Bachelor of Arts in Global Tourism Management

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Overzicht

Studenten die op zoek zijn naar een carrière in 's werelds grootste en snelstgroeiende sector, moeten niet verder zoeken dan de Bachelor of Arts in Global Tourism Management (BAGTM). Dit programma stelt studenten bloot aan de kansen, trends en problemen in de wereldwijde toerismesector en horeca, en biedt studenten de tools en kennis om te slagen. Leer de vaardigheden van ondernemerschap, leiderschap en management om bij te dragen aan de ontwikkeling van gemeenschappen en bedrijven. En als het idee om internationaal te werken u opwindt, helpt ons BAGTM-programma u ver te gaan.

Dit programma wordt aangeboden met twee toegangspunten:

  1. Als een undergraduate degree completion , het aanbieden van jaar drie en vier in een 20-maanden full-time on-campus-programma, 60 studiepunten. Ontworpen voor studenten die al twee jaar postsecundair onderwijs hebben voltooid.
  2. Als een undergraduate vierjarige opleiding uitsluitend ontworpen voor studenten die nog niet Engels vloeiend zijn. In het eerste jaar zullen studenten Academisch Schrijven, Engels voor academische doeleinden, Global Citizenship, Civic Engagement en Business Administration studeren. In het tweede jaar, Financial Accounting, Organizational Behavior, Global Studies, Marketing, Environment and Justice, Economics, Human Resources Management and Statistics. Tijdens het derde en vierde jaar, binnenlandse studenten gaan naar het programma om de hieronder vermelde cursussen, 120 credits te studeren.

Engelstalige upgradeprogramma's zijn beschikbaar via het International Study Centre voor studenten die de Engelse taalvaardigheden willen verbeteren in lezen, schrijven, spreken en luisteren om aan de toelatingseisen van een gekozen programma te voldoen.

Toerisme goed gedaan!

Ervaringsleren is een belangrijk onderdeel van dit programma; studenten worden uit het klaslokaal gehaald en blootgesteld aan actuele toeristische activiteiten en situaties via een excursiecursus van één week. Studenten verkennen enkele van de beste die Vancouver Island te bieden heeft, en ontmoeten toeristische ondernemers en professionals om de problemen en realiteiten waarmee de toeristenindustrie te maken heeft beter te begrijpen. BAGTM-studenten hebben ook de mogelijkheid om te profiteren van een perspectiefverschuivende ervaring door een semester in het buitenland te studeren aan een van onze partneruniversiteiten in Korea, India, Oostenrijk, Duitsland, Chili of Vietnam. Deze programmacomponent biedt een aanpasbare studieoptie om de internationale ervaring en culturele relevantie uit te breiden. Een belangrijk aspect van ons programma is een verplichte stage. Sluit het onderwijs af door kennis van het toerisme toe te passen en uit te breiden in een professionele stage van drie maanden. Mentored door een supervisor, en geleid door een RRU-adviseur, leren over loopbanen in de toerisme en horeca. Stages kunnen overal ter wereld worden voltooid en bieden je de mogelijkheid om netwerken uit te breiden en de stagepositie om te zetten in een beroep. Eerdere stages hebben plaatsgevonden in organisaties in Canada en internationaal, in gebieden zoals coördinatoren van muziekfestivals, managementtrainees, frontliniearbeiders en tourleiders.

78758_InternationalWeek.jpg

Degree Completion Courses (jaar 3

  • GTMFDN: Foundations
  • IHMN301: digitale communicatie in wereldwijd zakendoen
  • IHMN305: schrijven, kritisch denken en onderzoeksliteratuur
  • IHMN309: Management van toeristische operaties
  • IHMN315: Onderzoeksmethoden voor toerisme
  • IHMN325: Financieel management voor toerisme
  • IHMN335: Special Events Management
  • IHMN354: The Leadership Experience
  • IHMN360: multicultureel management en communicatie
  • IHMN411: toerismebeleid en planning
  • IHMN412: ontwikkeling van toeristische producten
  • IHMN413: Bestemmingsbeheer en marketing
  • IHMN435: Field Study
  • IHMN441: Toerisme Ondernemerschap
  • IHMN455: Human Resource-problemen en -praktijken
  • IHMN475: ethische kwesties in gastvrijheid
  • IHMN480: Strategisch management in de horeca en toeristische sector
  • IHMN485: globalisering en de horeca
  • IHMN490A: loopbaanontwikkeling
  • IHMN490B: Career Development Internship
  • ITAI: Inleiding tot wetenschappelijke integriteit
Laatst bijgewerkt op mrt 2020

Over de school

Located in one of Canada’s most beautiful National Historic Sites, Royal Roads University has a long history of excellence. In 2015, we celebrated 75 years of leadership and learning - 55 years as a m ... Lees meer

Located in one of Canada’s most beautiful National Historic Sites, Royal Roads University has a long history of excellence. In 2015, we celebrated 75 years of leadership and learning - 55 years as a military college and 20 years as a public applied research university. Lees Minder