Introductie
Over deze cursusDuur: 3 jaar
Start looptijd: september 2021
Toelatingseisen:UCAS-punten vereist 64 **
Dit is gelijk aan twee C's op 'A'-niveau of één Merit en twee Passes op BTEC (QCF) National Diploma of gelijkwaardig.
** We bieden plaatsen aan op basis van uw toekomstige potentieel. We kunnen u een plaats aanbieden op basis van lagere UCAS-punten dan hier weergegeven, of een aanbieding die niet is gekoppeld aan UCAS-punten als we uw potentieel of uw sollicitatie of interview / auditie aantonen.Ben je dol op entertainment, gaming en virtuele werelden? Wil je werken bij live evenementen, gaming, tv of film? Deze cursus geeft je de vaardigheden die je nodig hebt om verhalen te vertellen en werelden te creëren met behulp van veelgevraagde technologie. Het is gebouwd met een carrière in het ontwerpen van live-evenementen, theater, film, tv of games in gedachten, en je zult bij elke stap met de industrie werken.
Theater verandert. De technologie om virtuele en mixed reality-ervaringen te maken, is meer beschikbaar gekomen en theatermakers willen nieuwe soorten uitvoeringen voor hun publiek creëren. In de commerciële sector willen bedrijven boeiende ervaringen opdoen om hun relatie met hun klanten op te bouwen. Er is vraag naar mensen die de technologie kunnen gebruiken om verhalen te vertellen en werelden te creëren.
Deze cursus is ontwikkeld met de industrie en geeft je de technische en creatieve vaardigheden om:Word een theatermaker, een verhalenverteller en een digitale creatieve technoloog met een scala aan specialistische vaardigheden.
Bedenk en creëer meeslepende ervaringen met behulp van digitale platforms, waaronder Virtual Reality, Mixed Reality, motion capture-technologie (werken met acteurs) en game-engines.
Maak uw eigen apps en programma's die een live theaterervaring kunnen ondersteunen door technologie en engineering te integreren met digitale systemen.Je wordt opgeleid door professionals uit de industrie in ons nieuwe centrum voor digitale productie, dat een digitale studio en speciale computerlaboratoria omvat met behulp van software zoals:Onwerkelijke motor
Maya
Z borstel
Photoshop
After Effects“Dit is een fantastische kans voor studenten om te werken met de nieuwste apparatuur van toonaangevende bedrijven. Het zal hen helpen een vaardighedenpakket op te bouwen dat aantrekkelijker zal zijn voor werkgevers. "
Ruben Plaza Garcia, afgestudeerd in 2018Jaar 1 (niveau 4)Het eerste jaar geeft je de kernvaardigheden die je nodig hebt om een succesvolle carrière op te bouwen. Je leert fundamentele 2D- en 3D-software en ontwerpvaardigheden en leert over real-time engines en meeslepende technologieën. Ze leren ook over de theorieën van VR en AR, en over het ontwerp en de werking van het systeem.
In gedeelde lessen en projecten met studenten van andere programma's van de School of Design, Management and Technical Arts leer je over de performance-, kunst- en evenementenindustrie.Jaar 2 (niveau 5)Je bestudeert de workflows van de industrie en projecten en leert een scala aan professionele vaardigheden. Je neemt de leiding over een project om een meeslepende ervaring te ontwerpen, bouwen en implementeren. Je begint je werk te integreren in een professionele context en neemt verantwoordelijkheid als creatieve technoloog en werkt samen met studenten van andere cursussen aan producties en projecten.Jaar 3 (niveau 6)Je bereidt je voor om jezelf als professional in de branche te lanceren, je carrière te plannen en meer over de branche te leren via professionele stages. Je bouwt je portfolio op door te werken aan producties en projecten die binnen het College kunnen plaatsvinden of met externe partners en organisaties. Je ontwerpt en voert een onderzoeksproject uit naar een relevant onderwerp naar keuze, waarbij je je specialistische kennis en overdraagbare vaardigheden opbouwt.Ons hoofd Development, James Simpson, geeft een overzicht van de cursus:Waarom kiezen voor deze cursus?Word een creatieve technoloog, in staat om de volgende generatie van digitaal theater en ervaringen te ontwerpen en te creëren met behulp van de nieuwste digitale platforms, waaronder; virtual reality, mixed reality en game-platforms.
Leer de creatieve en technische vaardigheden die nodig zijn om uw eigen virtual reality-theaterervaringen te creëren, met behulp van standaardsoftware om de principes van digitaal theaterambacht te begrijpen en verhalen te vertellen in dit nieuwe medium.
Wees een pionier van een nieuwe industrie die profiteert van enorme investeringen en onderzoek naarmate het groeit in een exponentieel tempo.
Maak uw eigen apps en programma's die een live theaterervaring kunnen ondersteunen door technologie en engineering te integreren met digitale systemen.
Werk met standaardsoftware zoals: Unreal Engine 4, Maya, Z brush, Photoshop en After Effects.
Ontwikkel de technische evenals creatieve en managementvaardigheden die u inzetbaar maken in een breed scala van industrieën, waaronder tv, film, architectuur en gaming.
Profiteer van het brede scala van industriële connecties van Rose Bruford College om ervoor te zorgen dat u de nieuwste technieken en processen in de branche wordt geleerd, terwijl u ook uw persoonlijke professionele netwerk ontwikkelt om u te integreren in de industrie, klaar voor wanneer u afstudeert.Inzetbaarheid en industrieAls afgestudeerde sluit je je aan bij een nieuwe generatie theaterbeoefenaars die theaterervaringen kunnen creëren op nieuwe digitale platforms. U kunt werken voor een bestaande studio die al in deze sector is gevestigd of, gebruikmakend van uw ondernemersvaardigheden samen met de steun van het Centrum voor Digitale Productie van het College, uw eigen bedrijf oprichten om u te specialiseren in een gebied in dit snelgroeiende veld.
Je kunt verhalen vertellen en werelden creëren met de nieuwste digitale technologieën. Deze vaardigheden geven je de mogelijkheid om werk te vinden in film- of tv-productie, pre-visualisatiestudio's of zelfs een computergamingbedrijf. Afgestudeerden met aanleg voor computerprogrammering zullen gemakkelijk kansen vinden als ontwikkelaar voor een reeks bedrijven, terwijl creatieve en artistieke digitale theatermakers art directors, creatieve technologen of conceptartiesten kunnen worden.
Voorbeelden van huidig werk waar je als afgestudeerde aan kunt werken, zijn The War of the Worlds: The immersive experience, of het werk van Satori Studios. Andere toonaangevende bedrijven in de branche zijn onder meer:Target3D
Stom dronken
TerugspoelenKosten en aanvraaginformatieaccreditatieWijze van studeren: voltijdsHoe te solliciterenAlle aanvragers:Meld je aan voor 2021 via UCAS
Instelling aanvraagcode: R51
Programmacode: W455Internationale aanvragersStuur een e-mail naar international@bruford.ac.uk voor meer informatie.
Er is een mogelijkheid voor internationale studenten om dit programma te studeren als onderdeel van een semester of jaar in het buitenland.webinarBekijk ons webinar met hoofd ontwikkeling James Simpson.
CursusinhoudTijdens de cursus volg je de volgende modules:Jaar 1 (niveau 4)Fundamentals of 3D Art
Realtime technologieën en toepassingen
De beoefenaar in contextJaar 2 (niveau 5)Ontwerp, verhaal, publiek
Interactie: fysiek ontmoet digitaal
Digitale ervaringen maken
De duurzame beoefenaarJaar 3 (niveau 6)Onafhankelijk onderzoeksproject (praktijkonderzoek of proefschrift)
Specialistische praktijk
Professionele voorbereiding en oefening