Bachelor of Arts in Social Media Marketing

Algemeen

Beschrijving van opleiding

De CH Sandage School of Business van Graceland University blijft op de hoogte van de baanvereisten en biedt een bachelordiploma met een major in Social Media Marketing. De major Social Media Marketing is een innovatieve, tijdige en interdisciplinaire major van hedendaagse relevantie voor studenten die nauw verbonden is met de missie en het fundament van de liberale kunst en wetenschappen. Het is duidelijk dat de vraag naar en de markt voor deze major groeien.

De major Social Media Marketing omvat een unieke combinatie van communicatiecursussen, zakelijke en marketingcursussen en visuele ontwerpcursussen die zijn ontworpen om studenten klaar te maken voor banen in de echte wereld. De major put uit de sterke punten van zowel de CH Sandage School of Business als het College of Liberal Arts and Sciences.

Ervaringsgericht leren is de sleutel in deze snelle major en kan projecten omvatten met bedrijven van elke omvang, van kleine lokale bedrijven tot Fortune 500-bedrijven, stages, bezoeken aan bedrijven en gastsprekers uit de industrie, evenals de mogelijkheid om deel uit te maken van het nationale erkend Enactus-team en het begiftigde Sandage Center for the Study of Free Enterprise and Entrepreneurship.

134727_hands-woman-laptop-notebook.jpg

BA-diploma - Social Media Marketing Major

Naast de essentiële onderwijsvereisten, moeten majors in Social Media Marketing 45 semesteruren voltooien zoals hieronder voorgeschreven:

De volgende 15 semesteruren van de belangrijkste Business Administration-cursussen zijn vereist:

  • BUAD3330 Marketingprincipes, 3 semesteruren
  • BUAD / CSIT3600 Elektronische handel, 3 semesteruren
  • BUAD4210 Seminar in Social Media Marketing, 3 semesteruren
  • BUAD4430 Marketingstrategieën, 3 semesteruren
  • ECON1320 Principles of Microeconomics, 3 semester hours

De volgende 15 uur semester communicatiecursussen zijn vereist:

  • COMM1250 Inleiding tot communicatietheorie, 3 semesteruren
  • COMM2300 Inleiding tot mediatechnologieën, 3 semesteruren
  • COMM2500 Inleiding tot massamedia, 3 semesteruren
  • COMM3140 Campagnes en overtuigingsleer, 3 semesteruren
  • COMM3500 Emerging and Social Media, 3 semester uur

De volgende 12 semesteruren van basiscursussen grafisch ontwerp zijn vereist:

  • ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design, 3 semester uur
  • ARTS1710 Inleiding tot grafisch ontwerp, 3 semesteruren
  • ARTS3630 Systems in Design, 3 semesteruren
  • ARTS3640 Interactive Design, 3 semesteruren

De volgende 3 semesteruren van Computer Science and Information Technology zijn vereist:

  • CSIT1060 Inleiding tot programmeren van webpagina's, 3 semesteruren

Het wordt sterk aanbevolen dat majors in Social Media Marketing ook het volgende nemen:

  • BUAD3450 Organisatiegedrag
  • COMM2100 Inleiding tot organisatiecommunicatie

Cursussen voor Social Media Marketing

ARTS1680 Computer Graphics for Art & Design, 3 semester uur

Een technische cursus die de digitale tools onderzoekt die worden gebruikt in de grafische ontwerpindustrie. Studenten worden blootgesteld aan de functie, theorie en het gebruik van industriestandaard computerhardware, software en fundamentele digitale ontwerpprincipes die worden gebruikt bij de productie van grafisch ontwerp. Een extra vergoeding is vereist. Doel 2A

ARTS1710 Inleiding tot grafisch ontwerp, 3 semesteruren

Omvat basisprincipes van typografie, zoals type anatomie, type fonts en families, communicatie met typografie en een inleiding tot layout en rasterstructuren. Typografie als medium en boodschap en conceptuele oplossingen worden benadrukt. Extra kosten zijn vereist. Voorwaarde: ARTS1680 computergraphics voor kunst en design. Doel 2A

ARTS3630 Systems in Design, 3 semesteruren

Onderzoek naar de integratie van type en afbeelding door middel van ontwerpen met meerdere niveaus, zoals lay-outs met meerdere pagina's en identiteitssystemen. Een extra vergoeding is vereist. Voorwaarde: ARTS1680 en ARTS1710.

ARTS3640 Interactive Design, 3 semesteruren

Introductie in de principes van interactiviteit door interface-, web- en informatieontwerp. Een extra vergoeding is vereist. Voorwaarde: ARTS1210, ARTS1680 en ARTS1710.

BUAD3330 Marketingprincipes, 3 semesteruren

Een beslissingsgericht overzicht van marketingmanagement in moderne organisaties. De meest basale doelstellingen van de cursus zijn om studenten een brede introductie te geven in marketingconcepten, de rol van marketing in de samenleving en in het bedrijf, en de verschillende factoren die marketingbesluitvorming beïnvloeden. Studenten zullen worden blootgesteld aan en worden geacht de "taal van marketing" te leren (dat wil zeggen termen, concepten en kaders) die worden gebruikt door praktiserende marketingmanagers. Voorwaarde: ECON1320.

+ BUAD3600 Elektronische handel, 3 semesteruren (ook CSIT3600)

Verkenning van de technologieën en zakelijke omgeving rond de opkomst van elektronische handel. Er zal zowel een technische als een niet-technische trackoptie zijn voor studenten, maar alle studenten zullen kennis maken met technische vaardigheden voor het implementeren van een website voor elektronische handel. Lente zelfs jaren aangeboden.

BUAD4210 Seminar in Social Media Marketing, 3 semesteruren

Een uitgebreid overzicht, met hands-on ervaring, van Social Media Marketing. De nadruk zal liggen op het strategisch gebruik van online tools, effectief ontwerp en hedendaagse marketingtechnieken, gecombineerd met praktische toepassing. Studenten zullen real-world marketingcampagnes opzetten en onderhouden. Beperkt tot Majors voor Social Media Marketing. Een extra vergoeding is vereist.

BUAD4430 Marketingstrategieën, 3 semesteruren

Een focus op de ontwikkeling van besluitvormingsvaardigheden in marketing. Concepten en tools worden toegepast om echte problemen waarmee marketingmanagers die zich bezighouden bij het ontwikkelen van optimale marketingstrategieën, te kaderen en op te lossen. Voorwaarde: BUAD3330.

COMM1250 Inleiding tot communicatietheorie, 3 semesteruren

Overzicht van de belangrijkste theorieën die onderzoek en studie van communicatie ondersteunen, zoals interpersoonlijke communicatie, organisatorische communicatie, retoriek, media, cultuur en ethiek. De cursus geeft studenten een basis in communicatieve woordenschat, basiskennis van belangrijke theorieën en een inleiding tot de praktische toepassing van theorie op menselijke communicatie. Elke herfst aangeboden. ELO5 Geesteswetenschappen - Innovatie

+ COMM2300 Inleiding tot mediatechnologieën, 3 semesteruren

Introductie tot de primaire massamediavormen? kranten, boeken, tijdschriften, radio, televisie, geluidsopname, films en internet? om inzicht te krijgen in de manier waarop ze werken. Inbegrepen zijn industrieën gebaseerd op massamedia? journalistiek, reclame en public relations? evenals massamediatheorie, recht en ethiek. Nadruk op kritisch denken over de massamedia.

+ COMM2500 Inleiding tot massamedia, 3 semesteruren

Een onderzoek naar de verschillende historische theorieën, zoals retorisch, marxistisch en feministisch om de populaire cultuur te analyseren, met de nadruk op het belang van communicatie bij de productie en consumptie van cultuur. Studenten bestuderen de ontwikkeling van cultuur door verschillende theorieën of 'lenzen' toe te passen op culturele artefacten, waaronder muziek, films, advertenties, kleding, enz.

+ COMM3140 Campagnes en overtuigingsleer, 3 semesteruren

De nadruk ligt op leertheorieën, informatieverwerkingstheorieën, perceptietheorieën, componenten van overtuigende oproepen en ethiek die betrokken is bij overreding. Verder zullen studenten de theorieën en overtuigende oproepen onderzoeken die betrokken zijn bij communicatiecampagnes en het succes, of het gebrek daaraan, van meerdere overtuigingsstrategieën bekritiseren.

+ COMM3500 Opkomende en sociale media, 3 semesteruren

Een verkenning van de opkomst van nieuwe communicatiepraktijken en hun sociale, politieke, culturele en economische impact op het persoonlijke, gemeenschaps-, culturele, sociale, institutionele en internationale leven. Er zal specifieke aandacht worden besteed aan de manier waarop sociale media zaken van ethiek en privacy beïnvloeden en vormgeven, hoe we onszelf en anderen zien, hoe we formeel en informeel met elkaar omgaan en hoe we zaken doen.

CSIT1060 Inleiding tot webprogrammering, 3 semesteruren

Basisprincipes van hoe het World Wide Web werkt en website-constructie met HTML en CSS. Aanverwante technologische vaardigheden komen aan bod.

ECON1320 Principles of Microeconomics, 3 semester hours

Analyse van de fundamentele principes van het Amerikaanse economische systeem, gericht op prijs, productie, marktstructuren, en een overzicht van hedendaagse economische problemen, bijvoorbeeld duurzaamheid. Doel 1C, ELO5 Sociale wetenschappen - duurzaamheid

+ Geeft een cursus van ander jaar aan.

Laatst bijgewerkt op apr 2020

Over de school

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships wit ... Lees meer

Founded in 1895 and sponsored by Community of Christ, Graceland University is more than just a school. It is a community of passionate, caring and dedicated individuals who put their relationships with students first. The active Graceland alumni network reaches far beyond a student’s time on campus. Lees Minder
Independence , Lamoni + 1 Meer Minder