Bachelor of Arts in Computer Science

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De computertechnologie heeft zich ontwikkeld met ongekende snelheid en biedt het vooruitzicht van voortdurende snelle vooruitgang. Weinig technologieën zijn zo snel alomtegenwoordig geworden. Weinigen hebben de wetenschap, het bedrijfsleven, de industrie en de overheid zo diepgaand veranderd. Enig begrip van het potentieel en de beperkingen van computergebruik is essentieel voor iedereen die de moderne samenleving wil begrijpen.

Ontwerp, experiment en analyse: deze vaardigheden maken de computerwetenschapper deels ingenieur, deels wetenschapper en deels wiskundige. De student informatica leert hoe effectief te communiceren met teamgenoten en klanten om problemen en hun oplossingen te definiëren. Studenten leren hoe ze een complex probleem kunnen opdelen in beheersbare stukjes, de stukjes informatie die het probleem beschrijven organiseren en relateren, en de stappen van de oplossing ordenen. De studie van computerwetenschap dient om het bewustzijn van een student te vergroten van de noodzaak om een hiërarchie van abstracties te construeren als een middel om complexe machines te bouwen en te begrijpen, de behoefte van de ontwerper om evenwichtige afweging te maken met concurrerende doelen, bijvoorbeeld het minimaliseren van kosten terwijl het maximaliseren van de berekeningssnelheid, en de relatie tussen software en hardware.

Informatica kun je het beste leren door te doen, en met Cornell's One Course At A Time-schema kun je tijdens je cursussen genieten van praktische activiteiten. In kleine, samenwerkende klassen bieden professoren individuele ondersteuning aan studenten terwijl ze naadloos schakelen tussen colleges en projecten in hetzelfde klaslokaal.

Studenten maken kennis met softwareontwikkeling met behulp van Java en in cursussen op het hoogste niveau lost u problemen op met JavaScript, Python, Ruby en andere programmeertalen. Cursussen op het hoogste niveau voor majors behandelen een reeks fundamentele concepten, en cursussen met gespecialiseerde onderwerpen worden toegevoegd op basis van interesse van studenten. Recente onderwerpen cursussen omvatten Mobile App Development, Human-Robot Interaction, Open Source Projects en een cursus "big data" samen met een professor in de statistiek.

Op alle cursusniveaus ontwikkel je vaardigheden in teamwerk, communicatie en andere belangrijke gebieden die verder gaan dan het schrijven van code. U werkt samen aan groepsprojecten, leest uit recente tijdschriften, schrijft papers, presenteert uw werk aan uw collega's en beoordeelt het werk van anderen. Om je diploma af te ronden, ontwikkel je een sluitsteenproject dat voortbouwt op eerdere cursussen en je bij alle fasen van iteratieve software-ontwikkeling betrekt.

Hoogleraren zijn gericht op het onderwijzen van niet-gegradueerden en passen voortdurend nieuwe onderwijsmethoden en -technologieën toe, volgens de beste praktijken van de Association for Computing Machinery (ACM) en het Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE.)

Voordelen van één cursus tegelijk

Een typische cursus informatica omvat een component voor lezing en discussie, een component in een gesloten lab en een component in een open lab. Gesloten labs zijn qua structuur vergelijkbaar met natuur- of scheikundelaboratoria. De instructeur zet de oefening op, biedt hulp bij de zelfstudie en circuleert onder studenten om problemen op te lossen als ze zich voordoen. Open labs nodigen uit tot meer creatieve verkenning en u kunt volgens uw eigen planning werken.

Alle klassen hebben speciale klasruimte en u bent vrij om aan projecten te werken die verder gaan dan de normale vergadertijden.

Onderzoek en stages

Je wordt aangemoedigd om je kennis buiten het klaslokaal uit te breiden, en je kunt ervoor kiezen om professor Ross Sowell te volgen in het bestuderen van robotica, het voltooien van zomeronderzoek op een grotere school, het volgen van stages of het werken met Cornell's informatietechnologiepersoneel. Hoogleraren op de afdeling zullen je goed leren kennen, en de gedetailleerde aanbevelingsbrieven die ze schrijven, maken vaak het verschil bij het solliciteren naar stages, onderzoeksstages of banen.

Off-campus studies

U zult ook genieten van vele andere georganiseerde mogelijkheden om uw interesses buiten de klas te verkennen. U kunt lokale bedrijven en onderzoekslaboratoria bezoeken met faculteitsleden, uitstapjes maken naar Chicago, professionele vergaderingen bijwonen, advies inwinnen bij succesvolle alumni en deelnemen aan intercollegiale programmeerwedstrijden.

Pas afgestudeerden zijn zeer succesvol in het vinden van werk direct na hun studie op verschillende computergebieden in het hele land. Anderen zijn doorgegaan met prestigieuze afgestudeerde programma's, waar ze onderwerpen hebben bestudeerd, variërend van datavisualisatie tot bio-informatica tot computertechniek.

Vereisten

Minimaal 10,25 studiepunten, waaronder 9,25 in informatica

  • MAT 120 - Calculus van een enkele variabele Deel II (1) OF MAT 121 - Calculus van een enkele variabele (1) OF STA 201 - Statistische methoden I (1)

De cursussen in informatica moeten omvatten

  • CSC 140 - Grondslagen van de informatica (1)
  • CSC 144 - Software-architectuur (1)
  • CSC 151 - Discrete wiskunde voor informatica (1)
  • CSC 218 - Computerorganisatie (1)
  • CSC 301 - Algoritmen en gegevensstructuren (1)
  • CSC 512 - Beroepspraktijk in de informatica (1/4)
  • Ten minste vier andere cursussen op 300 niveau OF drie cursussen op 300 niveau en CSC 270

Een van de vier vereiste cursussen op 300 niveau kan een stage, onafhankelijke studie of origineel project zijn

Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Keystone studiebeurs

Ontdek de mogelijkheden die onze studiebeurs u kan bieden

Over de school

Cornell College has been changing lives and changing educational norms since 1853. Located in Mount Vernon, Iowa, Cornell was the first college west of the Mississippi to grant women the same rights a ... Lees meer

Cornell College has been changing lives and changing educational norms since 1853. Located in Mount Vernon, Iowa, Cornell was the first college west of the Mississippi to grant women the same rights and privileges as men, and, in 1858, to award a degree to a woman. Lees Minder