikkeling van vaardigheden om met gezinnen te werken; inzicht in het belang van het werken met meerdere instanties en kennis van de theorieën die ten grondslag liggen aan het werken met jonge kinderen, en hoe deze zich in de praktijk vertalen zodat studenten worden voorbereid op professioneel werk met jonge kinderen.
Bovendien biedt het programma de mogelijkheid om belangrijke vaardigheden op het gebied van inzetbaarheid te ontwikkelen die door werkgevers worden gewaardeerd; vaardigheden van teamwork, zelfstandig werk, presentatie, rollenspel en het vermogen om effectief te articuleren in verschillende contexten.
Het programma gaat echter verder dan het voorbereiden van studenten op de beroepsbevolking van de eerste jaren; het is onze overtuiging dat studenten bredere kwesties moeten onderzoeken met betrekking tot de holistische aard van studies in de vroege kinderjaren, inclusief de gezondheid en het welzijn van jonge kinderen. Het programma zorgt ervoor dat de studenten overdraagbare academische vaardigheden verwerven en versterken die hen zullen vestigen als reflectieve, kritische en analytische afgestudeerden die bereid zijn toegang te krijgen tot en bij te dragen aan wetenschappelijke verhandelingen in het veld van de eerste jaren.
Over Birmingham City University, VK
Birmingham City University werd opgericht volgens de Further and Higher Education Act 1992 als de University of Central England in Birmingham, goedgekeurd door de Privy Council op 16 juni 1992. De universiteit werd op 1 oktober 2007 omgedoopt tot Birmingham City University.
In The Guardian University Guide, een prominente nationale ranglijst, staat Birmingham City University op de 29e plaats van de 77 instellingen in het vakgebied 'Onderwijs'.
De universiteit heeft een groot aantal samenwerkingspartnerschappen in het buitenland, voornamelijk in de volgende landen: China, Maleisië, India, het Midden-Oosten, Sri Lanka en Hong Kong.
Andere rankings, accreditaties en lidmaatschap:
- Gerangschikt Top 90 in de Guardian University League Table (2016)
- Lid van AACSB (The Association to Advance Collegiate Schools of Business)
- Lid van de Chartered Association of Business Schools (CABS)
- Lid van de Europese Stichting voor Management Development (EFMD)
- Lid Universiteiten Verenigd Koninkrijk (UUK)
- Lid van de Vereniging van Commonwealth Universities (ACU)
- Geaccrediteerd door het Chartered Institute of Marketing (CIM) voor het marketinggerelateerde programma
- Vermeld centrum door CIPD om Human Resource Management-gerelateerde opleiding te bieden
- Goedgekeurd instituut door Joint Academic Stage Board met kwalificerende graad in de rechten
- Erkend door de Orde van Advocaten van India
- Geautoriseerde aanbieder van juridische praktijkcursussen door Solicitors Regulation Authority (SRA)
Vereiste voor Award
De uitreiking van de Bachelor's Degree met Honours vindt plaats als je voldoet aan de eisen voor de uitreiking. De prijs valt onder de Standard Undergraduate Regulations (SUAR) en om het honours diploma te behalen, moet je 360 credits behalen. Elke module heeft een bepaald aantal studiepunten en de cursus is ontworpen om je 120 studiepunten te geven op elk studieniveau.
De uiteindelijke prijs is als volgt ingedeeld:
- First Class een gemiddeld cijfer van 70% of hoger
- Tweede klasse Divisie 1 een gemiddeld cijfer van 60% of hoger, maar minder dan 70%
- Tweede klasse Divisie 2 een gemiddeld cijfer van 50% of hoger, maar lager dan 60%
- Derde klasse een gemiddeld cijfer van 40% of hoger maar onder 50%
De toekenning van BA in Early Childhood Studies wordt toegekend als je minimaal 300 credits behaalt met ten minste 60 op niveau 6.
Deze cursus is niet geaccrediteerd door de Early Childhood Development Agency (ECDA). Afgestudeerden die in de plaatselijke sector voor jonge kinderen willen werken, moeten via een kleuterschool een aanvraag indienen bij ECDA voor lerarenregistratie. Goedkeuring door ECDA is afhankelijk van het feit dat de aanvrager voldoet aan de vereisten voor lerarenregistratie.
Leveringswijze en beoordeling
De cursus wordt gegeven door middel van een verscheidenheid aan boeiende, interactieve en praktische modi, waaronder persoonlijke sessies, discussies in kleine groepen, gerichte taken/individuele studie.
De nauwe banden tussen lesgeven, leren en beoordelen zullen tijdens de cursus worden benadrukt. De ontwikkeling van een verscheidenheid aan beoordelingstaken die in het leer- en onderwijsprogramma zijn geïntegreerd, zorgt ervoor dat u relevante en zinvolle activiteiten met specifieke resultaten krijgt. Bij veel van je beoordelingen wordt verwacht dat je gebruik maakt van je ervaring en werk in stages.
Voorbeelden van beoordeling zijn:
- e-portfolio's
- Reflecterende rekeningen
- Groepsposterpresentaties
- Observationele opmerkingen
- Casestudy-rapporten
- Seminar presentatie
- Essays
- Digitale presentaties
Studenten krijgen universitaire toegang tot de virtuele leeromgeving van Moodle. Studenten krijgen toegang tot een breed scala aan e-books en tijdschriften.
Let op: alle leermaterialen en -bronnen zijn alleen online beschikbaar in het leermiddel van de Student Portal.
Programma resultaat
De doelstellingen van het programma zijn:
- Studenten in staat stellen om zelfverzekerde, goed opgeleide en reflectieve beoefenaars van vroege jaren te worden met de vaardigheden om te reageren op ontwikkelingen op het gebied van studies in de vroege kinderjaren;
- De intellectuele capaciteiten van studenten ontwikkelen die specifiek verband houden met de vroege kinderjaren;
- De ontwikkeling van kritisch redeneren en analytische vaardigheden mogelijk maken met betrekking tot filosofische, sociologische, historische, culturele en psychologische concepten in de context van de vroege kinderjaren;
- Studenten uitrusten met vaardigheden, kennis en begrip van hoe theorie met betrekking tot de ontwikkeling en het leren van kinderen de huidige voorzieningen voor jonge kinderen beïnvloedt en informeert;
- Neem theoretische principes en kennis van leiderschap op, in samenwerking met andere professionals; werken met gezinnen om aan de behoeften van jonge kinderen te voldoen;
- Bereid studenten voor op hun professionele ontwikkeling en postdoctorale loopbaankeuzes.
Aan het einde van de cursus kunnen studenten:
- Identificeren en reflecteren op hoe jonge kinderen zich ontwikkelen en leren, en in staat zijn om de theoretische concepten te verwoorden die beslissingen met betrekking tot voorzieningen voor jonge kinderen en hun gezinnen ondersteunen en beïnvloeden; van waaruit studenten hun eigen persoonlijke, professionele filosofie kunnen formuleren en articuleren;
- Op de hoogte zijn van en evalueren van factoren die kinderen en hun families beïnvloeden en beïnvloeden in de multiculturele samenleving van vandaag;
- Beoordelen en analyseren van hedendaagse jeugdproblematiek, zowel nationaal als internationaal;
- Vaardigheden herkennen en aantonen die nodig zijn om zowel zelfstandig als in teamverband te werken in een persoonlijke en professionele context; waardering voor het werk van andere professionals in het veld van de eerste jaren.
toelatingen
leerplan
Jaar 1 (UK-NQF niveau 4):
Principe module
- Introductie van de beroepspraktijk
Kern 1
- Inleiding tot de ontwikkeling van kinderen
Kern 2
- Kinderspel
Specifieke opties:
- a) De leeromgeving van het kind
- b) Principes van inclusie
- c) Kinderen en jeugd
120 studiepunten
Jaar 2 (UK-NQF niveau 5):
Principe module
- Professionele praktijk ontwikkelen
Kern 1
- Verdere ontwikkeling van het kind
Kern 2
- Kinderen beschermen
Kern 3
- Onderzoek naar vroege kinderjaren
Specifieke opties:
- a) Het kind als creatieve leerling 15
- b) Inclusie ontwikkelen door middel van communicatie
- c) Kinderen en hun gezinnen
120 studiepunten
Jaar 3 (UK-NQF niveau 6):
Principe module
- Onderzoek naar de beroepspraktijk
Kern 1
- Overgangen beheren
Kern 2
- Hedendaagse perspectieven op de kindertijd
Kern 3
- Op weg naar werkgelegenheid
Specifieke opties:
- a) Internationale perspectieven op het leren van kinderen
- b) Politiek van inclusie
- c) Kinderen en hun werelden
120 studiepunten
Getuigenissen van studenten
Galerij
Over de school
Vragen
Vergelijkbare cursussen
Bachelor of Arts in voorschools onderwijs
- Eger, Hongarije
Childhood Studies BA
- Colchester, Verenigd Koninkrijk
BA in kleuteronderwijs
- Chicago, Verenigde Staten