Bachelor of Arts: Theologie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Bachelor of Arts Majoring in Theology (376 studiepunten)

Het doel van dit programma is om studenten uit te rusten met een christelijke, interdisciplinaire benadering om echte crises en kansen aan te gaan. Met de nadruk op vakkundige bijbelinterpretatie en theologisch inzicht nemen studenten deel aan een breed scala van contextuele problemen waarmee Zuid-Afrika vandaag wordt geconfronteerd en ontwikkelen ze een integrerende reactie (tekening vanuit psychologische, theologische en sociologische perspectieven). Een gevoel van persoonlijke roeping wordt daarom gevoed, met de nadruk op praktische toepassing.

Toelatingseisen

Nationaal Senior Certificaat (NSC) met een bachelorpas of een equivalent. Een toelatingsexamen (met universitaire vrijstelling) of gelijkwaardig. Een hoger certificaat of een geavanceerd certificaat of diploma op een verwant gebied.

Alternatieve toelatingsvoorwaarden

Een nationaal Senior Certificate of National Certificate Vocational met een diplomapas (of equivalent) gecombineerd met de resultaten van de NBT. Volwassen leeftijd van 23 jaar en ouder tijdens het eerste jaar van studies en een nationaal senior certificaat (of equivalent). De voorwaarden van het Beleid inzake erkenning van voorafgaande leren (RPL) voor toegang en de resultaten van de NBT zijn bepalende factoren voor toelating. Neem contact op met het Admissions Office over RPL. Ouderdom van 45 jaar kan worden toegelaten, bepaald door de RPL-voorwaarden en de resultaten van de NBT. Invoer in januari en juli.

Tijdsverbintenis

  • Drie jaar voltijds
  • Maximaal zes jaar parttime
  • Geen avondcursussen op de campus en online in januari en juli

Laatst bijgewerkt op nov 2018

Over de school

Cornerstone is an independent, not-for-profit higher education institution engaged in teaching and learning in service of others, to advance human dignity and social justice for all.

Cornerstone is an independent, not-for-profit higher education institution engaged in teaching and learning in service of others, to advance human dignity and social justice for all. Lees Minder