Bachelor of Arts in Media en Massacommunicatie - Geïntegreerde marketingcommunicatie

Algemeen

Beschrijving van opleiding

Over

Geïntegreerde marketingcommunicatie is ontworpen om een ​​uniforme gerichte marktboodschap te bieden, door middel van hulpmiddelen zoals public relations, marketing, advertenties, direct response en verkoopbevordering.

Dit programma wordt zowel met een lokaal als internationaal kader aangeboden, waardoor studenten de gelegenheid krijgen om een ​​waardering te krijgen voor nationale en internationale perspectieven op vele aspecten van het professionele leven. Dit omvat het bewustzijn van regionale en internationale mediacontext, culturele gevoeligheid, blootstelling aan internationale communicatieperspectieven en bekendheid met ethische en bestuurlijke kaders. De academische basis van deze specialisatie maakt het samenvoegen van Media Sales, Advertising en Marketing mogelijk tot een verkoopbare carrière-georiënteerde keuze van 'Integrated Marketing Communication' voor studenten. IMC-specialisatie stelt studenten in staat te erkennen:

  • Denk creatief aan oplossingen voor ethische intelligentie, consultancy en marktonderzoek.
  • Demonstreer constructieve copywriting-vaardigheden om relaties tussen organisaties en het publiek op te bouwen.
  • De theoretische basis van het IMC begrijpen en toepassen op mediastrategieën en communicatiemethoden.
  • Interpreteer reclamecampagnes en -strategieën op basis van analyse van consumentengedrag.

Specialisatiecursussen

5 CURSUSSEN | 15 KREDIETUREN

  • Principles of Advertising ... (3)
  • Wereldwijde media en marketing .... (3)
  • Digital Media Management .... (3)
  • Media Planning .... (3)
  • Capstone afstudeerproject ..... (3)

Programmastructuur

Algemene educatie

Toelatingseisen

1. Attest van de middelbare school (graad 12) of het equivalent daarvan met een minimumgemiddelde van 60% | voor wetenschappelijke, literaire stromen, algemeen, geavanceerd en ADEC. Voor andere streams is een minimumscore-gemiddelde van 70% vereist. Equivalentiebrief is vereist voor certificaten die buiten de VAE zijn verdiend

2. Engels taalvaardigheid PBT 500 | iBT 61 | IELTS Academic. 5.0 | PEARSON 44 | IESOL B1 / B2 | CAMBRIDGE 154 | EmSAT Engels 1100 Als bovenstaande score nog niet is behaald, wordt de student voorwaardelijk toegelaten en schrijft hij zich in voor de intensieve Engelse lessen

3. Letter of Interest

accreditatie

De American University In the Emirates is geaccrediteerd door het Ministerie van Onderwijs van de VAE

Laatst bijgewerkt op nov 2018

Over de school

American University in the Emirates’ (AUE) motto is that “Nothing is Impossible” and through this empowering phrase, it continuously nurtures its students to take on their studies like taking on the w ... Lees meer

American University in the Emirates’ (AUE) motto is that “Nothing is Impossible” and through this empowering phrase, it continuously nurtures its students to take on their studies like taking on the working world, through a perfectly constructed pathway to success. Lees Minder